kap 9

613 9 5
                                    

"Jag tar en joggingtur samtidigt som jag lämnar tjejerna" sa jag och kramade om Sebbe. Jag och Hanna spelar med i spelet som Sebbe håller på med. Så vi håller på precis som vanligt. 

Jag lämnade Melina och Nova. Efter det så styrde jag stegen mot John och jag sprang riktigt fort. 
Väl framme så gick jag snabbt in hos honom för att omfamnas i en värmande kram. Jag har varit där ett par gånger nu men har inte haft riktigt sex med honom, bara förspel. Vilket gör det hela mer spännande. 
"Hej babe" sa jag och fnittrade. 
"Hej på dig med" sa han och log. "frukost?" Jag nickade och log. Jag ställde mig och sköljde av  händerna när jag kände att han kramade mig bakifrån. Direkt kände jag något hårt mot min rumpa. 
"Men du! Vi ska ju äta frukost" sa jag retsamt. Jag vände mig om för att kyssa honom. Det blev mer intensivt och han tryckte mig mot diskbänken. Jag kommer tänka på hur jag ska göra med Sebbe. Men min koncentration kommer tillbaka till John när han helt plötsligt han handen en liten bit ner och de området som kallas skinka. 
"Har jag sagt att du ha en snygg rumpa?" frågade han. Jag fnittrade som en liten flicka. Just det faktumet att han vill charma mig gör mig helt knallröd om kinderna.
"Har jag sagt att du är otroligt snygg?" sa jag och log.  Han skrattade bara. 
Han fortsätter att kyssa mig men hans läppar inte på mina utan har börjat ta sig neråt och är längs nyckelbenet. Jag insåg vart det här vart påväg, var jag redo för detta? Han märkte min oro. 

"Är det okej? Ska vi sluta?" frågade han oroligt. 
Jag skakar på huvudet till svar och fortsätter kyssa honom ivrigt. Han besvarade snabbt igenom att trycka sig emot mig och kyssa mig djupt. Sen drar han sig ifrån och hans ögon var glansiga utav åtrå. Sedan tog han tag om mina lår och lyfte upp mig på köksön. Sedan fortsatte han att kyssa mig intensivt. Mina händer letade sig nedför hans mage mot skrevet. Där jag kände hans stora lem. Shit! Jag måste ha honom, och det är nu!  Det pirrar så i mellangärdet att jag blir tokig. Han märkte att jag började bli mer kåt och tittade lite snabbt på mig och jag nickade ivrigt. Han började ta av mig mitt linne och sportbh sedan mina träningstights och det syntes på honom hur kåt han blev att se mina svarta spetsstring. Han tog tag i dom och slet tag så dom gick sönder. Om det hade varit någon annan som tagit sönder mina favoritrosor så hade jag nog blivit arg men nu var jag så himla kåt så att det inte spelade någon större roll.  Han kysser mig ner mot brösten och börjar suga, suga för kung och fosterland. 

Jag är i himmelriket. 

Bokstavligen, hur kan han få mig att känna så som ingen någonsin fått mig att känna. Inte ens Sebbe är så bra och vi har inte ens kommit långt. Kom igen vi har inte ens kommit till sängen. Han började pussa sig ner mot magen. Jag lutar tillbaka och han ler i pussarna. Åh alla känslor väller över när han pussar över klittan och började leka med den. Jag började känna att det sköna började komma men då avbröt han av en jävla dum anledning!  Han log bara mot mig och blinkade. 

"Ska vi gå till sovrummet?" frågade han. Jag nickade och bet mig i läppen. Han tog tag i mina lår igen och lyfte upp mig. Han bar mig till sovrummet samtidigt som han kysste mig djupt. Väl inne i rummet brydde han sig inte ens om att ta bort överkastet utan sköt mig på sängen. Jag reste mig upp ganska snabbt och kröp det sexigaste jag kunde emot honom. Han drog av sig tröjan och jag drog ner gylfen på hans chinos. Där slog det mig hur stor hans lem verkligen är. Han drog ner byxorna och i samma veva kalsongerna.

Jag tog tag i hans lem och började runka sakta samtidigt jag förde ansiktet mot skrevet och började sedan suga lätt på den. Efter en stund lutade jag mig bakåt istället och särade på benen. Han var direkt ner med ansiktet och började slicka. Igen slutade han precis när jag höll på att komma. Den här gången skrattade han lätt. Han kröp upp och kysste mig fjäderlätt på halsen samtidigt som han förde in lemmen och han stönade lite lätt. Han juckade lite men sedan drog han ut den. 

"Vill du köra lite hårdare?" viskade han och jag nickade bara som svar. Han log lite och visa att jag skulle ställa mig på alla fyra. Då smiskade han mig lätt på rumpan. Därefter särade han lite på mina ben och förde in den igen fast denna gång i doggie style (fortfarande vaginalt, Gabriella vill verkligen inte ha sex analt). Han böjde sig lite framåt och och började leka med min klitta med fingrarna. Det tog inte lång tid tills jag kom. Han själv fick fortsätta att jucka lite tills han också kom. Han kröp ner under täcket och gjorde tecken om att jag också ska komma och lägga mig.
"Du?" sa han efter ett tag.
"Ja?" svarar jag nästan direkt.
"Du är fin" viskade han tyst. 
Jag gömmer mina kinder i lakanet, då jag antagligen ser ut som men tomat. Han drar ner täcket och pussar mig på kinden.

Förlåt för att det tagit sådan tid!

Jag har verkligen idétorka, har ni något som ni vill ska hända? Mer sex, mindre sex etc? Skriv gärna vad ni tycker! :)



Nova och MelinaWhere stories live. Discover now