Okulun ilk günüydü ve ben açıkçası Chanı göreceğim için korkuyordum. Aslında acım beklediğimden daha kısa sürmüştü fakat onu gördüğüm an içimde tekrar doğacak olan duygular beni endişelendiriyordu.
Çok kısa süren bir yürüyüşün ardından okula varmıştım. Geç kalmayı bırak erken bile gelmiştim. Sınıfa geçip cam kenarı arkalardan birinde oturdum.
İçim içimi yiyiyordu. Acaba Chan bizim sınıfta mıydı, gerçi o benden bir yaş büyük fakat bunu düşünmek bile istemiyordum. Ben acı acı düşünürken yeonjun sınıfa geldi. Onun Felixle de konuştuğunu duydum. Tabikide beni umursamayıp duvar tarafına geçip telefonuyla oynamaya başladı. Aslında bende telefonuma bakabilirdim fakat benimkiler neden erken gittin diye üsteleyeceklerdi. Beni düşündüklerini biliyorum ama biraz müzik dinleyip rahatlamak için erken geldim.
Tam o sırada Chan sınıfın kapısında belirdi. Siktir, gömlek çok yakışmış. Hemen ona bakmayı kesip kafamı sıraya koydum. O ise bana kilitlenmişti. Hay amk. Gitsene host. Ve... Dur bana doğru mu geliyor o? Sakin Seung. Sadece gelip yanına oturdu. HAY AQ YANIMA OTURDU. Tamam sakin ol ve uyumaya devam et
''Sadece Minho gelmiş mi diye bakacaktım. Fakat gelmemiş bu yüzden gelene kadar yanında bekleyeceğim.''
Kafamı kaldırıp konuştum.
''eee? Ben ne yapabilirim. Açıklama yapmana gerek yok.''
''Böyle davranma Seungmin, sana kendimi açıklamama izin vermeden engelledin beni. Ayrıca gruptan da çıkmışsın.''
Çığlık atmak istiyorum. Gerçekten bundan beni mi sorumlu tutuyor?
''Açıklamana yapmana gerek yoktu zaten. Benim senden ayrılmamın sebebi benimle eğlenmek için birlikte olmandan kaynaklı değildi. Ben senden senin böyle bir şeyi aklından geçirmiş olmandan dolayı ayrıldım. Umarım anlamışsındır.''
Kaşları çatık bir şekilde konuşmaya devam etti. ''Yani sen aklımın hep böyle kötü düşüncelere sahip olduğunu mu düşünüyorsun?''
Aynen öyle, bu kadar çabuk yola geleceğini düşünmedim aslında ama bu da iyi.
''Aaa şansa bak Minho gelmiş. Hadi sen koş Minhocuğunun yanına.''
Minho ise kaşlarını çatarak bana bakıyordu. Sanırım sadece isminin olduğu yeri duymuştu. Chan pes edip yanımdan kalkarken bi anda bana yaklaşmaya başladı. Heyecanla ahh...hayır seung heyecanlanma. Ne yapacağını beklerken kulağıma doğru eğilmeye başladı. Şimdi yanaklarımız birbirine değmiş bir şekilde kulağıma fısıldıyordu.
''Sana aklımın kötü düşüncelere sahip olmadığını kanıtlayacağım cam kıran çocuk''
---
Bahçede bizimkilerle oturmuş bu sabah olan olayı konuşuyorduk."Ya bak orospu çocuğu hâlâ yanına gelebiliyor"
"Sakin ol Jisung, zaten bir şe- AY DİLİMİ ISIRDIM"
Acıyla dilimi tuttuğumda kanamışmı diye baktım fakat birşey yoktu. O sırada Jeongin halime gülüyordu tabikide.
"Ya görüyor musunuz piç Hyunjin sevgilisi olunca nasıl sattı bizi."
"Ben olsam bende satardım."
"Sen sus Jeongin zaten şu sıralar çok şüpheli davranıyorsun, seni tanımasam bizden gizli sevgili yaptığını falan düşüneceğim."
Jeongin sessiz kaldığında Jisung ve ben şaşırarak ona doğru döndük. Solunda ben, sağında Jisung oturuyordu.
"Ne? Bakmayın öyle ya."
"Ya tamam bakmayın durun anlatacağım"
Ona dik dik bakmayı kesip önümüze döndüğümüzde konuşmaya başladı.
"Changbin"
Tek kaşımı kaldırarak konuştum. "Eee nolmuş Changbin'e?"
Boğazını temizledi. Neden bu kadar şüpheli?
"Çıktığım çocuk, Changbin."
Jisung'la aynı anda çığlık attık. "NE!"
"Ya tamam bağırmayın. Ben biz grup açtıktan sonra yürüdüm ona biraz, hatta biraz değil baya. E o da bana yürüyünce bir yerde çarpıştık."
İkinci çığlık. "NE!"
"Bağırmaktan başka bir tepki verir misiniz?"
Derin bir nefes aldım. Jisung konuşacağa benzemiyordu.
"Bak Jeongin senin kararlarına karışmayız. Ama sence güvenilir biri mi, biliyorsun bazı yanlış kararlar verdim seninde yanlış karar vermeni istemiyorum."
"Seni çok iyi anlıyorum Seung zaten bende böyle düşünerek verdim bu kararı." diyip ikimize birden sarıldı.
"Eee madem güvenilir nerde bizim enişte."
Jisung'un dediğiyle gülümsedim. "Ya benim kaslım uyuya kalmış bugün, gelemedi ondan."
Kahkaha atarak söylendim. "İyi madem bizde daha sonra tanışırız."
O sırada telefonuma mesaj geldi.
Chan-Seung
Chan
SeungSeungmin
ne varChan
NapıyorsunSeungmin
seni ne ilgilendirir?
Hâl hatır sormaya yazmadığın belli
niye yazdınChan
sakin ol camci cocuk
muzik sinifina gelir misin diyicektimSeungmin
niye
fantezin mi var
/aynibenChan
aynen
senin ustunde deneyimleyecegim
hadi gel seungcugum😊Seungmin
gelmem icin bir sebep ver
/aslında cok gelmek istiyorum amaChan
sana bir sürprizim var
hadi gel ve görSeungmin
geliyorum fakat
bana yaklaşmaya çalıştığın an bir gitar bukur kafanda kırarımChan
ay cok korktum
cabuk gelSeungmin
/beni hala gulumsetebilmen haksizlik
geliyorum be bekle-----
ogk duz yazi