ACT 14

5 3 6
                                    


Eğer uzun tutulmak istenilirse hapishane olayına girilebilir ya da sonda bu noktada bırakılır

"Hey, hey!"

Bose kendine geldiğinde Babka onu sertçe sallıyordu.

"İyi misin?"

"Evet... Evet iyiyim sıkıntı yok. Devam et lütfen."

" En son ne diyordum. Ah, evet çiçek koyuyordum. Aspho.."

"Evet,evet çiçek bu çiçek konusunu geçelim. Çok hoşlanmıyorum"

"Peki.?.. Apestal amcanın yürüttüğü bir dernek vardı. Yani en azından o öyle diyordu. Ki sonradan derneğin sadece bir kılıftan ibaret olduğunu öğrendim de neyse dur oraya da geleceğim. Ve ben kazadan sonra senin hastane ücretlerini birinin ödemesi gerekiyordu. Ve işte burada Apestal amca devreye girdi. Bana da iyi çalıştığım taktirde burada işe girebileceğimi söyledi. Ben de dediği gibi yaptım. Belirli bir süre derneğin ayak işlerini yaptım. Bana verdiği bazı isimlerin araştırılması, bazı kişilerin fotoğraflarının gizlice çekilmesi... Bunu o zamanlar anlamamıştım ama çok sorgulamadım. Çünkü yaptığım iş karşılığında hem senin hastane masraflarını ödüyor hem de belirli bir miktarda para kazanıyordum. Bu süreçte sana Doktor Riffard baktı. Babamın "sözde" çok yakın bir arkadaşıydı ve babam ona güvenebileceğimizi söylerdi. Sonrada onlarla çalıştığını öğrendim.

"Onlar?"

"2.dünya savaşından sonra bazı tarikatımsı şeyler varlıklarına devam etmek istediler. Ki bunlardan sadece 2 tanesi başarılı oldu. Vril ve Black Sun. Buradaki bahsettiğim Black Sun. Ki şu anda devleti ellerinin içinde tutan kişilerde onlar. Savaşın kazanılması konusunda çok büyük yardımları oldu ve bunun üzerine de Amerikan Hükümeti onlara çok büyük haklar tanıdı. Bu verdikleri hakların Black Sun'ın hükümeti ele geçirmeye yaradıklarını fark ettiklerinde iş işten çoktan geçmişti.

Her neyse işte sonradan doktor Riffard'ın da onlardan biri olduğunu öğrendim. Apestal amca benim yardımımla işleri çok büyütmüştü. Bu durum bazılarının gözlerinin üzerimize çekilmesine sebep olacağını anladığında Avusturyaya taşınma kararı aldık. Elbette ben seni burada bırakamazdım ama tek başıma kalıp senin hastane masraflarını ödemem çok zordu. Aklımda durumumu toparladıktan sonra seni yanıma almak vardı. Dolayısıyla Apestal Amcalarla taşınmaya karar verdim. Son gün seni ziyarete geldiğimde. Senin öldüğünü söylediler. O zamanlar bir kız arkadaşım vardı.Elisa. Doktor Riffardın yanındaki baş hemşireydi. O gün seni ziyarete geldiğimde normalde yasak olmasına rağmen seni son kez görmem için beni morga götürdü. Boynunda normalde olmaması gereken iğne izleri ve eğer hala duruyorsa bu vardı (Babka, Bosenin sol omzunun arkasına uzanıp bakıyor. Kırmızı – sarı renkte solmuş bir dövme)."

"Ben, ben böyle bir şey yaptırmadım."

"Biliyorum, biliyorum Bose. Dövmeni görünce Elisa onların işi olduğunu anladı. Bir an önce çıkmak istesek de elbette ki buna izin vermediler. Yukarı çıktığımızda çıkış kapısında Bailes duruyordu. Black Sun içinden biri. Bize ne yaptığımız sorduktan sonra gitmemize izin verdi. Ya da en azından biz o an öyle düşündük. Otoparka gittiğimizde bizi yakaladılar. Kendime geldiğimde annemin mezarının yanındaydım. Doktor Riffardın onlardan biri olduğunu orada anladım. Bizim biraz ilerimizde konuşuyorlardı. Orada o da vardı Nāve. Bu onunla ilk karşılaşmam değildi. Son gün yanına gelirken her ziyarette uğradığım mezarlığın karşısındaki çiçekçiye uğramıştım. Normalde olan kişi yerine o vardı. Başka bir saçmalık da şu. O gün annemin mezarına gittiğimde yanına başka bir mezar daha yapıldığını gördüm. Apestal Amcayı aramayı düşünsem de yapmadım. Eve gidince konuşurum diye düşündüm. Onu gördüğümde bir saçmalık olduğunu anlamam lazımdı. Ama anlamadım...

Elisayı öldürdüler. (Babkanın boğazı düğümlendi). Beni de öldürecekleri sırada Apestal amca geldi. Beni kurtardı. Birlikte Vril'in ayarladığı özel jetle ülkeden kaçmayı başardık. Kimliğim, ismim değişti, seni unutmam söylendi. Ama tabii ki de yapmadım ve buradayız işte..."


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bir dakika Vril ve Apestal amca ne alaka?"

"Sana "derneğin bir kılıf olduğunu öğrendim" demiştim ya Apestal ve Menosun aslında Vril altında iş yaptığını öğrendim. Dernek sadece Black Sun'ın radarına girmemek için bir kılıftan ibaretti. Taşındıktan sonra Vril için çalışmaya devam ettim. Bu süreçte seni araştırmam için fırsatım olacaktı ve bu tarikat olaylarını araştırabilecektim. Ki yaptım da. Bir dönem Cotacsların özel askerlerinden biriydim. Bu tarlada bizi kovalayan ekip var ya onlar."

"Peki bak her şeyi anladım ama ya benim gördüklerim, bu başbakan zırvalıkları benim yaşadığım ya da en azından yaşadığımı düşündüğüm hayat neydi?"

Black Sun'ın amacı ne ya da ne arıyorlar bilmiyorum. Ama bu topladıkları çocukları bir çeşit simülasyona soktuklarını biliyorum yani en azından Vril dosyalarında öyle diyordu. Sen de bu deneklerden biriydin ve gördüğün hiçbir şey gerçek değildi. Tamamı bir kurmacaydı üzgünüm."

"Ben, ben birazcık dinlensem iyi olacak. Kendimi iyi hissetmiyorum."

Bose kafasını koltuğa yaslayıp gözlerini kapattı... 

The PhisniumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin