36. BÖLÜM: İÇ SAVAŞ

18 1 0
                                    

Merhaba Canlarım ❤️

Uzun bir aradan sonra yine sizlerle beraberim. Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Hepinize iyi okumalar

 Hepinize iyi okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


1 HAFTA SONRA

“Bu nasıl olabilir!”

Karşımda benim aksine çok sakin bir şekilde oturmuş kahvaltısını yapan Kuzgun'a karşılık öfkeyle tekrardan bağırdım.

“Elini kolunu sallayarak dışarıya çıktı! Deliricem!”

Kuzgun sıkıntıyla nefes alıp elindeki çatalı sertçe bırakırken bağırmaya devam ettim.
“O kadın nasıl elini kolunu sallayarak dışarıya çıkabildi! Aklım almıyor! Ama bu Avukat Selin varya o artık çok olmaya başladı. Elimde kalacak o avukat bozuntusu!”
Kuzgun “Yeter!” diyerek ellerini masaya vurarak bağırıp ayağa kalktığında şaşkınca gözlerine baktım.

“Ne yeter Kuzgun! O kadın bizim bebeğimizi öldürdü.”

“O kadın dediğin kişi hatırlatırım ki benim annem oluyor.”

“Bebeğimizi öldüren annen!”

Onun söylediklerine karşılık üstüne bastıra bastıra söylediğim şeyle Kuzgun başını ellerinin arasına alıp bana sırtını döndü.
“1 haftadır aynı şeyi tekrarlamaktan yorulmadın mı Ayda? İnan bana ben çok sıkıldım.”
Söyledikleri daha fazla sinirlenmeme neden olurken öfkeyle elimdeki dosyayı kahvaltı masasının üzerine attım. Masanın üzerinde ki bardaklar devrilip küçük bir ses çıkarırken benim öfke dolu sesim bu küçük sesi bastırmaya yetti.

“Ne saçmalıyorsun sen! Biz bebeğimizi kaybettik! Hem de kimin yüzünden! Senin annen yüzünden! Bunun farkında değil misin sen!”

“Farkındayım ben de senin gibi acı çekiyorum ama senin bu yaptığın çok fazla Ayda. Müebbet hapis istemi ne demek bana açıklayabilir misin?”

“Bebeğimiz öldü bizim. O kadına bu az bile!”

“Ayda tekrardan söylüyorum o kadın benim annem!”

Annesini savunarak benim üzerime gelen Kuzgun'a şaşkınca bakarak işaret parmağımı salladım.
“Ben de sana tekrardan hatırlatayım o zaman. O kadın yani senin annen bana gizlice ilaç verip bebeğimizi düşürmemi sağladı! Peki bunu neden yaptı biliyor musun? Sırf senden uzak durmam için yaptı! Senden uzak durmam için bizim bebeğimize kıydı!”
Kuzgun elinin tersiyle mutfak masasının itip üzerime yürüdü. Mutfak masası sertçe yere düşüp yüksek bir ses çıkarırken korkuyla çığlık attım. Ama çığlığım Kuzgun’un öfkeli sesi tarafından bastırıldı.

“O olayın gecesine bebeğimizden kurtulmak isteyen sendin Ayda! Şimdi karşıma geçmiş bana bunları mi söylüyorsun! Lan sen bebeğimizi aldırmaya o kadar takmıştın ki benim yalvarışlarımı gözün görmedi! Ama şimdi benim annem mi suçlu!”

MASKENİN ARDINDAKİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin