TAEHYUNG
Evin içerisinde gizli odada göz göre göre sevgilimin kaçışını izliyordum.Hizmetlilerin hepsini izine çıkarmıştım bir günlük,korumalarıda bahçede arka tarafa saklamıştım.Sevgilim,güzel Lavinia'm bana saygısızlık etmişti!bunun bedelini ağır bir şekilde ödemesi gerekiyordu.
Her şeyi bilerek yapmıştım aslında.Kaçacak mı diye denemiştim onu.Tabi fırsatı bulduğu gibi kaçmıştı o da,şaşırmamıştım.
Evin bazı bölmelerin de kameralarım vardı.Lavinia'm benden kaçıyordu.
Kaçtığı kişi de siktiğimin jiminiydi.
Ne buluyorsa şu çocukta,bende daha iyileri var.Ona o kadar zengin hayatı sunmuştum!nankördü benim sevgilim...
Benim sevgilim.
Kimseye dokunamaz,bakamaz göz göze bile gelemezdi o.Çünkü o sadece benim.
Ben kim taehyung biyoloji öğretmeniydim(?).Hayır aslında değildim,ben sadece pis işler ile uğraşan yer altı mafyasıydım.
Biyoloji hocası gibi okula giriş yapıp güzel sevgilimi izliyordum hep.Sadece onun sınıfı ile olan derslere giriyordum.
Biraz para ile okul müdürünü ikna etmiştim.Biraz da tehdit.
Onu ilk gördüğüm zaman o kadar tatlı,güzel görünmüştü ki gözüme...
Aynı ölen sevgilime benziyordu.Hayır benzemiyordu,ta kendisiydi!
Beni öldüm diye kandırıp gitti o...
Şuan ise kaçmasına izin vermiştim fakat bilmediği bir şey vardı...
Biricik jimin'in yanındaki sevgilisi,benim en yakın dostum yoongiydi:)
JUNGKOOK
Jimin ile onun evinde oturuyorduk.Ona her şeyi anlatmıştım sevgilisi Yoongi ile bana çok yardımcı olmuşlardı.Onlara minnettarım...
Jimin sessizliği bozmak iastercesine yerinde kıpırdanarak konuştu.
"Acıktın mı Jungkook-Ah tabi Buda sorumu.Hemen en sevdiğin teranenden yapacağım." Ağzımı açıp konuşmama izin vermeden mutfağa gitmişti.Yoongi ile yalnız kalmıştık,Yoongi bana çok samimi davranıyordu.
Bunun sebebini sormak istesem bile yapamadım çünkü yanlış anlaşılmak istemiyordum.
Ellerim ile oynamaya başlayınca Yoongi derin bir nefes alarak benim ile sohbet etmeye başladı.
"Jungkook,sena 4 yıldır işkence eden adama neden karşı çıkmadın?" Gelen soru ile gülmeye başladım.Daha sonra konuştum.
"İster karşı çıkayım,ister çıkmayayım bir farklılık yok.Beni ölen sevgilisine benzettiği için beni yasatın aldı.Hatta benim o olduğumu,onu kandırdığını düşünüyordu.Oysa ben onu sadece okulda biyoloji hocam diye biliyordum...yemin ederim ölen sevgilisi ben değilim." Tekrardan gözlerim dolmaya başlayınca derin bir nefes alarak gözlerimdeki yaşlar akmadan sildim.
"Anladım." dedi ve biraz bekledikten sonra telefonunu elimde aldı.Rahatıez olmasın diye bakışlarımı üstünden çekip,jimin'in gelmesini beklemeye başlamıştım.
Yoongi/taehyung
Taehyung:
Ne yapıyor şuan?Yoongi
Amına koyuyor taehyung.
Ne yapabilir amkTaehyung:
Yoongi.
Bir şey sordum düzgünce yanıtla.Yoongi
Bak taehyung.
O senin ölen sevgilin değil
Sadece ona benziyor
Sevgilin yıllar önce öldü kabullen bunu!Taehyung:
Siktir git Yoongi.
Aynısı!sikeyim tıpa tıp aynısı
O işte beni kandırıp gitti anladın mı?
Bana ölmüş imaji verildi.
O benim sevgilim Yoongi
Aksini iddia itmezsen sevinirim.Yoongi
Taehyung...
Bu çocuğu zorla tutamazsın
Sikeyim dostumsun diye çocuğa yardım
bile edemiyorum.Taehyung
Sen ciddi misin?
Gerçekten onu benden almayı düşündün mü?Yoongi
Taehyung o masum anlıyor musun?Taehyung
Sikicem şimdi.
Benim sevgilim çok nankör.
Onu o aileden kurtardım ben!
Bana minnet duyması gerekirken beni
bu kadar nefret etmesi normal değil anlıyor musun?Yoongi
Bak seni anlamaya çalışıyorum
Fakat hayır olmuyor
Taehyung sen iyi değilsin dostum.Taehyung
Yoongi
Benim canım yanıyor
Ben onu bu kadar severken onun benden nefret etmesi koyuyor anladın mı?
Pardon.
Sen beni anlayamazsın.
(Çevrimdışı)Yoongi
Sikeyim.
(İletildi.)Jimin ramenleri getirmişti.Doya doya yemiştim jimin'in elinden yemek yemeği özlediğime yemin edebilirdim.
Akşama beni yemeğe götüreceğini söylemişti.Ne kadar ısrar etsemde bir faydası yoktu.
2 saat sonra
Jimin beni yemeğe götüreceği için bana verdiği kıyafetleri giyip hazırlanmak gerekliydi ama korkuyordum.Sanki beni bulacak gibi hissediyordum.Tehlike çok yakınımda gibi...Kötü düşünmeyecektim.
Kalkıp duş aldıktan sonra jimin'in verdiği yırtık,buz mavisi kot pantolonu giyip üstüne salaş bir beyaz gömlek giydikten sonra aynanın karşısına geçtim.
Çok zayıflamıştım.Kendimi tanıyamıyordum...bu ben olamazdım.
Jiminin benim için getirdiği makyaj malzemelerinden bir kaçını göz altıma sürüp ardından karpuzlu bir lip gloss sürdükten sonra aşağıya indim.
Jimin daha ortalıkta görünmüyordu.Oturup onu beklemeye başladım.
Yavaş yavaş merdivenden gelen ayak sesleri ile arkama döndüğümde jimin'i bu kadar süslü beklemiyordum.
Birden öyle görünce kahkahayı basmıştım.Jimin kaşlarını çatıp baka bakıyorken gülmemi zorluklar ile durdurup konuştum.
"Çok şirin olmuşsun ısıracağım!" Dediğim şey ile sanki saçları çok uzunmuş gibi eli ile arkaya atarak podyum yürüyüşü yapmaya başladı.
Salonu turlayıp yanıma geldiğinde ellerimden tutarak beni etrafında döndürdü.
Gülmemi durduramıyordum.Jimin bir süre sonra bana bakıp gülümsemeye başladı.
"Jungkook...hep gül olur mu?Ben seni güldürmek için elimden geleni yapacağım."bu cümlesi ile gözlerim dolduğunda onu kendime çekip sarıldım.
Daha sonra jimin ile bir restoranda gelip yemeklerimizi sipariş ettikten sonra jimin lavabo için yanımdan ayrıldı.
O sırada telefonuma gelen bir mesaj gelmişti.Telefon da şuanlık sadece jimin'in numarası vardı.
Bilinmeyen/lavinia
Bilinmeyen:
Doğum günün kutlu olsun
Yazıyor...
Kim lavinia:)
(Görüldü.)-
Bölüm sonu...Umarım beğenmişsinizdir.Okurken oy vermeyi unutmayın,sizi seviyorum kocamaaannnn öptüm muuuuaaahhh💗💓🌟🎀
Ficim kötü mü?