~14~

496 49 36
                                    

JUNGKOOK
Gözlerimi araladığımda hissettiğim o soğuk zemin ile çıplak olduğumu fark etmiştim.Hareket etmeye çalışacağım sırada vücuduma yayılan felaket ağrı hareket etmemi engellemişti.

Yavaş yavaş her şey gözümün önünde canlandığında acı ile yüzümü buruşturdum.Siktir çok pis yakmışlardı canımı.Bunların kim olduğu hakkında hiç bir tahminim yoktu fakat taehyung olmadığı kesindi.

Yani sanırım...

Buraya gelmeden önce hatırladığım tek şey elime bir şırınga batırılmasıydı.Daha sonrası karanlıktı zaten.

Aslında korkmuyordum.Çünkü bunlar benim için normal bir şeydi.Hayatımın bu kadar sakin ilerlemesine şaşırmıştım zaten.Tüm kötülükler beni buluyor,tanrının benden bu kadar nefret ettiğini anlamıyordum.Ama tek isteğim bunları yaşatmak yerine,canımı alması olurdu.

Kapının önünden gelen konuşma sesleri ile gülümsedim.Belki şimdi ölecektim,belki serbest bırakılacaktım fakat umrumda değildi.Ben sadece ölmek istiyordum.

Kapı açıldığı zaman başımı oraya çevirmeden hâlâ tavana bakmaya devam ettim.Adım sesleri yanıma kadar ulaşıp kesildiğinde gözlerimden akan yaşlar ile tavana bakmayı sürdürdüm.

"Uyanmışsın bakıyorum." Alaycı sesi ile benle konuşmaya çalıştığında derin bir nefes alarak suskunluğumu korudum.İliklerime kadar canımın yandığını hissediyordum.

Yanıma eğilim çenemi tuttuktan sonra başımı bir kere yere vurdu.Başımın soğuk zemin ile sert bir şekilde buluşmasını beklemediğim için inledim.Gözlerimi yanımda eğilen kişiye diktiğimde ağzımdan bir 'hah' nitası çıktı.

Ardından sesimi alaycı bir tonda çıkmasını umarken konuştum.

"Beni öldürmen için yalvarmayacağım, eunwoo." Bu dediğim ile ellerini yanağımda gezdirdi.Var gücüm ile elini yüzümden çekmesini sağlayıp ittirdim.

Bu hareketime kıkırdayarak konuştu.

"Seni öldürmem için yalvaracaksın,acaba eskileri tekrardan mı yaşasan hm.Vücudunu tekrardan mı satsan? Jeon ailesinin yüz karasısınız oğlum siz.Ailen seni hep erkeklere sattı erkek sürtüğü seni."dedikleri ile canımı yaktığını düşünüyordu fakat hayır,amacına ulaşamayacaktı.

"Peki eunwoo senden bir cevap istiyorum." Derin bir nefes alarak devam ettim.

"Ailem beni erkeklere sattı evet,fakat sende ailemizin yüz karası oluyorsun kuzen, hem de bir erkeği,sevgilimi arzuluyorsun." Bu dediklerimden canımı yakan tek şey sevgilim kelimesi olmuştu.

Taehyung'a sevgilim demek midemi bulandırsa da bozuntuya vermeden gözlerimi onun gözleri ile buluşturdum.

"Eunwoo,sen beni bile arzuladın." Kelimelerimi pür dikkat dinliyordu.Son sözümü de söyledikten sonra sinirden kıpkırmızı olmuş yüzüne bakıp gülümsedim.

Ayağı ile karnıma sertçe tekmeler atarak oradan uzaklaşmaya başladı.Çıkmadan önce de söylediği sözler ile acı içerisinde güldüm.

"Taehyung senin neyine aşık anlamıyorum!"

Taehyung bana aşık değil.

Taehyung ölmüş sevgilisini ben sanan bir zavallı.Eğer ölmüş sevgilisine benzemeseydim beni sevmeyecekti.Sadece kullandığı biriydim ben.

TAEHYUNG
Sabaha kadar uyumayıp araştırmalar yapmıştım.Eunwoonun onu Fransa da bir yerde sakladığını biliyordum ve aklıma sadece bir yer geliyordu.

Araştırmalar sonucunda satın aldığım uçak ile Fransa'ya uçacaktım.Fakat uçuş farklı bir şekilde gerçekleşecekti.Gereğinden fazla hızlı bir şekilde.

Lavinia|TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin