JUNGKOOK
"Son zamanlarda saçlarım çok dökülüyor jimin" uzun süre sonra hasta yatağından ilk defa kalkmıştım.Sırtımdan sıyıran mermi,beni felç bırabilirdi fakat sadece sıyırmıştı."Anlıyorum,ama geçecek gerçekten önemli bir şey değil.Şeyden dolayıdır...eee...yeni saçlar çıkıyor ya büyük ihtimal ondan dolayıdır." Jiminin konuşma çabalarına sadece gülmüştüm.Şapşal şey.
"Acaba... biraz dışarıya çıkabilir miyiz?" Jiminin bakışlarında hiç umut yoktu.Ama ben şansımı denemek istiyordum çünkü taehyung son zamanlarda bana biraz daha farklı davranıyordu sebepsizce.
Yavaşça Jiminin elini bıraktığım vakit jimin bana 'emin misin' der gibi bakmıştı.Gülümsedim ve başımı sallayarak elimi omzuna attım.
Omzunu kısa süreliğine okşadım ve elimi çektim.Arkamı dönüp ilerleyeceğim sırada bir anlık olan baş dönmesi ile olduğum yerde durdum.Kısa sürelikti fakat çok baskın bir baş dönmesiydi.
Jimin endişe ile yanıma geldiği zaman tekrardan elimi sımsıkı bir şekilde tuttu ve yürüyebilmek için bana yardımcı oldu.Yandan ona doğru baktığımda kendisini sıktığını fark ettim.
Sanırım ağırlığımı fazla vermiştim üzerine.Elimi elinden çektiğim sıra durup ters ters bana bakmaya başladı.
"Ya ne, kendini çok sıkıyordun bende tüm ağırlığımı üzerine verdim diye düşündüm sadece." Sözlerimi bitirmem ile ellerini saçlarına koyup çekiştirilerek sabır dilemeğe başladı.
"Sabır,lan çocuk küçücük bir şeysin zaten.Senin ne ağırlığın olabilir?" Dedi ve tekrardan ellerimi tuttu.Dudaklarımı büzerek başımı yere eğdim.O sırada koridor başında bize doğru gelen ayakkabı sesleri ile oraya dikkat kesildik.Kimin geldiğini attığı adım seslerinden bile anlayabilirdim.
Tahmin ettiğim gibi bize doğru gelen taehyung ile korku ile yerimde kıpırdandım.Ondan habersiz yataktan kalkmıştım çünkü ve üstelik az önce ona dışarıya çıkabilir miyim diye soracaktım.
Ve onun ile gördüğüm o rüyadan sonra yüzüne bakamaz olmuştum.Bu durumu fark etmişti fakat sorgulamamayı seçmişti.
Buraya doğru gelen taehyung bizi fark ettiği sırada gözleri ilk olarak el ele olan ellerimizde kala kalmıştı.Daha sonra başını kaldırıp bir bana bir de jimine bakıyordu.
Gözleri ben ve jimin arasında mekik ederken 5 metre ötemizde olmasına rağmen ki sinirini hissedebiliyordum.Taehyung yavaş yavaş yanımıza adımladığı sırada jimine el işareti yaparak gitmesini belirtmişti.
Gözlerini benden ayırmıyordu.Ve bakışları sinir doluydu.
Jiminin ellerini istemeyerek de olsa bırakmıştım.Jimin yanımızdan uzaklaştığı sırada taehyung ile yalnız kalmıştık.
Tam karşımda duruyordu.Elleri cebinde,bana yukarıdan bakan bir çift göz ile bana bakıyorsan aklıma hiç de iyi şeyler gelmiyordu.Son zamanlarda fazla garip olmuştum.Heleki gördüğüm o rüyadan sonra taehyung ile aynı ortamda bile olmamaya çalışıyordum.
"Dudaklarıma yiyecek gibi bakmaya devam edersen gerçekten hiç hoş şeyler olmayacak." Sözleri karnım da garip bir his ortaya çıkarmıştı.Birden hayatımın şoku olacak bir şey yapmıştım.
Ensesinden tutup yumuşak dolgun yüzeye,dudaklarına yapışmıştım.
Bunu neden yaptığım hakkında hiç bir fikrim yoktu fakat,ona baktığım ger an gördüğüm o rüya geliyordu gözümün önüne.
Acemi bir şekilde dudaklarımı dudaklarına bastırmaya devam ederken karşı taraftan gelen atak ile yerimden sarsılmıştım.
Bacaklarımdan tutup kucağına aldı.Dudaklarımız hâlâ bir birini hissediyorkeb sırtım sertçe bir duvara çarptı.Sırtımda ki yara nedeni ile inlemiştim fakat şuan gerçekten odaklanamam gereken konu bu değildi.
Odaklananmam gereken şey,Nefret ettiğim adımın dudaklarını ihtiyaç ile öpmekti.Dudaklarımı hırçınca bir şekilde öperken ona karşılık vermeye çalışıyordum fakat fazla hızlıydı.
Öperken yanağıma değen bir ıslaklık ile yavaş yavaş ondan uzaklaşmıştım.Ağlıyordu.
Utanmasa karşımda hıçkıra hıçkıra ağlayacaktı.Gözlerinin içi parlıyordu...
Bu görüntüye daha fazla dayanamayarak tekrardan yapıştım doldun dudaklara.Kötü hissetmiyordum.Sadece öpmek istiyordum onu...
Anında karşılık vererek elleri ile pijama üzerinden kalçamı okşayıp sıkmaya başladı.Canım yanıyordu,yaram kanıyordu.
Sırtımdan akan sıcaklığı hissetmiş olmalı ki beni kucağından indirip sırtıma baktı.Gözleri dehşet ile büyürken benden özürler dilemeye başladı.
"Özür dilerim bebeğim,gerçekten özür dilerim sen bir an öpünc-" gözlerimi devirerek onu böldüm.
"Kes sesini lanet olasıca ve sadece öp beni.Unut her şeyi önemli değil sadece öp taehyung!" Dudaklarına üçüncü defa yapıştım.Bu yaptığımdan pişman olmayacaktım.Gördüğüm o rüyanın gerçek olmasını istiyordum.
Onu hissederek öperken beni tekrardan kucağına alıp bir yere doğru ilerletmeye başlamıştı.İstemsizce kucağında kendimi ona sürtüyordum.Bilinçsiz gibiydim.Ne yaptığımı sorgulamıyordum.
Sırtım yatak ile buluşunca kendimi bu gün nefret ettiğim adama bırakacaktım.Kendimi bu gün katilime bırakacaktım.
-
OHA
SMUT GELİYO KEMERLERİ TAKIN
NEYSE
UMARIM KEYİF ALIRSINIZ OKURKEN OY GERMEYİ UNUTMAYIB GE SİZCEN RİCAM Destin|TAEKOOK FİCİME DE BAKUN LĞTFEN
SİZİ SEVŞYORUM KOCAMAN ÖOTÜM MUUUUAAAAHHHHH🧚🏻♂️🎀🙇🏼♀️😭💗🐰🌟😽