~21~(m)

568 32 78
                                    


Bu bölüm kimsenin anlatımında olmayacaktır



Batan güneşin yansıması,bir birine bakan iki çift gözlerin tek ışığıydı.Taehyung jungkookun üzerinde,jungkook taehyung'un altındaydı.Jungkook istiyordu hatta muhakkak sevişmeliydi onun ile.

Jungkook iyi değildi.Karşısında ki adamın bakışları ile boşalacak durumdaydı.Altında ki şişlik onu gerçekten zorluyordu.Birden bire beden böyle istediğini oda anlamamıştı.Fakat şu an tek isteği,kim Taehyung ile sevişmekti.

"Gerçekten...istiyor musun?" Jungkook gözlerini devirip,üzerinde ki adama birden kendine bastırdı.

"Ah lanet olsun,Taehyung zor durumdayım görmüyor musun! Yap diyorsam yap şunu." Taehyung sevgilisinin(!) içinden çıkan farklı bir ruh hâli ile afallamıştı.Fakat bir tarafdan hoşuna gitmişti.

Çünkü şu an ona muhtaçtı.

"Düzgünce sana yardım etmemi istersen,neden olmasın bebeğim." Jungkook dayanamayarak üstünde ki adamı ittirip kazağını ve pantolununu çıkarmaya başladı.

Boxer ile kaldıktan sonra yatakta dikleşmiş bir şekilde oturan taehyung'un kucağına oturdu.Jungkook oturması ile kalça aralarına yerleşen büyüklüğü hissettiği zaman yerinde kasılıp inledi.

Bu çok farklıydı,farklı bir duygu,farklı bir his.

"Becer beni taehyung.Yalvarıyorum becer beni." Taehyung'un gözlerinin karardığında şahit olmuştu jungkook.Ağır yerden vurmuştu ve bundan oldukça keyif alıyordu.

"Siktir,yalvar jungkook." Jungkook farklı bir ses tonunda duyduğu kelimeler ile daha da zor duruma düşüyordu.Oturduğu yerde ufak ritimler ile sürtünmeye başladı.Sürtünmelerin ve bilemelerinin arasından konuştu.

"Taehyung yalvarıyorum.Yalvarıyorum becer beni taehyung!" Taehyung için son damlaydı.Kucağında ki çocuğun ağzından çıkan her bir kelime için o minik ağzını becermek istiyordu.

Elini pantolunun cebine atıp telefonunu çıkardığında jungkook ne yapmaya çalıştığını sorguluyordu.

"Ne yaptığını zannediyorsun sen?" Taehyung gülümseyip telefonda birini aradı ve konuştu.

"Evi tamamen boşaltın.Hiç kimse kalmayacak,misafirlerimiz bile." Karşı taraf onayladıktan sonra taehyung telefonu kapatıp odanın bir köşesine fırlattı ve kucağında rahat durmayan bebeğe odaklandı.

"Ev boşaltıldığına göre,bende seni boşaltayım hm?" Bu sözler ile başını geriye atıp inlemişti jungkook.Taehyung,jungkookun başınu geriye doğru atması ile boynunda açılan bölgeye yaklaşıp üstüne nefesini üflemişti.

Jungkook başını daha da geriye atıp ona yer vererek kucağında dikleşti ve gelmek üzere olan o atağı bekledi.

Taehyung açılan beyaz tende olan boyuna bakarak hırlarcasına bir nefes verdi ve oraya öpücükler kondurmaya başladı.Öpücükler arttıkça can acıtıyordu fakat can avutmasından ziyade,zevk veriyordu.

Taehyung boyun aşağısına inip,göğüs uçlarından,sağ göğüs ucunu sıktı ve okşadı.

"Her şeyin ile nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun aklım almıyor." Taehyung karşıdan cevap beklemeden pembe,şişmiş tomurcuğun üzerine sıcak dudaklarını kapattı.

Lavinia|TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin