4

350 20 7
                                    

Arkama bakmadan koşarak evin sokağına varmıştım. Yaralı adamın götürüldüğü ev çok uzakta değildi ve bu yüzden evin yolunu hatırlayabiliyordum. Kapının önüne gelince derin bir nefes aldım. Titreyen ellerimle kapının önünde ki saksının altından yedek anahtarı aldım. Ellerim kapıya gidip geri geliyordu. Açmaya cesaret edemiyordum. Kendimi olacaklara hazırlayıp, derin nefes alarak anahtarı deliğe katıp kapıyı açtım.

İçeriden çıt çıkmıyordu. Bu beni daha da korkuturken kapıyı yavaşça kapattım. Babam hâlâ ortalıkta gözükmüyordu. Evde değil miydi yoksa?

Yavaşça oturma odasına gittim. Lambası açıktı fakat babam evde yoktu. Derin nefes alarak mutfağa baktım fakat orada da yoktu. Son olarak odasına doğru gittim. Ellerim titriyordu ve ben bunu engelleyemiyordum. Olacak şeyleri düşündükçe arkama bakmadan kaçmak istiyordum ama kaçabileceğim bir yer yoktu ki. Dışarıda başıma daha kötü şeyler gelebilirdi.

Yavaşça odasının kapısını açıp korka korka odasına baktım ama orada da yoktu.

Normalde olsa evde olmadığı için rahatlamam, mutlu olmam gerikirdi ama normal bir zaman diliminde değildim. Ne zamandan beri evde yoktu? Bazı zamanlarda 2,3, bazen ise 1 hafta ortadan kayboluyordu. Nereye gittiği, ne yaptığı hakkında hiç bir fikrim yoktu. Acaba gene o şekilde beni işte sanarak gitmiş miydi? benim eve gelmediğimi fark etmemiş miydi? Beni en çok korkutan bu belirsizlikti..

Yavaşça odama gidip ayakta çocukluğumun, hayatımın çürüdüğü odaya baktım. Bir tane yer yatağı olan, dolap demeye bin şahit gerektirecek eskilikteki dolap.. bundan ibaretti. Başka hiç bir şeyim yoktu. Üstüm başım toz içindeydi temiz bir duş almalıydım. Kıyafetlerim ve iç çamaşırlarımı alıp banyoya girdim.

....

Temiz duşun ardından saçlarımı kurutmadan hemen yatağıma girip üzerime yorganı örttüm. Hava çok soğuktu ve evde ısı için hiç bir şey yoktu.
Yorganımın vücudunmu ısıtmasını beklerken yaralı adamı düşünmeye başladım. Acaba şuan nasıldı? Neden bıçaklanmıştı? Ben oradan hızla çıkarken arkamdan seslenmişti.. acaba ne demişti? Umarım yarasını fazla zorlamamıştır.

Gözümün önüne sürekli yüzü ve kocaman vücudu geliyordu. Yüzü eşsiz denilebilecek bir yakışıklılıktaydı. En çok ilgimi çeken yüzündeki derin iziydi. Eşsiz olan yüzünü kusursuz hale getiriyordu.. kocaman vücudu.. hayatımda ilk defa o denli kocaman birini görüyordum. Bu gün ki yan yana geliş anımızı hatırlayınca yanında ufacık kaldığımı fark ettim. Uyumaya çalışıyordum ama sürekli gözümün önüne yüzü geliyordu. En son dayanamayıp uyuyakalmıştım.

.....

"Sevgilimm" fısıltılı gelen sesle yerimde homurdandım.

"5 dakika dahaa" dedim nazlana nazlana.

Erkeksi kıkırdama sesiyle"o 5 dakikayı çok daha verimli geçirebiliriz güzelim." Duyduğum şeyle aniden gözlerimi açtım. Üstü çıplaktı ve bana sırıtarak göz kırptı.

"Yaa edepeizleştin iyice senn" dedim.

"Edepsizleştirdin." Dedi fısıltıyla. Yüzümün kızarmaya başladığına emindim.

Yavaş yavaş yüzüme doğru eğilmeye başladı. Bende aynı şekilde ona yaklaşmaya başladım. Daha yeni uyandığım için dişimi fırçalamamıştım ve bunu daha yeni fark ettiğim için aniden kendimi çekip yataktan kaçtım. Bana kaşlarını çatıp bakınca masum masum bakıp

İPTİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin