13.Bölüm:Senden Başkasına Sır Bu Gönül

15 4 20
                                    

Hellüüüü👐🏻
Nasılsınız ballarım,bitanelerim,bal çöreklerimm?
Yeni bölüm sonunda geldi,sonunda atabildim ahahhshsjzj
Beğenmeniz dileğiyle,iyi okumalarrr<333




Hellüüüü👐🏻Nasılsınız ballarım,bitanelerim,bal çöreklerimm?Yeni bölüm sonunda geldi,sonunda atabildim ahahhshsjzjBeğenmeniz dileğiyle,iyi okumalarrr<333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölümde kullanılan şarkı~
Mavi Gri-Çok Özledim

13.Bölüm:Senden Başkasına Sır Bu Gönül

Sahil kenarına gelmiştik.Gelirken de atıştırmalıklar almıştık. Bi' nevi piknik gibi bir şey yapıyorduk.Bu benim Mirkan ile ilk pikniğimdi.

Mirkan ile geldiğimizden beri çok güzel muhabbetler etmiştik ama şarkı daha söylememiştik.Sahi ya ne zaman söyleyeceğiz şeklinde düşünürken Mirkan'ın sorusu ile son buldu.

Mirkan
-Ben seninle daha önce hiç şarkı söylemedim ve böylelikle sen de benimle daha önce hiç şarkı söylemedin. Ne dersin şimdi şarkı söyleyelim mi?

"Olur,söyleyelim." demiştim. Off Sara neden cümlesini bitirir bitirmez balıklama atladın ki? Aferin bana,aferin.Ama tabii balıklama atlayacağım çünkü artık Mirkan'ı üzmek istemiyordum hem de hiç istemiyordum.Mirkan'ı üzmek hayatımda,Dünya'da isteyeceğim en son şey.

Mirkan
-Çok özledim şarkısını mı söyleyeceğiz yoksa başka şarkı mı söyleyelim.

Sara
-Çok özledim şarkısını söyleyelim. Bu şarkı çok güzel,diyip Sara Mirkan'ın gözlerinin derinliklerine bakıyordu,Mirkan'da Sara'nın gözlerinin derinliklerine bakıyordu.Mirkan eline telefonu alıp karaoke açıp boğazını temizledikten sonra şarkıya giriş yaptı.Ardından Sara'da giriş yaptı.İkisi sadece melodi eşliğinde şarkıyı söylemeye başlamışlardı.

Bi' kırık kalbin ağrısı ellerimde

Senin o güzel ellerin yerine

Unutup silerim, hiçbi' şey yok gözümde

Satmışım gururumu, benim neyime?

Ama senden geçmem, geçemem ben

Kırık kanatlarımla uçamam, düşerim hemen

Utanırım, asla söyleyemem

Anla artık, tek çaremsin sen

Bir kanar da bin acır yüreğim, sahibini tanır

Senden başkasına sır bu gönül

Vurgunum, çok özledim, yoruldum, tökezledim

Hâlimi sor istedim bi' defa olsun

Bir öpüş, son bir bakış kaldı yüreğimde

Nasıl olsa mutlusundur sen benim yerime

Bi' dokun, nasıl yanar ruhum en derinden

Yürürüm ecelim olduğun yere bile bile
...

Senden başkasına sır bu gönül. Evet,senden başkasına sır bu gönül. Sen bana beni bir sır gibi sevdiğini söyledin ve ben reddettim ama ben de seni bir sır gibi seviyorum. Bunu sana söyleyemem. Kendimde o cesareti bulamıyorum. Hiç bulamıyorum hem de hiç...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİLİNMEYEN SIR (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin