Selam ballarımm👐🏻 Öncelikle nasılsınız?
Ben dayanamadım yine yeni bir bölüm atmak istedim ve şu an da atmış bulundum.Ve okuyorsunuz zatennn🪄
İyi okumalar ballarımm🤎
2.Bölüm
Nihayet eve geldik. İclal, üstünü değiştirip,ikimize kahve yapıp beni solonda bekliyor.Ben ise yatağıma oturmuş,elime telefonu almış daha üstümü değiştirmeden Oğuz'a yazmıştım. Bugün hiç konuşamamıştık sadece sabah konuşabilmiştik ona da konuşma denirse tabii. Sadece ufak birkaç cümle sarf edip telefonu kapattı. Allah'tan telefonu eline alıp, beni aramayı lutfetti. Dolabıma doğru yürüdüm ve yeşil üzerinde beyaz daireler olan pijamamı dolaptan çıkarıp giydim. Sonra tam kapıyı açtım ki telefondan bildirim geldi. Ahh doğru ya ben Oğuz'a "Nasılsın?" şeklinde mesaj atmıştım.
Oğuz:"İyiyim birtanem, sen nasılsın?"
Sara: "Bende iyiyim, teşekkür ederim. Bugün konuşamadık ben de yazayım dedim yoksa sana kalsa mezarda konuşurdun."
Oğuz:" Evet, konuşamadık sevgilim. Biliyorum üzüldün ama böyle olması gerekti."
Nasıl böyle olması gerekti ya?! Sen şuna sana vakit ayırmadım desene şeklinde düşünüp anında taktığımı fark etmemesini istediğim için normal bir cevap yazdım.
Sara:"Peki, ne yapıyorsun? Nerdesin?"
Oğuz: "Arkadaşlarımla birlikteyim hayatım. Sen ne yapıyorsun? Neredesin?"
Sara: "Arkadaşlarınlasın demek. Ben de buluşalım mı? Falan dicektim belki bir parkta ya da kafede falan otururuz diye düşünmüştüm ama sen müsait değilmişsin. Neyse saat geç olmaya başlamıştı zaten."
Oğuz:"Evet müsait değilim, gecikmeye başladı zaten neyse şimdi kapatıyorum ben.Sonra görüşürüz hayatım."
Sara:"Tamam, görüşürüz."
Ne bu böyle?! Amacı ne bunun? Beni sinir etmek mi? Tamam arkadaşlarınla vakit geçirebilir ama bu şekil davranamaz. Acaba ailevi sorunları mı var? Yoksa başka bir şey mi? Bizim ilişkimiz mesela...Anlamak istiyorum onu ama anlayamıyorum.Ben mi hata yapmıştım?Soğuk yapmasının amacı ne?Ya da bana mı sadece öyle geliyordu? Şeklinde düşüncelere dalmışken İclal'in sesi geldi.
İclal
-Sara kahveler soğudu gelsen mi artık acaba! Bu kızı yalnız bırakmak yazık değil mi?Sara
-Geldim. Kusura bakma biraz beklettim İclal ama...İclal
-Ama?Sara
-Pijamamı bulamadım ayol. Ondan biraz geciktim,diyip gülümsedi çünkü Sara bir şey fark etsin istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN SIR (Devam Ediyor)
DiversosAltı kişiden oluşan bir arkadaş grubundaki baş karakterimiz Sara, sevgilisi tarafından aldatılır ve sevgilisi bir ruh hastasıdır. Bu ruh hastası tarafından öncelikle Sara,ardından arkadaşları kaçırılır.Ve bu kaçış esnasında gerçekleşen olaylarla bir...