5.Bölüm: Akşam Yemeği

26 11 34
                                    

Nasılsınız ballarımmmm?
Umarım keyifli bir şekilde okuyorsunuzdur.Kötü olmaması için elimden geldiğince dikkat ediyorum.
Keyifli,iyi okumalarr🪄

Keyifli,iyi okumalarr🪄

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





5.Bölüm:Akşam Yemeği

Eve varmıştık bile.Hepimiz kapının önündeydik.Sadece geriye kapıyı açmak kalıyordu.O yüzden daha fazla kapıda kalmamak için hemen çantamdan anahtarı çıkardım.Ve anında kapıyı açıp, içeri girdim.Sonra karşılama şeklinde olması için ve birazcık herkesin yüzüne tebessüm katmak istediğim için kapının kenarına geçip,"Hoş geldiniz." dedim ve Mirkan'a,Bensu'ya,Berkay'a ve Melis'e tebessüm ettim.Daha sonra hepsi birden bana karşılık verdi.Ardından herkesi içeriye davet ettim.Evet,İclal'i de davet etmiştim.İclal buna kayıtsız kalmayıp bana "Bizi tanımayan biri duysa bu evde sadece sen yaşıyorsun zanneder." şeklinde sessiz bir şekilde söyledi ve kıkırdadı.Benim de komiğime gittiği için sessiz bir şekilde kıkırdadım.Ardından kimsenin oturmadığını fark ettim.Anında koltuğu göstererek "Buyrun hanımlar ve beyler." diyip, oturmalarını beklemiştim ve oturdular da..."Ee biraz dinlenin bakalım.Dinlendikten sonra akşam yemeği hazırlayacağız.O kadar geldiniz.Sizi hiç boşta bırakır mıyım?" diyip kıkırdamıştım.Ve herkese komik gelmeli ki herkesin bir yandan bana eşlik ettiğini, diğer yandan onayladıklarını fark ettim.Daha sonra "Ee hadi! Yoksa bu akşam aç kalıcaz." diyip ufak bir kahkaha attım.Sonra herkesin,İclal'de dahil,burun kıvırdığını fark ettim.Ama herkesi yerinden kaldırmayı becermiştim...Ardından Berkay yemek konusuna dayanamayıp soru sorduğunu duydum.

Berkay
-Ne yiyeceğiz?

Mirkan
-Zıkkımın kökünü yemeği düşünüyoruz.Ne dersin?
Diyip Berkay'ın omuzunu sıktı.

Berkay
-Ayıp oluyor Mirkan beyefendisi,diyip Berkay'da Mirkan'ın geniş olan omuzunu sıktı.

İclal
-Ne yiyeceğimiz hakkında hiçbir fikrim yok benim,diyip yüzünü buruşturdu.

Sara
-Sizi yerlerinizden kaldırdım ama...bende bilmiyorum.

Melis
-O zaman oturalım ve düşünelim,diyip büyük bir şekilde ağız kıyları genişlemişti.

Bensu
-Melis bu kadar oturma meraklısı olduğunu bilmiyordum,diyip elleri ile saçlarını geriye atmıştı.

Melis
-Bilemezsin tabii çünkü oturma meraklısı değilim, diyip omuz silkti.

Sara
-Araya gireceğim de,tam olarak ne yapacağız? demesiyle anında Mirkan'ın cevap vermesi bir oldu.

Mirkan
-Benim elim lezzetlidir. Bu akşam misafir olduğum yerde ben size akşam yemeği hazırlayım,dedi ve ufak bir şekilde sırıttı.Ama tatlı ve çekici bir sırıtmaydı.

BİLİNMEYEN SIR (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin