Selam ballarımm.
Nasılsınızz?
İyi okumalar güzel okurlarımm<3
10.Bölüm
Kapat şu müziği.İclal sana diyorum! Bir saniye,bir saniye müzik benden mi geliyor? Off evet,müzik benden geliyormuş. Kulağımdaki kulaklığı nasıl hissetmedim ben? Tabii hissetmemem normal çünkü uykudan yeni uyandım.Evet,uykudan yeni uyandım müzik sayesinde.Müzikle nasıl uyudum ben? Ninni gibi geldi sanırım.Off kendi sorularıma kendim cevap veriyorum,delirdim sanırım.Kendi kendime gülersem artık deli muamelesi yapacam kendime.Bir dakika!Nasıl yani?Şarkı bile hiç değişmemiş. Aynı şarkı, cevapsız sorular... Şarkının normalde değişmesi lazımdı ama değişmemiş.Güzel tesadüf.Dün akşamdan kalan bir parça...Güzel bir parça...ya da kötü bir parça...İclal daha uyuyor mu? Kendime bu soruyu sorarken bile vücudumu İclal'e dönmemem,kafamı dahi İclal'e çevirmemem ayrı bir durumdu.Sanırım artık vücudumu ve kafamı İclal'e doğru çevirmem gerekiyor.Evet, gerekiyor.Tam vücudumu ve kafamı İclal'e doğru çevirdim ki İclal'i yatağında göremeyip ve terliklerinin bile yatağının kıyında olmadığını fark etmem,vücudumu ve kafamı çevirmemle bir oldu. İclal neredeydi? Saat kaç olmalı ki İclal yatağında değildi. Tam saate baktım ki saat 12.30'du. Bir an da istemsizce sesli bir şekilde "Nee?!" diyerek bağırmıştım.İclal bağırdığımı duymalı ki anında panikleyerek yanıma gelmişti.
İclal
-İyi misin Sara?İclal'i çok mu panik etmiştim.Evet,etmiştim.Tabii o şekil de bağırırsam İclal panikler.Ahh salak kafam! Kimi zaman salaklığım tutabiliyor.Hemen bu düşüncelerden sıyrılmam gerektiğini fark edip yüzüme,gözlerimin içine endişeli bir şekilde bakan İclal'e cevap vermem gerektiğini fark edip konuşmaya başladım.
Sara
-İyiyim,iyiyim.
-Kaçta uyandığımı merak edip saate baktığımda 12.30'u görünce istemsiz bir şekilde bağırdım.İclal
-Kızım iyi misin sen ya?!
-Bir daha öyle bağırma sakın! Bağırdığın an nasıl aklım çıktı biliyor musun? Nasıl endişelendim,nasıl panikledim ya!Sara
-Tamam,İclal Hanım bir daha bağırmam,dikkat ederim sizin için. Bu arada nasıl paniklediğini ve nasıl endişelendiğini fark ettim aynı tatlı bir yavru köpek gibiydin, diyip kendini tutamayıp gülmeye başlamıştı.İclal
-Nasıl da gülüyor ya!
-Aklım çıktı diyorum kız gülüyor,diyip İclal'de kendini tutamayıp gülmüştü.Sara
-Tek bana komik gelmemiş anlaşılan,diyip ufak bir şekilde sırıttı.İclal
-Bak,bak nasıl da laf sokup sırıtıyor.Sara
-Tabii ki, ne sandın İclal Hanım,diyip omuz silkti.
-Sen kahvaltı yaptın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN SIR (Devam Ediyor)
RandomAltı kişiden oluşan bir arkadaş grubundaki baş karakterimiz Sara, sevgilisi tarafından aldatılır ve sevgilisi bir ruh hastasıdır. Bu ruh hastası tarafından öncelikle Sara,ardından arkadaşları kaçırılır.Ve bu kaçış esnasında gerçekleşen olaylarla bir...