1.Bölüm

83 15 31
                                    

1.bölümle herkese selam! Nasılsınız? Beni soracak olursanız eğer,ben bu bölümü attığım için çok iyiyim... İyi okumalar ballarım.🪄


🪄

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







1.Bölüm

İclal
—Sara!
—Sara!
—Sara!

Sara
—Efendim? Ne oluyor? İsmimi mi ezberliyorsun? Ne bu böyle?

İclal
—Off! Sara başka çare mi bıraktın? Uyanmıyorsun. Sonra da geliyorsun söyleniyorsun. O zaman uykuna söyle bu kadar ağır olmasın!

Sara
—Tamam İclal Hanım. Bu konuyu bizzat ağır uykucuğuma açıklayacağım, sen hiç dert etme. Saat kaç?

İclal
—Sen bakamıyor musun? Hem azarla azarla hem de sonra güzel davran, yok ya hayat öyle mi?

Sara
—Off İclal! Nee?! Saat 09.00 mu? Olamaz,olamaz,olamaz. Dersim saat 09.05'te başlayacak ve sen beni erkenden uyandırmıyorsun.

İclal
—Sara ben sana daha demin n'aptım? Uyandırdım ya arkadaşım.

Sara
—İclal akıl mı kaldı ya sabah sabah. Bir de ders doğaçlama. Kesin bu sefer hoca ağzıma sıçacak.

İclal
—Sakin ol Sara.

Sara
—Neyse hemen hazırlanmam lazım, tutma beni.

İclal
—Benim de hazırlanmam lazım, sayende ben de geç kalıcam.

                                    

Sara
—İclal bu otobüs neden gelmiyor? Bizi unuttu mu acaba?!

İclal
—Saçmalama Sara, gelir birazdan. Biraz sabırlı ol lütfen.

Sara
—Peki, bir dakika İclal telefonum çalıyor.

Arayan kişi: Oğuz'um

Oğuz
—Günaydın güzelim.

Sara
—Sanada günaydın sevgilim. Ne yapıyorsun?

Oğuz
—Toplantı için hazırlanıyorum, babam zorladı da. Sen ne yapıyorsun güzelim?

Sara
—İclal ile otobüsü bekliyoruz. Üniversiteye ulaşmak umuduyla...

Oğuz
—Benim kapatmam lazım.

Sara
—Tama-

Telefonu yüzüme kapatmıştı. Bu aralar çok değişik, soğuk davranıyor bana, sebebini ise bilmiyorum. Anlamaya çalışıyorum ama yok anlayamıyorum. Ne oluyor bize? Neden böyle davranıyor? Diye düşünürken otobüsün geldiğini ve bana yine İclal'in ismimi ezberlercesine seslendini duydum.

BİLİNMEYEN SIR (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin