Selamm!
Nasılsınız ballarımm?
İyi okumalarr🤎
3.Bölüm:Yağmurlu Hava
Ders bitti. Ben üniversite çıkışında Oğuz'u bekliyordum. Mirkan,Berkay ve İclal yanıma geldi.
İclal
-Çirkin ördek daha gelmedi mi?Sara
-Sence gelmiş olsaydı ben burada olur muydum İclal? diyip göz devirdi.İclal
-Dersten dolayı beynim iflas etti,diyip ufak bir kahkaha attı. Berkay'da İclal'i yalnız bırakmamak için ufak bir kahkaha attı. Ardından Sara'nın yanından ayrıldılar.Birkaç dakika arkalarından baktıktan sonra Oğuz'a yazmak iyi fikir olacağını düşünüp,cebimden telefonumu çıkartıp Oğuz'a yazdım.
Sara:"Neredesin? Üniversitenin önünde seni bekliyorum. Ne zaman geliceksin?"
İletildi ve görüldü...
yazıyor...Oğuz:"Geldim sayılır."
Sara: "Tamam,bekliyorum."
Ne zaman gelir acaba? şeklinde düşünürken arkamdan bi ses geldiğini fark etmemle arkama dönmem bir oldu.Döndüğümde Oğuz'un geldiğini fark ettim.Ardından Oğuz'un olduğu tarafa doğru yürümeye başladım.Yanına vardığımda gülümseyip,onun da bana karşılık vermesini bekledim.Gülümsememe karşılık verdikten sonra sessizliği bozdum.
Sara
-Hoş geldin.Oğuz
-Hoş buldum hayatım.Seni çok bekletmedim umarım.Sara
-Yok, bekletmedin de ne konuşacaktın benimle?Oğuz
-İlk önce bir kafeye gidelim.Orada konuşuruz.Sara
-Pekâlâ,gidelim.Oğuz
-Arabam şurada gel benimle hayatım.Sara
-Tamam,geliyorum.Arabaya binmiştik,yoldaydık...Yola koyulduğumuzdan beri tek bir kelime konuşmadık.O bir şey söylemiyordu,ben de biraz inat ettiğim için tek bir kelime etmiyordum...Ne konuşacaktı benimle? Neden böyle değişikti? Anlamakta çok güçlük çekiyordum... Düşüncelere dalmışken geldiğimizi fark edip çantamı arka koltuktan alıp indim. Oğuz arabayı kitleyip yanıma geldi ve birlikte içeri girdik.
Oğuz
-Şurası uygun gibi,geçelim oraya.Yerimize oturmuştuk.Ben ceketimi çıkartırken ve çantamı masaya koyarken Oğuz garsona seslenmişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN SIR (Devam Ediyor)
DiversosAltı kişiden oluşan bir arkadaş grubundaki baş karakterimiz Sara, sevgilisi tarafından aldatılır ve sevgilisi bir ruh hastasıdır. Bu ruh hastası tarafından öncelikle Sara,ardından arkadaşları kaçırılır.Ve bu kaçış esnasında gerçekleşen olaylarla bir...