Ayaz şu an sadece Sadece Arzu'yu görebiliyordu. Arzu yüzüğü çıkarttı tam verecekken çok ağır bir tokat yedi. Bunu gören Ayaz, ayağa fırlayıp konağa doğru ilerledi. Ayaz ilerlerken, Ayçıl ve arkadaşları etrafını sardılar. Hepsi bir yandan ahtapot gibi çocuğa yapıştılar. Ayaz tekrar Arzu'ya bakmaya çalıştı ama göremedi. Göremiyordu. Ayaz kızların arasından sıyrılamıyordu. Birini itse diğeri tutuyordu.
"Bi bırakın!" Diye bağırdı Ayaz en sonunda.
"Arzu'ya mı gideceksin? Ama o şu an evine bir adet bebek yapmakla meşgul.." dedi Ayçıl. Ne saçmalıyordu bu kız?
Ayaz, kendisine komplo düzenlendiğini anladığında her şeyin yanlış gittiğini anladı. Arzu, Arzu'ya zarar gelmemeliydi. Onu dinlememeliydi. Ayaz, Ayçıl'a döndü. "İğrenç birisin, sevgiyi dahi hak etmiyorsun!" Diye bağırdı.
"Ben iğrenç değilim. Yeni sevgilin çok aptal," dedi Ayçıl.
Ayaz, Ayçıl'a el kaldırdığında Ayçıl korkarak geri çekildi. Ayaz elini indirdiğinde diğer kızları itip kapıya doğru ilerledi. Kapıya deli gibi hızlı vuruyordu. Bunu camdan gören Samet ve Asel'de yanına geldiğinde "Kapıyı demir yaptırmış.." diyerek ablasına baktı. Asel'de çaresizce ona bakarken Samet fikir sundu.
"Pencereyi kıralım!" Dedi.
Ayaz pencereye yaklaşıp pencereye yumruk atmaya başladı. Dördüncü yumruğunda pencere kırılmıştı ama eli de mahvolmuştu. Samet'in yardımıyla içeri girdikten sonra samet'te içeri girdi. Odalarda Arzu'yu ararken, bir odada Arzu'nun sesini duydu. O odaya doğru ilerledi ve kapıyı açtı. Karşısında yarı çıplak Serhat, ve üstündeki tişört zorla yırtılmış Arzu vardı. Arzu Ayaz'ı fark ettiğinde gözleri parlamıştı. Üstünün açıklığını umursamayıp Ayaz'a koştu. İkisi birbirine sarılırken Samet Serhat'ı dövüyordu.
Arzu, "Bana dokundu.." dedi hıçkırıklarının arasından. "Kirlendim. Kirletti beni.."
"Senin suçun değildi," dedi Ayaz.
Bir kız daha ne kadar perişan hâle gelebilirdi?
***
Arzu, eve gelmiş, duş almış ve şimdi yatağında uzanıyordu. Ayaz da arkasından duş almıştı ve şimdi Ayaz salonda bi sağa bi sola gidip duruyordu. Arzu yalnız kalmak istediğini söylediği için odaya girmiyordu, üst kata da birini çıkartmıyordu.
"Ne diye dedin kıza git yüzüğü ver diye, bak ne hâle geldiğiniz.." dedi Ekrem bey.
"Ben mi dedim baba! Kendisi vermek istedi! Ben durdurana kadar girdi evin içine!" Bağırdı Ayaz.
"Babaya bağrılmaz," dedi Ekrem bey. Ayaz'ın aksine sakinliğini koruyordu.
Ayaz cevap vermek yerine derin nefes alıp verdi. "Ben baksam mı acaba?"
"Oğlum kız yalnız kalmak istediğini söyledi, sıkmasana kızı," dedi Hanife hanım.
"Ooooff! Dayanamıyorum ben!" Dedi Ayaz.
"Sen ne ara bu kadar Aşık oldun?" Diye sordu Asel.
Ayaz ilk ablasına baktı, cevap veremeyince önüne döndü. "Cevap versene sen."
"İlk onunla uyuduğum zaman," Dedi Ayaz.
Asel imalı bir şekilde gülerken Ayaz'da mimik kıpırdamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUKLA
ChickLitZorla evlendirildiği adam ile, kalbinin ait olduğu adamla arada kalan kızın hikayesini konu almaktadır.