Bölüm 13

39 6 0
                                    

"" Ah, baba," diye söyleniyor Adrien pencereye yaslanmış şehrin ufuktaki manzarasına bakarken. Artık babasının onu meşgul eden sorumlulukları olmamasına rağmen Adrien kendini daha fazla izole ediyordu. Sınıf arkadaşlarının çoğu onun şehri yok eden kötü adamın oğlu olduğunu hâlâ kabullenememişti ve onları suçlayamazdı. Onu aşağılamaya çalışacakları için şehir dışına çıkmakta zorlanıyordu.

Plagg, Adrien'in omzuna otururken, "Seni bu kadar keyifsiz görmeye dayanamıyorum evlat," dedi, "Neden arkadaşlarınla takılmıyorsun?"

"Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var," diye iç geçirdi Adrien.

"Çocuk daha uzun süre gözlerini dikip acısızca bakmayı mı planlıyorsun?" Plagg onun biraz canlanmasını sağlamaya çalışarak sordu.

"Sana yalnız kalmak istediğimi söyledim," diye içini çekti Adrien, "Ben de kendimi anlamıyorum. Beni bir an mutlu edebiliyor, bir an sonra da sersemletebiliyor. Bu çılgınca ve buna nasıl anlam vereceğimi bilmiyorum," diye açıklıyor Adrien.

"O mu? Baban hakkında konuştuğumuzu sanıyordum" diye sordu Plagg.

"Öyle. Değer verdiğim herkes beni terk ediyor. Annem, babam, onun gitme düşüncesi bile göğsümün ağrımasına neden oluyor."

Plagg, "Tamam evlat, kesinlikle baban hakkında konuşmuyoruz," diye mırıldanıyor.

"Keşke biraz bilgi bulabilsem..." Adrien, Plagg'ı görmezden gelerek kendi kendine sordu.

Nerede olabilirdi?

Yaklaşık bir hafta önce babasını aramaya başladıklarından beri Kara Kedi'nin tek düşündüğü buydu. her gece Hawkmoth'un ortaya çıkacağını ya da oğlu için geri döneceğini umarak şehirde devriye geziyordu.

Ama hiçbir şey göründüğü kadar kolay değildir.

Her gece oteldeki odasından gizlice kaçmayı başardı. Belediye Başkanı, Adrien'ı polis tarafından gözaltına alınmaktan kurtarmıştı. Devriye gezebilmek ya da şehirde babasına saldırmak için arayabilmek için Kara Kedi ye dönüşmüştü. Ama en önemlisi evine geri dönmek için.

Her neyse, Kara Kedi çatıdan çatıya atlayarak eski evine doğru ilerlerken şehrin sokaklarını tarıyordu. Belediye başkanının koyduğu polis barikatını geçmeyi ve eski odasına girmeyi başardı.

"Evim güzel evim," dedi Kara Kedi odasının etrafına bakınırken. Kitabı bulmak için plagg depolarından birine gitti, "Şimdi bu kitabın babamın planı için bu kadar önemli olan neydi?" Kara Kedi odasını gözden geçirmeye başlarken kitabı aldı.

Dışarı çıkarken hiçbir duygu hissetmiyordu. Geri dönmek zorunda kalırsa bir duygu patlaması yaşayacağından endişe ediyordu ama babasının hawkmoth olduğunu öğrendiğinde olduğu gibi hayal kırıklığına uğramıştı. Nasıl düşüneceğini bilmediği için bu yer ona yabancıydı. Ama artık evine bağlı olmadığı, içinde olduğunu bilmediği bir hapishane olduğu açıktı.

__________________________________________

Marinette'in parmaklarını gitar çalmaya yönlendirirken Luka nazikçe, "Bak, sapı burada tut, sonra tıngırdat," dedi.

"Oh, aşk kuşları!" Alya onların fotoğraflarını çekmeye başlarken kendinden geçti.

"Alya dur!" Marinette'in Luka'yı bu pozisyonda rahat ettirmesi çok uzun sürdüğü için gerginleşti ve dağıldı.

"Sadece konsantre ol," dedi Luke Marinette'in koluna yardım ederken.

" Çocuklar yemek hazır," diye bağırdı güvertenin kenarından Anarka.

Start Over  Baştan Başla - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin