Bölüm 4

104 10 0
                                    

"Adrien, Marinette'in kızmadığını öğrenince mutlu olursun sanmıştım, bu asık surat da neyin nesi?" Plagg yorum yaptı.

"Uğur Böceği, New York'ta bir şeyler değişti." Adrien, eskrim sahasına giderken arabasının camına bakarak iç geçirdi.

"Ne demek istiyorsun? Eğitimiyle meşguldü." Plagg, Uğur Böceği'nin bir şey söylemesini yasakladığı için onu korumaya çalışıyor.

Adrien, "Plagg başka bir şeyler döndüğünü biliyorum ve bunu bir sır olarak saklıyor," diye itiraz ediyor.

"O bir kız, her zaman çok karmaşık olurlar," diye açıkladı Plagg.

"Mesele o değil, onunla aramızda bir şeyler olduğunu biliyorum. Bu yalan yanlış konuşmalardan ve hiçbir şey yokmuş gibi davranmaktan nefret ediyorum. Belki de artık bana güvenmiyordur."

Plagg, Adrien'in gergin tavrına göz kırparak, "Evlat, olayı abartıyorsun," dedi.

"Belki, ama ya..." ama Adrien düşüncesini tamamlayamadan, yanından geçmekte oldukları tiyatronun patlamasıyla arabasının hızla bozulmasıyla araya girdi.

"Gösteriye hoş geldiniz, ben DRAMA KRALİÇESİYİM!" Bir akuma kötü adamı kendini ilan etti.

Kötü adam Goril'i hedef alırken Adrien "Olamaz," der. Adrien ne olacağını anlayamadan dönüşmek için aracından atladı.

Drama Kraliçesi bir sopa aldı ve Uğur Böceği'ne nişan almak için bir yönetmen sopası çevirdi, "Şimdi sahnenin başka bir üyesi için."

"Dikkat et!" Uğur Böceği, Adrien'i yoldan çekmek için aşağı doğru savrulurken bağırdı.

Drama Kraliçesi sopası Uğur Böceği yoyosuna çarpınca Adrien ve Uğurböceği yuvarlandı ve ikisi de birbirinin üstüne düştü.

Adrien başını kaldırdığında Uğur Böceği'nin bakışlarıyla onu yere sabitlediğini görür, "İyi misin sivil?"

Adrien ona hitap ederken kızardı, "Ah, evet."

Uğur Böceği onu ayağa kaldırmak için hızla ayağa kalktı, "Uh, gidip üstünü değiştirsen iyi olur... Yani yer değiştirmen tehlikeli."

"Ah, doğru," Adrien ona şaşkınlıkla baktı, "Teşekkürler mmm... Uğur Böceği." Adrien koşarak uzaklaşırken başını salladı.

"Mmm, leydim gibi mi?!" Uğur Böceği panik içinde düşünürken düşünceleri yarıda kesildi.

Drama Kraliçesi şaşkınlık içinde Uğur Böceği'nin arkasından, "Gel oyuncularıma katıl ve başrol oyuncum ol," diye anons etti.

"Ben tiyatro yapmıyorum," diye yorumladı Uğur Böceği Drama Kraliçesi'nin daha fazla saldırısını savuştururken.

"Aslında benim başrol oyuncumu oynayacak," diyen Kara Kedi, Uğur Böceği'nin bir noktada köşeye sıkışmaması için onu yoldan çeker gibi yaptı. Kara Kedi, Uğur Böceği'ni sahneden çıkarmak için aralarına atladı.

İkisi de binanın çatısına çıktı, "İyi kurtarış."

"Kara Kedi selam verirken "Elbette benim bugaboo'm" dedi.

Uğur Böceği, Kara Kedi'nin kimliği yerine kötü adama odaklanmaya çalışarak, "Akuma'yı Adr... Kara Kedi'den almamız gerekiyor," dedi.

Chat Noir sopasını omzunun üzerinden sallayarak Drama Queen'in üzerine atlamaya çalışırken, "Hadi bir bacak kıralım," diye yorum yaptı.

"Aynı oldukları halde nasıl bu kadar farklı olabiliyorlar..." Uğur Böceği sahneye bakarken düşündü ve kısa süre sonra aşağı atlayarak onun kimliğini kabul etti ve ona katılmaya çalıştı. Drama Kraliçesi'nin gücü, transa girdiği herhangi birine bir tiyatro karakteri rolü oynatmaktı.

Start Over  Baştan Başla - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin