Bölüm 20

39 5 0
                                    


"Hey Alya, Marinette'ten haber aldın mı?" Adrien sordu.

Okula doğru yürürken Alya üzgün bir şekilde, "Hayır, ailesini aradım ama ne seni ne de benim kim olduğumu hatırlıyor," diye cevap verdi.

Adrien, "Ona kim olduğunu hatırlatmalıyız," diye karşı çıktı.

"Ah, Adrien..." Okula yaklaştıklarında Alya onu durdurdu.

"Ne?" Adrien onun sesinin endişeli bir tona dönüştüğünü fark edince sordu.

"Yapamayız," dedi Alya basitçe.

"Neyi yapamayız?" Adrien şaşkınlıkla Alya'nın ne söylediğini sordu.

"Doktorlarına göre anılarını zorlayamayız." Alya üzgün bir ifadeyle, "Kendi kendine hatırlamak zorunda" dedi.

Adrien onun ne demek istediğini anladı, "Yani biz..."

Alya başını salladı.

"Hayır, aşık olduğumuzu unutamaz," derken Adrien kekelemeye başladı.

"Bazı şeyleri kendi başına hatırlamak zorunda," diye anlaması için ısrar etti Alya, "Bu senin canını yaktığı kadar benim de canımı yakıyor. Ama bağ kurduğu anılarla birlikte hareket etmeliyiz. Ben yeni kızım ve sen de..."

"En nefret edilen kişi," diye onaylarcasına iç geçirdi Adrien.

Sınıflarına gitmek üzere okula girerlerken Alya başını salladı.

"Benimle okula kadar yürüdüğün için teşekkürler Nino," diye teşekkür etti Marinette sınıfa girerlerken.

"Evet, sorun değil," diye başını salladı Nino, ön taraftaki normal koltuğuna otururken. Alya arkadaşını tanımadığı için onu kendisine eşlik etmesi için göndermişti.

Marinette ona tuhaf bir bakış attı, "Sen arkada oturmuyor muydun?"

Nino yavaşça, "Yeni koltuklar aldık," dedi.

Marinette yerini hatırlayınca başını ovuşturdu, "Evet, sanırım."

"Sen nasılsın?" Rose sordu.

"Çok iyiyim," diye gülümsedi Marinette, "Hastaneden çıktığım için kendimi çok daha iyi hissediyorum. Sadece anılarımın geri kalanını hatırlamam gerekiyor."

Eşyalarını yere bırakıp yanındaki boş koltuğa baktı. Sonra yeni kızla ilgili anılarını gördü, "Alya..."

"Merhaba Marinette," diye düşüncelerini böldü Adrien, Nino'nun yanına oturmak üzereydi.

"Ah, demek sensin. Hımm," diyor Marinette gözlerini kaçırırken.

Adrien cevap almak için Alya'ya bakarken, Alya'nın tek yapabildiği başını sallamak oldu. Adrien Nino'nun yanındaki yerine otururken içini çekti.

"Hey, Marinette nasılsın?" Alya eşyalarını yere bırakırken sordu.

"Daha iyiyim, sadece başım çok ağrıyor Alya," diye kıkırdadı Marinette.

"O da neydi?" Alya Marinette'in adını bilmesine şaşırarak sordu.

"Bir şeyler hatırladığımda başım çok ağrıyor, sen de arkadaşlarımdan birisin, değil mi?" Marinette birkaç anısını daha hatırlarken kıkırdadı.

"Bekle, yani beni hatırlıyor musun?" Alya sordu.

Marinette başını acıyla ovuşturdu, " Lady blog muhabiri, çizgi roman hayranı ve Nino'yla sevgili?"

Start Over  Baştan Başla - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin