Bölüm 17

39 5 0
                                    

"Leydim, Fairytail adında akumatize olmuş bir kötü adam şehre saldırıyor, ben pastanede olacağım," diyen Kara Kedi, asası aracılığıyla ona bir mesaj bıraktı, "Hiçbir yerde bulunmamak için iyi bir zaman değil Uğur Böceği." Kara Kedi, kötü adamın ordusu olarak onları masal karakterlerine dönüştürmesinden kaçmak için olabildiğince çok vatandaşa yardım etmeye çalıştı. Sonra Marinette'in neler olup bittiğini görmek için balkona çıktığını görür. Kara Kedi'nin gözlerinin ucuyla Peri Masalı'nın ona nişan aldığını gördü, "Marinette dikkat et!" Kara kedi bağırdı ama artık çok geçti çünkü Peri Masalı'nın güçleri onun balkonun zeminine düşmesine neden oldu.

"Ona yardım etmenin bir yolu yok, işi bitti," diye kıkırdadı Fairytale, balkondaki Marinette'in güçsüz bedeniyle karşılaşankar kedi keyifle izlerken ve kalbi küt küt atarken. Onun yanına koştu ve saç örgülerini okşadı.

Fairytale'in görüş alanında uzun süre kalmasına izin vermeden, Fairytale'in kendisine vurma girişiminden kaçmak için onu gelin gibi koluna aldı. Fairytale'in sözleri kara kedi nin kalbine bir hançer gibi saplandı. "Marinette," dedi kara kedi ne olduğunu anlamak için onu incelerken endişeli bir ses tonuyla, "Görünüşe göre uyutulmuş. Uyuyan güzel gibi..." Sonra peri masallarını düşündü ve ona karşı gerçek bir his beslediğini nasıl fark ettiğini hatırladı. Ama artık çok geçti, çünkü o artık aynı şeyleri hissetmiyordu. Ama sonra aklına Luka geldi, "Seni bu lanetten kimin uyandırabileceğini biliyorum."

Sonra kara kedi kararını başıyla onayladı ve onu Luka'nın evine kadar taşıdı. Güverteyi boş bulmuştu. Yere indiğinde Anarka elinde dövüşmeye hazır bir kılıçla dışarı çıktı, "Dövüşmek istiyorsan... ""kara kedi!""

Adını anons ettiğinde Luka ve bazı sınıf arkadaşları ortaya çıktı, "Marinette'e ne oldu?"

" Onu Fairytale vurdu, sen onun erkek arkadaşısın, onu uyandırabilirsin," diye açıkladı kara kedi.

"Ne?" Luka neler olduğunu anlayamadığı için sordu.

"Gerçek aşkın öpücüğü," diye açıkladı Rose, "Luka sen onun beyaz atlı prensisin ve o da uyuyan güzel."

"Ne?" Luka anlamamıştı ama bunun neden olduğunu anlamıştı. Marinette ile ayrılmışlardı çünkü Marinette ona gerçekler konusunda güvenemiyordu. Marinette'in hâlâ Adrien'e aşık olduğunu ve ilişkilerini ilerletemediğini düşünmüştü.

"Bu dünyadaki en güçlü şey." Kara kedi kurnazca gülümseyerek devam etti.

Luka, belki de onun gerçek aşkı olduğunu ve bunu kanıtlamak için bir fırsat olduğunu düşünerek Marinette'in yanına koştu. Dudakları birbirine değdi ama karşılık gelmedi. Tekrar denedi ama bu sefer daha güçlü bir şekilde. Hâlâ bir tepki yoktu. Luka hayal kırıklığı içinde başını salladı, "Onu Adrien Agreste'ye götür."

Chat Noir öpücüğün işe yaramadığını fark etmeden hızla, "Şimdi kim," diye karşılık verdi.

"Adrien Agreste," diye açıkladı Luka, "Otelde olacak. Onu oraya götür, onu uyandırabilir."

Fazla konuşmadan başını salladı, "Tamam, içeri gir ve Uğur Böceği günü kurtarsın." Ayrıca nefesinin altında "Eğer ortaya çıkarsa" diye mırıldandı. Sonra onu oteldeki odasına götürmek için yola çıktı ve yatağına yatırdı. Tekrar kendine dönüştü.

"Şimdiden bitti mi?" Plagg sordu, sonra Marinette'i baygın halde görmek için yatağa baktı, "Neden burada?!"

"Uyuyan güzel olmak için Peri Masalı tarafından vuruldu. Gerçek aşk öpücüğünün onu uyandırması gerekiyordu," diye açıkladı Adrien.

Start Over  Baştan Başla - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin