"Neredeyim ben?" Marinette kendisini yakalayan kişi göz bağını çıkarırken haykırdı. Marinette etrafına baktığında tanınmaz bir binada olduğunu gördü. Arkasına baktığında Adrien'ın korumasının kendisini tuttuğunu, önünde ise Natalie ve Gabriel'in olduğunu gördü.
Gabriel, " sert bir şekilde davet ettiğim için özür dilerim," diye karşılık verdi.
"Neredeyim ben? Neler oluyor?" Marinette etrafına bakınırken sordu.
"Ailemin eski yazlık evi. Karım ve Adrien her yaz gelirlerdi, ta ki o..."
"Kaybolana kadar mı?" Marinette araya girdi.
Gabriel derin bir nefes alarak Marinette'e baktı, "Hastalandı..."
"Ne oldu?"
"Önemli değil. Seninle birlikte artık Mucizeler'i alabilirim," diye açıkladı Gabriel, biraz sonra olacaklardan korkan Marinette'e bakarken.
"Ne?" Marinette, Gabriel'in artık onun kimliğini bildiğini düşünürken sesi titredi.
"Gerçekten olağanüstü birisin. Adrien'ın sana olan düşkünlüğüne şaşmamalı, ancak sen onun kimseye güvenemeyeceğini kanıtlıyorsun." Gabriel Marinette'in etrafında dönerken Marinette ona ters ters baktı. "Ne olduğunu çok iyi bildiğin kutsal kitabı çaldın, sonra da bana ulaşmak için oğlumu savundun. Gerçeği öğrendiğime göre artık oyun bitti. Beni yönlendirenin Rene Rouge olduğunu sanıyordum ama aslında sendin."
Marinette, Gabriel'in kendisine bakarken yaptığı hareketleri izlerken, "Neden bahsettiğini bilmiyorum," diye sert bir ses tonuyla konuştu.
"Gerçek halka lideri. Uğur Böceği'ne görevlerinde yardımcı oldun, bu yüzden Akuma'ya karşı arkadaşlarına nasıl yardım edeceğini biliyordu ve Chat Noir için sen onun küçük evcil hayvanısın," dedi Gabriel.
Marinette korumanın elinden kurtulmaya çalıştı, "Bu yanına kalmayacak!
"Oh, bunun seni kızdıracağını biliyordum. Eğer senin için iyi olduğunu biliyorsan dediğimi yapacaksın," dedi Gabriel.
"Hayır!"
"Peki, o zaman yapacak." Gabriel geri çekildi ve gölgelerin arasından bir senti canavarı olan kendisi belirdi, "doğru mu Marinette?"
Sentimonster Marinette, gerçek Marinette'e doğru şeytani bir gülümsemeyle başını sallayarak cevap verdi.
Marinette tekrar Gabriel'e baktı, "Onu kandıramayacak."
"Bunu göreceğiz Marinette," Gabriel dışarı çıkarken başını salladı, "İyi eğlenceler."
__________________________________
"Hmm, Marinette neden cevap vermiyor acaba?" Adrien telefonuna bakarken kaşlarını çattı. Dün geceden beri ondan haber alamamıştı ve endişelenmeye başlamıştı.
"Belki de uyuyakalmıştır," diye omuz silkti Plagg, çok da endişeli değildi.
Adrien öyle düşünmüyordu çünkü zaten okulda olduğu için bir şeylerin yolunda gitmediğini hissediyordu.
"Hadi Casanova, sınıfına git!" Plagg emretti.
Ancak Marinette'in hafızasını kaybetmesine neden olan kazadan bu yana, özellikle de Marinette'in kimliğini öğrendiğinden beri daha da tetikteydi. Adrien okuldan geri adım attı ve görünmemek için bir ara sokağa gitti, "Üzgünüm Plagg, sanırım geç kalacağım. Pençeler dışarı!"
Chat Noir, Marinette'in balkonuna varmak için çatı boyunca koştu. Chat Noir cevap almak için kapıyı çaldı. Küçük sesler duymak için kulağını dayadı. "Kwamiler..." Chat Noir kapıyı denediğinde açık olduğunu fark etti. Kafasını odaya sokarken gözlerini kapattı, "Umarım herkes inmiştir." Hiçbir şey duymadıktan sonra gözlerini açtığında Marinette'in odasına dokunulmamış olduğunu gördü. Marinette görünürde yoktu ve ondan hiçbir iz yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Start Over Baştan Başla - [TR]
FanficTÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP kitabın yazarı @xxescape_your_world New York'tan sonra işler değişmiştir. Marinette artık Adrien'ın kara kedi olduğunu öğrenmiştir ve şimdi ne olacağı konusunda kafası karışıktır. Adrien ise Hawkmoth'un sırrını...