Bölüm 3

113 8 0
                                    

Marinette odasında umutsuzluk içinde sordu: "Tikki, ben ne yapacağım? O kara kedi ama o Adrien!"

Tikki başını sallıyor, "Marinette artık seçim sana kalmış. Gardiyan sensin."

"Artık onunla birlikte olmamalıyım bile. Belki yapbozun parçalarını bir araya getirebilir!" Marinette telaşlı bir ses tonuyla konuştu.

"Doğru," Tikki sinirli bir ses tonuyla gözlerini devirdi, "Bunu öğrenmesini istemeyiz."

"Onun kara kedi olduğuna inanamıyorum!" Marinette yastığına doğru sızlandı.

"Adrien olması o kadar kötü mü?" Tikki sordu.

"Evet! Tikki anlamıyorsun, bunca zamandır Adrien'dan hoşlanıyordum... Yani onu da seviyordum çünkü o sadece bir arkadaşımdı. Şimdi fark ediyorum ki, Uğur Böceği olarak onu reddettiğim kişi benim hoşlandığım kişiymiş. Ama garip bir şekilde, Kara kedi ile yapamıyorum çünkü o flörtöz bir şaklaban. Ama şimdi anlıyorum ki benden asla hoşlanmayacaktı. Çünkü o Lady Bug'a aşıktı!" Marinette diyor ki.

Tikki, "Bunun sen olduğunu biliyorsun," dedi.

"Ama kendimle nasıl yarışabilirim! O benim ikinci kişiliğime aşık! Ben sadece sakarım Marinette!" diye sızlandı Marinette.

"Hey şeker küpü nasılsın?" Plagg, Marinette'i elleri başının üzerinde görmek için duvarın içine girerken kendini duyurdu, "Sevimli, kız berbat durumda."

"Plagg!" Marinette panik içinde bağırdı, "Burada ne yapıyorsun? Tikki artık çok geç, kim olduğumu öğrendi!"

Plagg, Tikki'nin yanındaki sandalyeye otururken sakince, "Vay canına, Mari bunu gerçekten iyi karşılamadı," dedi.

"Bana mı söylüyorsun?" Tikki içini çekti.

"------Sırrını bilmiyor. O da senin ona aşık olduğun kadar aptal" diyor Plagg yanında getirdiği peyniri yerken.

Tikki, "Bakın Plagg hâlâ adını bile söyleyemiyor," diye güvence verdi.

"Ona aşık olduğumu herkes biliyor mu?" Marinette, kwamilerle birlikte görünmemek için pencereyi kapatırken açıkladı.

" Nesi vardı? Onun nesi var?" Plagg şaşkınlık içinde Tikki'ye sordu.

"Onu hâlâ sadece bir arkadaş olarak görmeye çalışıyor," diye iç geçirdi Tikki.

"Ahhh."

"Plagg burada ne yapıyorsun?" Marinette endişeli bir ses tonuyla sordu, "Adrien tehlikede mi? Kimsenin seni takip etmediğinden emin misin?"

"Şeker küpüm, sanırım o resmen tımarhanelik oldu," Plagg Marinette'in yanına süzüldü ve peynirini sundu, "Biraz camembert ister misin? Genelde insanların aklını başına getirir."

"Plagg!" Tikki ve Marinette bağırdı.

"Rahatlaxx, gerçekten seninle paylaşmayacaktım. Aşık olduğun çocuk, ortağın, bir arkadaşın senin neyin olduğunu bilmek istiyor," diyor Plagg peynirini yerken, "Kedi alarmına cevap vermiyordun."

Tikki, onu susturmak için bir kumaş yığınının altından çıkarmak için uçarken, "Dolabına atmış," diye açıkladı.

Marinette yatağına yüzüstü düşmeden önce hızlıca, "Ona gardiyanlık görevlerimle meşgul olduğumu söyle," diye cevap veriyor, "İşe yaramadığı sürece bu noktada ondan uzak durabilirim."

"Okula birlikte gittiklerini biliyor mu?" Plagg Tikki'ye sordu.

Tikki kedi oyuncağıyla oynarken, "Şu anda onu düzeltmemenin en iyisi olduğunu düşünüyorum," diye iç geçirdi.

Start Over  Baştan Başla - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin