Bölüm 15

42 4 0
                                    

Marinette günü bitirmek için dolabından kitaplarını alırken, "En azından peter tüm Fransayı dün gezdirdikten sonra fen ödevimde bana yardım edebildi," dedi.

Tikki, " Yine de Mucize'nin onu bir kwami olmadan bizim evrenimize taşıyabilmesi şaşırtıcı," diye belirtti.

"Yani bu örümcek kolyenin bir mucize olduğunu mu düşünüyorsun?" Marinette kolyeyi görmek için çantasından çıkarırken sordu.

"Evet, bir gardiyanın gerçekliğin ağlarının güçlerine sahip bir mucizeden bahsettiğini hatırlıyorum. Bu yüzden Peter alternatif bir evrenden geliyor," diye açıkladı Tikki.

Marinette, "Ama bu, eskiden sahibinin kim olduğu, Kwami'nin nerede olduğu ve neden ona ihtiyacı bile olmayan bir Örümcek Adam kahramanı olan Peter'la buraya geri döndüğü gibi pek çok soruyu gündeme getirecektir," diye sıralamaya başladı.

Tikki, "Belki de bunu çözmeye yardım etmek için buradadır," diye yorum yaptı.

"Keşke Fu Usta da yardım edebilseydi. Belki kitabın bir cevabı vardır ama o tercüme etmezse kitap hiçbir işe yaramaz," diye iç geçirdi Marinette, Tikki'ye tutması için kolyeyi verirken.

"Belki o yardım edebilir. Kelimenin tam anlamıyla evrenin her yerinde bulundu ve diğer uzantı dilleri deşifre etmek zorunda kaldı," diyor Tikki.

Marinette devam ediyor, "O zaman kitabın gardiyan dilini nasıl deşifre edeceğini biliyor olabilir."

"Ve onu buraya getiren Mucize hakkında daha fazla şey öğrenebiliriz," diye sözlerini tamamladı Tikki.

"Ve Hawkmoth'un neyin peşinde olduğunu öğrenebiliriz. Bu harika bir haber," dedi Marinette onu aramaya başlarken, "Peter?

"Hey Mari, n'aber?" Peter'ın esnediğini duydu.

"Yeni mi uyandın?" diye sordu Marinette.

"Evet, New York ile Paris arasındaki zaman farkının alternatif evrenlerde hâlâ var olduğunu bilmiyordum," diye cevap verdi Peter, "Bu arada annenle baban harika!"

"Artık uyandığına sevindim," diye bilgi verdi Marinette, "Dilleri ve şifreleri çözmede ne kadar iyisin?"

"Okul için mi yoksa süper kahraman için mi konuşuyoruz?" Peter, Marinette'in sorusu karşısında meraklanarak sordu.

"Yani var mısın, Örümcek?" Marinette sordu.

Peter telefonu kapatmadan önce, "Seninle okulunda buluşuruz Sherlocks," diye yanıtladı. Marinette daha sonra Alya, Nino ve Adrien'i soyunma odasının dışında kendisini beklerken buldu.

"Kızım Paris'te yeni bir süper kahraman olduğuna inanabiliyor musun!" Alya heyecanla konuştu.

Marinette okuldan ayrılırken, "Evet, kara kedi ve Uğur Böceği'yle birlikte kesinlikle günü kurtardı," diye yorum yaptı.

Adrien, Örümcek Adam'ın dünden beri gördüğü ilgiden rahatsız olmuş bir şekilde, "Neden bu kadar harika olduğunu anlamıyorum, sadece ağ fırlatıyor," dedi.

"Ama neler yapabildiğini gördünüz mü?!" Alya onlara dövüşün görüntülerini gösterirken, "Gösteriyi tamamen o yönetti," dedi.

"Pff, her neyse," dedi Adrien.

Nino, "Hey dostum, en azından spot ışıkları senin üzerinde," diye yorum yaptı.

"Evet, haklısın," diye gülümsedi Adrien, örümcek adamın varlığının muhtemelen tek iyi yanı buydu.

"Hey Luka," diye selamladı Marinette okulun dışına çıktıklarında. Luka, Juleka'yı eve bırakmaya hazırlanıyordu.

"Hey, çocuklar n'aber?" Luka hepsini selamladı.

Start Over  Baştan Başla - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin