Bölüm 5

92 8 0
                                    

Marinette balkonun kenarında durmuş, elleriyle soğuk demir parmaklıkları kavramıştı. Aşağıya baktığında insanlarla dolu bir gece olduğunu görebiliyordu. Çiftler loş ışıklı yollarda el ele tutuşmuş yürüyorlardı. Gözlerinde yıldız ışıkları parlıyordu. Altındaki caddede, aralarında bir külah dondurma tutan birbirine yakın bir çiftin geçişini izledi. İç çekti, omuzları öne eğildi.

"Ben bir aptalım." Nasıl sinirlendiğini hatırlayarak kendi kendine sessizce mırıldandı.

"Marinette?" diye sordu Tikki, Marinette'in sessizce bakışlarını izlerken.

"Nasıl aynı kişi olabiliyorlar anlamıyorum. Kara Kedi, Adrien'in hiç olmadığı bir şey," dedi Marinette.

"Marinette, Adrien'in çok fazla şeye izin verilmediğini hiç düşündün mü?" Tikki sordu.

"Elbette düşündüm. Adrien'in babası dışarı çıkıp eğlenmesine asla izin vermiyor," diye cevap verdi Marinette, sonra ne dediğini fark etti, "Ve belki de Kara kedi olmak onun eğlenmek için bir çıkış noktasıydı."

Tikki, "Adrien kendisi gibi olamıyor," dedi.

Marinette içini çekti, "Haklısın Tikki. Ama iki farklı kişi mi olacak? O zaman o kim, anlamıyorum." Tikki'nin gittiğini görmek için baktı. Arkasında bir uğultu ve takırtı vardı. Arkasını döndüğünde gözleri şaşkınlıktan fal taşı gibi açılmış, kaşları gerilmişti. Ta ki dağınık sarı saçlarının önünde yükselen siyah kedi kulaklarını görene kadar.

"Hey," diye mahcup bir sırıtış fırlattı.

" Kara kedi mi?" Kaşlarını soru sorar gibi kaldırarak konuştu. Oğlan balkonda oturuyordu, gözlerinde alışılmadık derecede üzgün bir ifade vardı. Her zamanki ukala gülümsemesi azalmış ve omuzları çökmüştü.

"Özür dilerim, seni korkutmak istememiştim." Yaklaştı, çitin üzerine oturdu, bacakları kenardan sarkıyordu.

"Burada ne işin var?" Onun üzgün görünen yüz ifadesine baktı, kalbinde bir sızı hissetti, "Yapacak süper kahraman işlerin yok mu?" Bu soruyu, suçla savaşan ortağı ya da arkadaşı gibi değil de onunla daha önce etkileşime girmiş rastgele bir vatandaş gibi konuşmaya çalışarak sordu.

İçini çekti, parlak yeşil gözleri uzaklara bakıyordu, "Bu gece gerçekten bir süper kahraman gibi hissetmiyorum." Ona bakmak için geri döndü. Bakışlarıyla buluşmadan önce gözleri bir saniyeliğine kızın dudaklarına kaydı. "Ve... Şu anda bir arkadaşa ihtiyacım var. "

"Neler oluyor?" Marinette sordu.

"Burada seninle takılabilir miyim, yoksa rahatsız ediciyse gidebilirim."

"Hayır! Hayır, sorun değil."

"Gerçekten mi?" Marinette konuşurken Marinette gülümseyerek ona yaklaştı. Çitin kenarına tutunan kızın elini şimdi dizi okşuyordu.

" Benimle birlikte burada her zaman bir arkadaşın var. Buraya ilk gelişin değil." Tatlı bir şekilde gülümsedi, arkadaşlığı için minnettardı. Birlikte dururlarken bir sessizlik daha oldu. kediyi bu kadar sakin görmek garipti. Sesi her zamankinden daha alçak olduğu için sessizdi. Normal şakalarından hiçbiri yoktu. Onu böyle görmek çok ilginçti.

"Alışkanlık haline getirdiğim için özür dilerim ama düşünmek için şehirdeki en iyi manzaralardan birine sahipsin." Gözlerini sokaktan çevirdi, şimdi tamamen ona dönüktü.

"Sorun değil, seni tekrar görmek güzel. Aklında ne var bakalım Kara Kedi?" Marinette sohbeti ilerletmeye çalışarak sordu.

"Uğur Böceği..." Sessizliği o bozdu. Yine, söylediği sözler ve davranış biçimi her zamanki davranışlarından çok farklıydı. Kız, kedinin hassas yönünü daha önce hiç görmemişti ve bunun ortaya çıkışını izliyordu. Tek istediği kekelemeden Adrien'ın da aynı şeyi yapmasıydı ama bu Kara Kedi . Göğsünde alışılmadık bir çarpıntı hissetmesine neden oldu.

Start Over  Baştan Başla - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin