Bölüm 21

36 5 0
                                    

"Yani her şeyi hatırlıyorsun?" Kız, anılarını hatırlamaya devam ederken Adrien evine geri dönmeyi tamamladığında ona sordu. Ne kadar çok şey hatırladığı, insanların, yerlerin ve olayların şimdi ne kadar çabuk aklına geldiği garipti. Marinette Adrien'la ilgili anılarını hatırladığında yağmurda geçirdikleri anın ardından onun odasındaydılar.

Marinette yavaşça Adrien'a doğru ilerledi ve onu sıkıca kucaklayıp öptü, sonra da çekip gitti, "Evet, Adrien."

"Ve sen hastalanmıyorsun, sadece yağmurda dışarıdaydık?" Adrien sordu.

Marinette artık kuru giysiler giydiği için ona sarıldı ve Adrien'e bozuk para vererek gizli hediye zulasını ortaya çıkardı. "Ben iyiyim, sadece kim olduğumu ve sana karşı neler hissettiğimi bildiğim için mutluyum."

"Evet..." Adrien onu nazikçe iterken içini çekti.

Marinette onun garip davranışını fark etti, "Neler oluyor? Dokunuyoruz ve sen beni itiyorsun ve bunu yine yaptın."

"Sadece bunu yapamam," diye üzgünce içini çekti Adrien, Marinette'in onu hatırlamasına sevinmesine rağmen olanlar için kendini suçluyordu, "Olanlar benim hatamdı."

"Hayır, değildi, Manon'a daha fazla dikkat etmeliydim," dedi Marinette elini Adrien'in saçlarının arasından geçirerek ona bakmasını sağladı.

"Öyle!" Adrien, "Babam sana zarar vereceği konusunda beni uyarmıştı," dedi.

"Ne... Ne?"

"Ona katılmadığım için yapamam," dedi Adrien ona bakarken, "Senin yüzünden direndim ama bu seni tehlikeye attı. Seni korumam gerekiyordu ama koruyamadım."

"Adrien..." Marinette onun ne kadar üzgün olduğunu anlayabildiği için elini tuttu.

"Bunun doğru olduğunu biliyorsun," diye araya girdi Adrien, Marinette'in elini tutarken, "Hafızanı unutman ve seni düşman olarak görmem beni yıktı."

"Adrien her şey için özür dilerim..." Marinette bunun onun hatası olmadığına dair onu rahatlatmak istedi ama Marinette'in cümlesine müdahale etti.

"Ama bu senin hatan değil, üzgün olmanı gerektirecek bir şey yok. Mari neredeyse seni bir kazada kaybediyordum, sen de benim kim olduğumu unuttun. Seni seviyorum ama tehlikede olmana izin veremem." Adrien üzgün gözlerle ona baktı. Gözlerine bakmak isterken eli yanağını okşadı, "Birlikte olamayız..."

"Sen neden bahsediyorsun? Evet, birlikte olabiliriz, birbirimizi seviyoruz," dedi Marinette gözyaşlarına boğulurken.

"İşte bu yüzden bitmek zorunda," diye açıkladı Adrien acısını bastırırken.

"Hayır, bu şekilde bitemez, seni seviyorum," diye haykırdı Marinette ama Adrien onu kucakladı.

"Sadece seni korumak istiyorum ve seni benim kaybettiğim gibi kaybedemem," diye açıklıyor Adrien Marinette'e daha sıkı sarılırken, çünkü bu onun da canını yakıyordu.

"Birinden aşık olmadığın için ayrılman gerekir, ona aşık olduğun için değil," diye burnunu çekti Marinette Adrien'in göğsünde gözyaşı dökerken. "En azından hâlâ arkadaşız," diye iç geçirdi Marinette, Hawkmoth'un onu izliyor olması gerektiğini fark ettiğinde haklı olduğunu bilmeden.

Adrien onu kucağına alırken kıkırdadı, "Hayır, seninle arkadaş olamam."

"Ne?" Marinette başını kaldırıp ona baktı.

"Senden nefret edebilirim ya da hayatımın geri kalanında seni sevebilirim ve bana göre seçenekler bunlar." Adrien içten bir gülümsemeyle, 'Seni seviyorum, bu asla değişmeyecek,' dedi.

Start Over  Baştan Başla - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin