Bölüm 1

160 16 2
                                    


Eylül ayında, klima açık olsa bile hava sıcak ve bunaltıcıydı. Düzinelerce insanın bulunduğu sınıfta sıcaklık dayanılmazdı.

Wen Yan sıranın üzerine uzanmış, öğretmenin bir kulağından girip diğerinden çıkan açılış konuşmasını yarı dinliyor, sıranın altındaki atıştırmalık poşetini sinsice yırtıyordu.

O gün üniversiteye başlamasının ilk günüydü ve nihayet lise cehenneminden kaçıp yaz tatilinin tadını çıkardıktan sonra kendini tekrar sınıfta bulmuştu. Tepeden tırnağa dirençliydi.

En önemlisi... Wen Yan atıştırmalıkları çiğnedi, gözüne çarpabilecek yakışıklı bir erkek var mı diye sınıfı taradı ve olmadığını anlayınca yere yığıldı.

"Üniversitede bu kadar yakışıklı erkek olduğu konusunda bana kim yalan söyledi? Şimdiye kadar tek bir tane bile görmedim," diye yanındaki kişiye sessizce yakındı. "Yine de bir sürü güzel kız gördüm."

Ne yazık ki güzel kızlara duyduğu hayranlık sadece takdir etmeye kadar gidebiliyordu.

Yanında oturan, aynı liseye giden ve üniversitede de sınıf arkadaşı olmaya devam eden çocukluk arkadaşı Li Zheng'di. Kaderlerinin derin ve dostluklarının güçlü olduğu söylenebilirdi.

Li Zheng onun mırıldandığını duydu ve ona hiç acımadı. "Sana söyledim, standartların çok yüksek. Yaz tatili sırasında, bir genç itirafta bulunmak için sana yaklaştı. En azından bir üst sınıftan ve uzun boylu ama sen bir tavşandan daha hızlı kaçtın. Böyle giderse sonsuza dek bekâr kalacaksın."

Wen Yan ona baktı. "Benim standartlarım nasıl çok yüksek olabilir? Ben sadece benzer görünüşe sahip birini istiyorum."

Li Zheng: "...O zaman sonsuza kadar yalnız kalacaksın."

Wen Yan bunu bir iltifat olarak algıladı ve aldırmadı.

Gerçekten de yakışıklıydı. Kanının dörtte biri karışık olduğundan, yüz hatları ortalama bir insana göre biraz daha belirgindi. Narin Doğulu yüz hatlarına, derin ve berrak gözlere, uzun ve kıvrık kirpiklere, beyaz yeşim taşı gibi kusursuz bir cilde sahipti ve gülümsediğinde bir gamzesi beliriyordu.

Liseye girdiğinden beri koridorlar onu takip etmeye çalışan insanlarla dolup taşardı. Az önce sınıfa girdiğinde, sınıfın çoğu da ona bakıyordu.

Yarım paket atıştırmalık yedikten sonra Wen Yan, öğretmenin durmaya niyeti olmadan konuşmaya devam ettiğini gördü. Oyun oynamak için sessizce telefonunu çıkardı, ancak ekran kilidini açtığında babasından gelen bir mesaj fark etti.

Rastgele açtı ve bir dizi ünlem işareti gördü. " Serseri, acilen geri dön!!!"

Wen Yan: ... Ne acil meselesi bu? Ailemiz iflas mı etti?

Neyse ki hemen ardından bir mesaj daha geldi, bu kez annesinden.

"Babanı dinleme. Hayatım, hâlâ derstemisin? Dersin bittikten sonra gelirsin. Ana aileden akrabalar burada ve seninle konuşmak istedikleri bir şey var."

Bunu gören Wen Yan rahatladı. En azından ailesinde büyük bir kriz yoktu.

Ama artık oyun oynayacak havada değildi. Telefonunu masaya bıraktı ve ağzına bir parça konserve erik attı.

Li Zheng onun hareketlerini fark etti ve sordu: "Sorun ne? Yapacak bir işin mi var?"

"Evet, ailem geri dönmemi istedi. Ana aileden biri gelmiş ve onlarla konuşmamı istiyorlar."

Li Zheng anladı.

Wen Yan'ın çocukluk arkadaşı olarak, Wen Yan'ın aile geçmişini iyi biliyordu. Wen ailesi büyük bir ailenin bir koluydu ve uzun süredir bağımsız olmalarına rağmen ana aileyle düzenli etkileşimleri vardı.

The Whole World Wants Me To Get Divorced (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin