Wen Yan ve arkadaşları hızla gidecekleri yere vardılar.
Mekan zarif bir şekilde dekore edilmişti; odada loş ışıklar vardı ve masaların üzerinde, içinde yanan mumlar bulunan birkaç cam abajur, yakındaki taze teslim edilmiş çiçekleri aydınlatıyordu. Tüm atmosfer, açıkça romantizmi teşvik etmek için tasarlanmış puslu ve romantik bir hava yayıyordu.
Katılımcılar, iyi giyimliydi, özellikle de kızlar, her biri loş ışıkta küçük perileri andıran elbiseler giymiş ve hafif makyaj yapmıştı.
Wen Yan ile üçlüsü içeri girdiklerinde hemen büyük bir heyecan yarattı.
Üçü de yakışıklıydı. Li Zheng ve Jin Yueze tamamen siyah giyinmişlerdi ve havalı ve soğuk bir hava yayıyorlardı. Ortalarında beyazlar içinde parıldayan Wen Yan vardı ve bu da onları bir defile için oradaymış gibi göstererek diğerlerini anında gölgede bırakıyordu.
Ancak, kısa sürede sınıflarındaki kızlar tarafından kuşatıldılar. Bir grup kız Wen Yan ve Li Zheng'in etrafını sararak yüzlerini çimdikledi ve ruj renklerini sordu.
Yüzü çimdiklenen Wen Yan, "Ben ruj sürmem," diye biraz belirsiz bir şekilde konuştu, "Bu benim doğal rengim."
Sadece biraz dudak kremi sürmüştü.
Li Zheng ise daha da açık sözlüydü ve hiçbir şey sürmedi.
Jin Yueze gerçekten ruj süren tek kişiydi. Ciddiyetle "Star Dream'in 009 rengini sürüyorum" dedi.
Ancak, simsiyah dudaklarına bakınca kimse aynı renk tonuna sahip olmakla ilgilenmiyor gibiydi.
Saat tam yedide dans başladı.
Biraz önce birlikte sohbet eden insanlar hızla dans partnerlerini buldular ve dans etmeye başladılar. Yalnız olanlar da odada benzer şekilde yalnız birini aradı ve geçici çiftler oluşturdu.
Jin Yueze dans etmek istemedi ama sonunda Li Zheng ve Wen Yan onu ikna etti.
Wen Yan da dans etmeye hevesli değildi ama kanepede oturmak onu çok dikkat çekici kılıyordu. Sadece on dakika içinde dört kişi ona yaklaştı ve onu o kadar rahatsız etti ki ayağa kalkıp Li Zheng ile dans etmek zorunda kaldı.
Dans etmek gerçekten de belirsizliği beslemek için iyi bir araçtı, ancak dans partneriniz büyüdüğünüzü gören bir çocukluk arkadaşınız olduğunda, belirsizliğin etkisi iz bırakmadan kayboldu.
Wen Yan çaresizlik duygusuyla tavana baktı. "Neden seninle dans edecek kadar alçaldım?" diye cenneti sorguladı.
"Güzel soru. Ben de neden yan sınıftaki güzeli reddedip sana sarıldığımı merak ediyorum." Li Zheng daha da sinirlenerek, "İnanmayacaksın ama yarından itibaren tüm sınıf benim eşcinsel olduğum ve senin peşinde koştuğum dedikodusunu yayacak," dedi.
Bu sahneyi düşününce, Wen Yan'ı hemen silkeleyip bir çiçek tarhına atmak istedi.
Wen Yan merak etti, "Siz iblislerin cinsiyete karşı kayıtsız olması gerekmiyor mu? Sen sadece kızlardan hoşlanan nadir heteroseksüel iblislerden misin?"
Li Zheng gözlerini devirdi. "Cinsiyete önem vermiyoruz ama bu sadece erkeklerle çıkmak istediğim anlamına gelmiyor. Nazik ve sevimli bir insan kızıyla çıkmayı da denemek istiyorum."
Wen Yan ona sempatiyle baktı. "İnsanlar arasında çok fazla nazik ve sevimli kız yok. Hepsi seni dövebilir, bu yüzden hayal kurmayı bırak; olsa bile hiç şansın olmaz."
Li Zheng onun sözleri karşısında çileden çıkmıştı.
Arkadaşlık teknesi alabora olmanın eşiğindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Whole World Wants Me To Get Divorced (BL) Novel
FantasyTAMAMLANDI ✓ 21.bölümden itibaren tüm kalan bölümleri blog sitemden okuyabilirsiniz🫰 Soru: On bin yıldan daha yaşlı bir iblisle evlenmek nasıl bir deneyim? Wen Yan: Soru için teşekkürler. Bu konuda özellikle özel bir şey yok. Sadece her gün yak...