Rong Xiao gerçekten de sözünü tuttu. İki gün sonra Wei Yan Dağı'ndan geri döndü ve Wen Yan'ı gecikmeden almak için A Üniversitesi'nin girişinde bekliyordu.
Ancak Wen Yan mesajı aldığında, son sınavın ortasındaydı.
Ara sınavlarının hepsi sınıf içi sınavlardı. Bazı öğretmenler daha rahattı, iki açık uçlu soruyu yanıtlamalarına izin verip işi bitiriyorlardı. Diğerleri ise daha katıydı, sadece sınav kâğıtlarının çıktısını almakla kalmıyor, cep telefonlarına da el koyuyorlardı.
Wen Yan birden kendini sıkıntılı hissetti.
Telefonuna, "Hâlâ bir sınavım daha var ve en erken saat beşte çıkabilirim," diye yazdı. Çünkü sınavların başladıktan bir saat sonra teslim edilmesi gerekiyordu.
Rong Xiao aldırmadı, "Sen önce sınava gir, ben seni beklerim."
Wen Yan içini çekti; gerçekten acelesi vardı.
Sınav başladıktan kısa bir süre sonra, Wen Yan ilahi yardımın hızıyla kâğıdı yazmayı çabucak bitirdi. Ancak, kontrol etmek için başını kaldırdığında, sınıftan çıkmasına daha yirmi dakika olduğunu gördü. Aniden solgunlaştı, gözleri kızgınlıkla dolu bir şekilde kel öğretmene baktı. Hayatında ilk kez öğretmenine saygısızlık etmiş ve öğretmeninin peruğunu kaldırarak intikam almak gibi asi düşünceler beslemişti.
Kel öğretmen Wen Yan'ın kızgınlığından tamamen habersizdi. Ona şöyle bir baktı ve hatırlattı: "Sınav sırasında etrafına bakma. Çok fazla kafanı kaldırırsan kopya çekmiş sayılırsın."
Wen Yan öfkeyle bir tükenmez kalem kırdı ve peruğu ateşe verme zamanının geldiğini hissetti.
Neyse ki uzun yirmi dakika sonunda geçti.
Saat beşi gösterdiğinde, kâğıdını teslim etmek için acele etti, küçük sırt çantasını kaptı ve çıkışa doğru koştu.
Hareketleri yakındaki sınıf arkadaşlarının dikkatini çekti. Bazıları başlarını kaldırdı ve biri "Wen Yan'ın acilen tuvalete gitmesi mi gerekiyor?" diye mırıldandı.
Diğerleri bunun mantıklı olduğunu düşünerek onayladı.
Sadece Li Zheng kıkırdadı.
Gerçeği sadece o biliyordu.
Bu küçük Wen Yan, büyümüş ama hâlâ çocuk gibi, sevgilisiyle buluşmak için koşuyordu.
Wen Yan okul kapısına kadar nefes nefese koştu. Kapıya yaklaştığında yavaşladı.
Orada Rong Xiao'yu gördü.
Kasım ayı gelmişti; büyük çiçekler çoktan solmuştu ama kapıdaki ağaçlar hâlâ yeşildi. Üç renkli erik çiçekleri, büyüleyici ve canlı bir renkle, çökmekte olan bir kırmızıyla tam kıvamında açıyordu.
Rong Xiao bu çiçeklerin yanında duruyordu, görünüşü çiçeklerden daha büyüleyiciydi. Gri rüzgarlığının sadeliğine rağmen uzun bacakları ve ince beli herkesin dikkatini çekiyordu.
Wen Yan gülümsemekten kendini alamadı, Rong Xiao'ya doğru koştu ve kendini onun kollarına attı.
Rong Xiao onu yakaladı ve kayıtsızca beline sarıldı.
Wen Yan'ın okul kapısında tanıdığı sınıf arkadaşları vardı. Rong Xiao'nun burada durması doğal olarak herkesin dikkatini çekti. Sessizce Rong Xiao'nun kimi beklediğini tartışıyorlardı. Şimdi Wen Yan'ın koşarak geldiğini görünce şakacı bir şekilde adını seslenerek, "Bu senin ağabeyin mi?" diye sordular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Whole World Wants Me To Get Divorced (BL) Novel
FantasiTAMAMLANDI ✓ 21.bölümden itibaren tüm kalan bölümleri blog sitemden okuyabilirsiniz🫰 Soru: On bin yıldan daha yaşlı bir iblisle evlenmek nasıl bir deneyim? Wen Yan: Soru için teşekkürler. Bu konuda özellikle özel bir şey yok. Sadece her gün yak...