Rong Xiao gelmemişken, Wen Yan kanepenin köşesine oturmuş, bir kadeh şampanya eşliğinde aşk hikâyesinin dönemeçlerinden yakınıyordu.
Ancak, Rong Xiao gerçekten karşısında belirdiğinde, gözlerini kırpıştırdı ve Rong Xiao'ya biraz gerginlikle baktı. Rong Xiao'nun bakışları ona öğrencileri erken romantizmde yakalayan lise müdürünü hatırlattı; keskin ve derin bakışlar, sanki onu delip geçmeye çalışıyordu.
Wen Yan yavaşça ayağa kalktı, kanepenin arkasına yaslandı ve biraz şaşkın bir şekilde ona baktı. "Neden buradasın?"
Gerçekten de şaşkındı.
Rong Xiao'nun onun için onca yolu gelmesini beklemiyordu. Her ne kadar sözde Rong Xiao'nun nişanlısı olsa da, Rong Xiao'nun Hayalet Kral'la görüşmekten vazgeçmesi için yeterince önemli olmamalıydı.
Rong Xiao ona soğuk bir ifadeyle baktı. "Gelmemi sen istemedin mi? Bir dans partnerin olmadığını ve sadece diğerlerinin eşleşmesini izleyebileceğini söylemiştin."
Wen Yan'ın sözlerini yavaşça tekrarladı.
Şimdi tam bir tuzak gibi görünüyordu.
Daha yeni içeri girmişti ki, Wen Yan'la sohbet etmeye çalışan birini gördü.
Yine de garip bir şekilde geldiğine memnun olduğunu hissetti. Girişte, bu kaotik yerde Wen Yan için uygunsuz olabilecek bir şekilde karşılıklı sevgi gösterisinde bulunan bir çift aşığa tanık oldu.
Wen Yan sonunda durumu kavradı; Rong Xiao onun dans partneri olmak için gelmişti.
Oldukça geç kalmış olmasına rağmen, dans partisinin bitiminden önceydi.
İtaatkâr ve düşünceli davrandığını düşünerek olay çıkarmadı ama Rong Xiao hâlâ ona değer veriyordu.
Bu farkındalık kalbinin hafifçe ısınmasına neden oldu.
Bir an için ne yapacağını şaşırdığını hissetti.
Saate baktığında saatin 9:10 olduğunu gördü ama hâlâ bir dans için daha zamanı vardı.
"Peki, son dansı benimle yapmak ister misin?" Rong Xiao'ya elini uzattı.
Bulundukları köşe, parlak ay ışığının içeri süzüldüğü bir pencerenin yanında yer alıyordu. Wen Yan, yumuşak ışığın altında nazik bir parıltıyla ışıldıyor gibiydi. Gözleri yarı saydam gümüş rengindeydi ve gözlerinin köşelerindeki beyaz tüy desenleri parıldıyor, rüyadan çıkan bir elfi andırıyor, tüm güzelliğini ancak o anda ortaya çıkarıyordu.
Rong Xiao bir süre onu izledikten sonra sakince, "Burası çok gürültülü," dedi.
Wen Yan daha sonra dans partisinin bir disko sahnesine dönüştüğünü fark etti. Peri benzeri kızlar küçük cadılara dönüşmüş, yüksek topuklu ayakkabılarını çıkarıp çılgınca dans ediyorlardı.
Wen Yan içeride biraz idare edebiliyordu ama Rong Xiao...
Wen Yan sahneyi zihninde canlandırdıktan sonra, Rong Xiao'yu o kaosun içine sokma düşüncesiyle ürperdi.
Wen Yan düşünceli bir tavırla, "O zaman dans etmeyelim," diye önerdi. "Ben de yoruldum. Erken dönelim. Kahyanın bana gece yarısı atıştırmalığı hazırlamasını istiyorum."
Ancak Rong Xiao başını okşamak için elini kaldırdı. "Gece yarısı atıştırmalığını daha sonra yiyebiliriz."
Wen Yan'ın elini tutarak onu dans pistinin ortasına doğru götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Whole World Wants Me To Get Divorced (BL) Novel
FantasíaTAMAMLANDI ✓ 21.bölümden itibaren tüm kalan bölümleri blog sitemden okuyabilirsiniz🫰 Soru: On bin yıldan daha yaşlı bir iblisle evlenmek nasıl bir deneyim? Wen Yan: Soru için teşekkürler. Bu konuda özellikle özel bir şey yok. Sadece her gün yak...