Bölüm 16

43 8 0
                                    


Ronghai Okulu'ndaki sınav A Üniversitesi'ndekinden iki gün önceydi. Bir gece önce geç saatlere kadar korku filmi izlediği için Wen Yan sabah uyuyakalmıştı.

O ve Li Zheng sınıfa girdiklerinde tüm çocuklar çoktan hazırdı ve öğretmen kapıdan onları izlerken yoklama yapıyordu.

Wen Yan biraz utanarak yüzünü kaşıdı ve Li Zheng'i son sıraya sürükledi.

Neyse ki sadece iki dakika gecikmişlerdi ve öğretmen fazla bir şey söylemedi. Sadece kürsüden bazı talimatlar açıkladı ve hile yapmak için sihirli araçların kullanılmasına izin verilmediğini ve hile yaparken yakalananların diskalifiye edileceğini vurguladı.

Etraftaki küçük canavarlar gözle görülür bir şekilde gerginleşti ve kürsünün altında fısıldaşmaya başladı.

Kulakları iyi işiten Wen Yan, ön sıradaki iki küçük canavarın mırıldandığını duydu: "Bitti, bitti. Sihirli aletler olmadan sınıfta ilk ona girebileceğimden bile şüpheliyim."

Diğeri, "Hadi ama, sınıfta ilk yüze girebilirsem tatmin olacağım. Aksi takdirde babam beni kesinlikle cezalandırır."

Wen Yan çok sempatik hissetti. Görünüşe göre ister insan ister canavar çocuklar olsun, not baskısından kaçamıyorlardı.

Li Zheng'e döndü ve sordu: "Buradaki sınavlarınız oldukça ciddiymiş. Bunun sadece bir formalite olduğunu sanıyordum?"

Li Zheng kalemini çevirdi, "Nasıl ciddi olmaz? Okuldaki neredeyse herkes çeşitli seçkin canavar ailelerinden geliyor. Sınav bittiğinde, herkes kimin başarılı olup kimin olmadığını öğrenecek. Ayrıca, ilk üçe girenler için ödüller var, birçok küçük canavarın arzuladığı gerçek iyi şeyler."

"Ne tür iyi şeyler?" Wen Yan meraklanmıştı. "Oldukça insancıl görünüyorsunuz. Lise sınavları sırasında bana böyle davranılmamıştı."

" Bu kez henüz açıklanmadı ama geçen yıl Sudan Kaçınma İncisi ve silah gibi bir şeydi." Li Zheng tam olarak hatırlayamıyordu. "Bu yıl koruyucu eşyalar kategorisinde olacak gibi görünüyor."

Onlar konuşurken sınav çoktan başlamıştı.

Sınav başka bir sınıfta yapıldı ve öğretmen isimleri çağırdı. Li Zheng ve Wen Yan sırasıyla 23 ve 24 numaralı sıralara yerleştirildi.

Odadaki gerginlik gözle görülür şekilde arttı. Hatta küçük bir canavar o kadar gerildi ki tüy dökmeye başladı ve yakındaki kuş tüyüne alerjisi olan birinin birkaç kez hapşırmasına neden oldu.

Ancak Wen Yan hiç gergin değildi.

Hiçbir yükü olmadan masanın üzerine uzandı ve Li Zheng ile Gomoku oynayarak kıyasıya bir mücadeleye girişti.

Bu sırada bazı küçük canavarlar onunla tanışmıştı. Küçük bir tembel ruh yaklaştı, onu yavaşça dürttü ve "Efendim... Ne kadar iyi... Puan yapmak... ister misiniz?" diye sordu.

Bu küçük tembel hayvan ruhu beyaz ve şefkatli görünüyordu. Wen Yan onu kızdırma dürtüsüne karşı koyamadı, zıplayan yüzünü çimdikledi ve nazik bir gülümsemeyle cevap verdi, "Benim için, en altta olmadığım sürece."

Etraftaki küçük canavarların gözlerinde anında kıskançlık belirdi.

Kıskançlıktan çatlayan küçük tembel ruh neredeyse "Çok... şanslı..." diye bağıracaktı.

Wen Yan onu teselli edemedi, bu yüzden sadece omzunu sıvazlayarak onu cesaretlendirebildi.

Sınav nispeten sorunsuz ilerledi.

The Whole World Wants Me To Get Divorced (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin