Baştan çıkarma planının başarısız olması nedeniyle Wen Yan uykusuz bir gece geçirdi ve rüyalarında bile sıkıntı içinde kaşlarını çattı.
Ertesi gün saat on bire yakın bir saatte uyandı.
Neyse ki hafta sonuydu ve okula gitmesine gerek yoktu. Yüzünü ovuşturarak isteksizce kalktı, seksi pijamalarını çıkarıp kutunun dibine itti ve tekrar sarı ördek pijamalarını giyerek sallantılı bir yürüyüşle aşağıya indi.
Ancak oturma odasına ulaştığında evin ne kadar alışılmadık derecede sessiz göründüğünü fark etti. Sadece oturma odasında kimse yoktu, aynı zamanda mutfakta meşgul olan kahyayı da göremedi. Kahya genellikle ona kahvaltı hakkında sorular sorardı ama bugün hiç gelen olmamıştı.
Hem Rong Xiao hem de kahya geç saatlere kadar yatakta kalacak tipler değildi ve Wen Yan tüm zemin katı aradıktan sonra ikisinin dışarı çıktığından şüphelendi. Ancak kahyanın elinde bir tepsiyle merdivenlerden indiğini gördüğünde kaşlarının arasındaki belli belirsiz yorgunluğu fark etti.
Onun Rong Xiao'nun kaldığı üçüncü kattan geldiğini gören Wen Yan merakla, "Rong Xiao hâlâ uyanmadı mı?" diye sordu.
Durum böyle olmamalıydı. Rong Xiao'nun bunca zamandır saat sekizden sonra uyandığını görmemişti.
Kahya tereddüt etti, doğrudan bir cevap vermekten kaçındı ve kurnazca başını sallayarak, " Efendim kendini biraz kötü hissediyor. Genç Efendi bugün kahvaltı için ne ister? Şimdi hazırlayacağım."dedi.
Wen Yan bu konu hakkında fazla düşünmedi. Bir insan olarak, baş ağrısı ya da ateşin normal olduğunu düşünüyordu. Çocukken bile hava kötü olduğunda yataktan çıkmayı reddederdi.
Ancak, kahya elinde tepsiyle yanından geçerken, Wen Yan hafif bir kan izinin eşlik ettiği güçlü bir tıbbi koku aldı. Gözlerini kaldırdı ve tepsinin üzerinde artık boş olan ama içinde ilaç kalıntıları bulunan beyaz yeşim taşından bir kâse gördü.
Koku Wen Yan'ın burnuna çarptı ve aniden bir şeylerin yanlış gittiğini fark etti.
Rong Xiao, böylesine güçlü ve korkunç bir canavar, nasıl sıradan bir insan gibi savunmasız olabilirdi? Onu yatalak yapan her neyse küçük bir hastalıktan fazlası olmalıydı.
Kahyayı yakaladı ve "Bu ilaç Rong Xiao için mi?" diye sordu.
Wen Yan aptal değildi; buraya neden gönderildiğini ve neden Rong Xiao'nun nişanlısı olduğunu hemen hatırladı. Çünkü Rong Xiao yaralanmıştı ve iyileşmek için onun ruh kemiklerine ihtiyacı vardı.
Bununla birlikte, Rong Xiao onun önünde her zaman zahmetsizce yetenekli görünmüş ve hiçbir yaralanma belirtisi göstermemişti. Wen Yan, Rong Xiao'nun durumundan bahsettiğini duymamıştı, bu yüzden istemeden de olsa gözden kaçırmıştı.
"Acı mı çekiyor?" Wen Yan endişeyle sordu.
Kâhya iç çekerek Wen Yan'ın durumu anladığını fark etti. Rong Xiao ona çok fazla konuşmamasını söylemişti ama aynı çatı altında kötüleşen durumu gizlemek giderek zorlaşıyordu.
"Evet, efendimin yaraları yeniden açıldı. Bir süreliğine bastırabilecek ilacı az önce verdim," dedi kahya Wen Yan'ı yemek odasına doğru götürürken. "Ama şimdi dinleniyor olmalı. Genç Efendi, lütfen önce öğle yemeğini yiyin."
Wen Yan'ın aklı çoktan üçüncü kattaydı ve endişeyle tavana bakıyordu.
Kahya en sevdiği çilekli tartları yaparken dalgın dalgın öğle yemeğini yedi ama bu bile ilgisini çekmeyi başaramadı. Bir gün önceki başarısız baştan çıkarma nedeniyle, bugün Rong Xiao'yla yüzleşmek konusunda zaten biraz isteksizdi. Şimdi dilediğini elde ettiğine göre, hiç de memnun değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Whole World Wants Me To Get Divorced (BL) Novel
FantasyTAMAMLANDI ✓ 21.bölümden itibaren tüm kalan bölümleri blog sitemden okuyabilirsiniz🫰 Soru: On bin yıldan daha yaşlı bir iblisle evlenmek nasıl bir deneyim? Wen Yan: Soru için teşekkürler. Bu konuda özellikle özel bir şey yok. Sadece her gün yak...