Bu kez, Rong Xiao Wei Yan Dağı'na gittiğinde kahyayı da yanında götürdü. Bunun nedeni günlük hayatta yardıma ihtiyaç duyması değil, eski bir savaşçı olan kahyanın bir ekibe liderlik edebilmesiydi.
Wen Yan, Yu Bu Wen'in valizini hazırlamasını merakla izledi. Rong Xiao ve Yu Bu Wen'in canavar dünyasında tanınmış kişiler olduğunu bilmesine rağmen, buraya taşındığından beri onların, özellikle de kahyanın vahşi yönlerini hiç görmemişti. Zamanının çoğunu önlük giyerek ve mutfakta atıştırmalıklar hazırlayarak geçiriyordu. Aşırı ölçülü görünümü olmasaydı, kolayca bir ev hanımı sanılabilirdi.
Ama şimdi, Wen Yan kahyanın pırıl pırıl parlayan uzun bir bıçak çıkardığını gördü. Bıçak keskindi ve sapı simsiyahtı, inkar edilemez bir düşmanlık ve baskı havası yayıyordu.
Wen Yan bıçağın inanılmaz derecede havalı olduğunu hissederek baktı.
Dikkatle sapına dokundu ve kahyaya "Bu senin silahın mı?" diye sordu.
Kahya başını salladı, bıçağı zahmetsizce kaldırdı ve elinde döndürdü. "Buna Ling Yun deniyor."
Wen Yan bir süre bıçağın üzerindeki desenleri inceledi ve merakla sordu: "Peki ya Rong Xiao'nun silahı?"
"Ustanın bir silaha ihtiyacı yok," dedi kahya. "İstediği sürece herhangi bir silaha dönüşebilir."
Kulağa oldukça etkileyici geliyordu.
Wen Yan bir an için biraz pişmanlık duydu. Rong Xiao bu sefer onu da yanında getirebilseydi, Rong Xiao'yu iş başında görmeyi çok isterdi. Rong Xiao'nun canavar dünyasının en üst düzey dövüşçüsü olduğunu her zaman biliyordu ama bunu kendi gözleriyle görmemişti. Bu biraz üzücü bir durumdu.
Akşam saat altıda, Rong Xiao ve kahya ayrılmaya hazırdı. Canavar Yönetim Bürosu'ndan üyeler çoktan toplanma noktasında bekliyordu.
Ayrılmadan önce Rong Xiao, Wen Yan'a "Yu Bu Wen ve ben önümüzdeki birkaç gün boyunca buralarda olmayacağımızdan ve senin için biraz yalnızlık olabileceğinden, Li Zheng'in gelip sana eşlik etmesini ayarladım." dedi.
Wen Yan çok sevindi. Arkadaşı gerçekten de her açıdan düşünceliydi, neredeyse eski bir kişisel görevli gibi her şeyle ilgileniyordu.
Reddetmedi. Li Zheng çocukluğundan beri onunla birlikte büyümüştü ve bazen çok geç saatlere kadar oynadıklarında birbirlerinin evlerinde kalırlardı.
Tesadüfe bakın ki, Wen Yan'ın ailesi de bugünlerde bir toplantı için yurtdışındaydı ve onun evi tamamen kendisine aitti. Li Zheng ile kalmak daha iyiydi.
"Tamam," diye düşündü Wen Yan bir an. "Benim odamda uyuyabilir ve birlikte biraz oyun oynayabiliriz."
Bunu söylemeyi bitirdiğinde, Rong Xiao'nun yüz ifadesinin hafifçe soğuduğunu ve ona bakarken hoşnutsuz göründüğünü fark etti.
"Seninle yatmasını mı istiyorsun?" Rong Xiao'nun sesinde bir miktar tehdit vardı.
Wen Yan geç de olsa farkına varmadan önce bir an için afalladı.
Az önce, görünüşe göre nişanlısının önünde, geceyi başka bir adamla geçireceğini ima etmişti...
Nişanlısından çok daha genç bir adam.
Wen Yan hemen kendini düzeltti: "Fikrimi değiştirdim. Li Zheng çok fazla konuşuyor; muhtemelen uykumu bölecek. Alt kattaki misafir odasında kalabilir."
Rong Xiao'nun ifadesi ancak o zaman yumuşadı.
Wen Yan'ın yeşim taşından bir kolyeyle ince bir ipin asılı olduğu elini tuttu. Kolyeye bir büyü uyguladı ve yeşim taşı şeffaf kırmızıya dönüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Whole World Wants Me To Get Divorced (BL) Novel
FantasyTAMAMLANDI ✓ 21.bölümden itibaren tüm kalan bölümleri blog sitemden okuyabilirsiniz🫰 Soru: On bin yıldan daha yaşlı bir iblisle evlenmek nasıl bir deneyim? Wen Yan: Soru için teşekkürler. Bu konuda özellikle özel bir şey yok. Sadece her gün yak...