Wen Yan uyuşuk bir şekilde arabaya oturdu ve sonra uyuşuk bir şekilde arabanın camını açtı.
Li Zheng onun yanında oturuyordu, o da trans halindeydi.
Araba mezar gibi sessizdi.
Az önce beklenmedik bir şekilde karşılaştıklarında, beyinleri şoktan bomboş kaldı. Birbirlerinin kimliğini sorgulamak yerine, rüya gördüklerinden şüphelenerek ikisi de alınlarına dokundu.
Dün öğlen yapılan konuşma kulaklarında gök gürültüsü gibi yankılandı.
Kahya, iki anaokulu çocuğuna oyun arkadaşlarını tanıtır gibi nazikçe kimliklerini tanıttı.
"Bu Bay Rong Xiao'nun nişanlısı, Genç Efendi Wen Yan." Kahya daha sonra Wen Yan'a dönerek, "Bu da Li Zheng, Li ailesinin büyük torunu, size refakat eden öğrenci." dedi.
Güzel, bu bir rüya değildi.
Gerçekten de karşısındaki adam Li Zheng'di, o küçük alçak.
Wen Yan'ın açık ağzı tekrar kapandı ve aynı derecede şaşkın görünen çocukluk arkadaşına karmaşık bir ifadeyle baktı.
Tam okula varmak üzereyken, kahya arabanın kapısını açarak iki genç efendiyi gönderdi. Wen Yan'a şunu hatırlattı: "Şoför seni bu gece alacak. Okulda rahatsız olursan beni aramaktan çekinme."
Kulağa çok sevecen geliyordu.
Wen Yan vedalaşırken zayıfça elini salladı ve geri kalan zamanını arka koltukta hayatı düşünerek geçirdi.
Her şeyi tecrübe ettiğini, canavar bir kocaya sahip olduğunu ve artık hiçbir şeyin onu şaşırtamayacağını düşünüyordu. Ama onunla birlikte büyüyen, öğleden sonra uykularında küçük bir yatağı paylaşan çocukluk arkadaşının aniden bir canavara dönüşeceğini kim düşünebilirdi?
Wen Yan yanağını eline dayadı ve canavar dünyası ile kendisinin uyumlu olmadığından ciddi bir şekilde şüphelendi.
Li Zheng ondan daha çok şaşırmıştı. Wen Yan onun gerçek formunu göremese de, Li Zheng Wen Yan'ın insan kimliğini tanıyabiliyordu. Çocukluğundan yetişkinliğine kadar ince uzuvları olan, suçluların dikkatini kolayca çeken gerçek bir insan. Tüm bu yıllar boyunca canavar arkadaşının koruması sayesinde hayatta kalmıştı.
Şimdi, saf insan çocukluk arkadaşı, ailelerinin yüksek rütbeli canavarının yeni evli gelinine dönüşmüştü.
Li Zheng yüzünü ovuşturdu.
İşler iyice karışmıştı.
Gelecekte Wen Yan'a nasıl hitap etmesi gerektiğini düşünüyordu. Statülerine göre ona büyük bir saygıyla, hatta belki de "Genç Efendi Wen Yan" olarak hitap etmeliydi. Ama birden arabadan bir ses duydu: "Dürüstçe söyle, kaç yaşındasın?"
Li Zheng, fazla düşünmeden "Yetmiş altı" diye cevap verdi.
Konuşmasını bitirir bitirmez soruyu kimin sorduğunu fark etti. Sessizce başını çevirdi ve gözlerini, şimşek çakmış gibi görünen çocukluk arkadaşıyla kilitledi.
Wen Yan ona inanamayarak baktı. "...Yaşlı bir adama on sekiz yıldır arkadaşım ve kardeşim gibi davranıyorum. Li Zheng, ne cüretle sana 'kardeşim' dememe izin verirsin? Senin yaşındaki birine büyükbaba demeliyim."
Li Zheng öfkelendi. "Neden insan yaşını kullanıyorsun? Canavarlar dünyasında, insan yaşına göre sadece on yaşındayım. Ben hâlâ bir çocuğum! Ayrıca, sen bana hiç 'kardeşim' demedin ki!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Whole World Wants Me To Get Divorced (BL) Novel
FantasyTAMAMLANDI ✓ 21.bölümden itibaren tüm kalan bölümleri blog sitemden okuyabilirsiniz🫰 Soru: On bin yıldan daha yaşlı bir iblisle evlenmek nasıl bir deneyim? Wen Yan: Soru için teşekkürler. Bu konuda özellikle özel bir şey yok. Sadece her gün yak...