9:)

564 66 241
                                    


Helllöğğğğğ helllööğğğğ

Benim beybitoliklerim nasılmışlar?

İyisiniz mi kız?

Şu beğeniler hala tam toparlanmadı valla üzülüyorum

Okunma sayısı evet yavaş da olsa artıyor ama beğeniler😭

Hadi beni mutlu edin şu beğeniler bir toparlansın hm?
Ne dersiniz
Yapar mısınız bana bu iyiliği yüfteeeen

Tamam bu kadar şımarma yeter

                    Haydeeeenn bölüm zamanıığğ anneeem

Görev zorlu geçmişti herkes için aylarca ARJEN soysuzundan bir ipucu beklemişlerdi. En ufak bir hareketinde ensesine çökeceklerdi ama hiç bir hayat belirtisi göstermemişti. Bir gün bir sinyal almışlardı sınırdan. Ülkeye giriş yapmasına izin yoktu ama kaçak yollarla gene Türkiye'ye gelmişti.                                                          

Binbaşı Hazar eski çalıştığı yerde de konuya hakimdi.  Atandığı zaman da görev dosyası ona teslim edilmişti. Yanına Yüzbaşını da alıp  Albayla konuşmuştu. Plan yapmışlardı beraber.

Hemen devreye girmediler ondan en ufak bir adım beklediler. ARJENdi bu bir dakika bile boş durmaz bir haltlar karıştırıp kendini ele verirdi. Nerde pis iş varsa oraya damlardı. Gelir gelmez madde satmaya başlamıştı bile ne kadar dayak yerse yesin akıllanmıyordu.       

Çok güvendiği bir adamı vardı nereye gitse ilk ona söyler teslimat işlerini de ona teslim ederdi çok güvenirdi ona, satmaz beni diye düşünürdü. Ama  atladığı bir şey vardı BAVER paraya düşkündü ne olursa olsun işin ucunda para varsa gözü hiç hir şey görmezdi.

Bir gün ARJEN'i yakalamak için gittikleri operasyonda BAVER'i yakalamışlardı. Karargaha getirip sağlam bir sorguya çekmişlerdi. İlk başlarda sesi hiç çıkmamıştı. Sinirler daha da geriliyordu. O zaman Hazar komutan olmadığı için emirleri Yüzbaşı veriyordu dosya onun zimmetindeydi. Yanında Üsteğmen ile sorguya girmişti. Ama ne yaparlarsa yapsın adam konuşmamıştı. Onur Üsteğmen Yüzbaşıyı dışarı çağırmıştı.

"Komutanım var mı bir fikriniz nasıl konuşturucaz bu soysuzu?" Diye sormuştu. Sinirliydi Yüzbaşı hatta o kadar sinirlenmişti ki yumruklarını sıkmaktan elleri bembeyaz olmuştu.
"Son bir şey daha denicez üsteğmen eğer bunu da başaramazsak albaya devredicez sorguyu"
"Nedir komutanım aklınıza gelen şey? Nasıl bir yol izlicez konuşturmak için?"
"Parayla "
"Anlamadım komutanım nasıl yani?"
"Nasıl ki köpeğin kemiğe karşı zaafı varsa ARJEN ve sürüsünün de paraya zaafı var. Bizde bunu BAVER'in üzerinde deneyeceğiz"
"Yani para teklifi edicez konuşturmak için öyle mi komutanım"
"Aynen öyle üsteğmen şimdi bana sahte olduğu anlaşılmayacak dolarlar lazım, bul ve bana getir ama dikkat et sahteliği anlaşılmasın 15 dakikan var deste şeklinde elimde istiyorum anlaşıldı mı?"
"Emredersiniz komutanım"

Yüzbaşı üsteğmene dediklerinden sonra daha fazla içeri de kalamayacağını anlamış sinirinin geçmesi için bahçeye atmıştı kendini. Gökyüzüne doğru kaldırdı kafasını hava pusluydu yağmur yağmak üzereydi. Gözlerini kapatıp derin bir nefes çekti ciğerlerine. Kapalı havalar ona geçmişi hatırlatıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SUSKUNA VURGUN (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin