"90dan 94'e kadar ödevinizi unutmayın çocuklar.Iyi hafta sonu dilerim hepinize."deyip sınıftan çıktı hocamız.Allah'tan yarın tatildi.Milletle buluşmam lazım.Çantami toplayıp sınıftan çıktım.Saate baktığımda 16.05 geçiyordu.Kulaklığımı taktım ve 'Aşk Kaç Beden Giyer' şarkısını açtım.
Galiba size kendimi tanıtmayı unuttum.Ben Gece.17 yaşındayım ve 12.sınıfım.2 ay sonra reşit olacaktım.En yakın arkadaşlarım Ece,Ateş,Beste,Kutay,Gizem ve Buraktı.Tek yaşıyorum.Ailem ben 5 yaşımdayken trafik kazasında *ldüler.Abim var oda Almanya'da.
Okuldan çıktım eve doğru yürüdüm.Normalde servisle giderdim eve ama yürümeyi istedim.Telefonum titriyordu.Büyük ihtimalle bizimkiler yazıyorlardı.Ama bakmadım ne de olsa evde bakardım.
(20 dk sonra)
Evimin olduğu sokağa gelmiştim.Çantam hafif olmasına rağmen sırtım çok ağrımıştı.Yürümeye devam ederken arkamda adım sesleri duydum.Kaşlarımı çatıp arkama döndüğümde kimse yoktu.Önüme dönüp yürümeye devam ettim.Yine arkamdan yürüme sesleri geliyordu.Tekrardan arkamı döndüğümde yine kimse yoktu.Korkmuştum.Çünkü yaşadığım sokak güvenilir değildi. Hızlıca evime girdim ve kapımı kilitledim.Camlarıda kontrol ettikten sonra bina alarmını açtım.Rahat bir nefes aldıktan sonra odama çıktım.Banyoya girip duş aldım.Çıktım ve üzerime
Bunu giydim.Teli eline aldım ve bizim gruba girdim.Her zamanki gibi mesaj atmışlardı.
~《Buluşmakeee》grubundan yeni mesajlar~
(Gizem=g Ece=e Beste=b. )
《B.:Kız gizem.Sen bugün birisiyle buluşacaktın noldu????
G=Knk sormaya cafeye gittik tam şeyler söylicektik telefonu çaldı gitti.
E=Sonra ne oldu???Sana yazdı mı???
G:Yazdı..
E=Ne yazdı???
B=Kız ne dedi???
G:Benim sevgilim var dedi.
E:Eee sen ne dedin??
G:Birşey demedim amannnnn banane 2 dk üzüldüm bitti neyse buluşalım mı??
B:Olur nerde?
E=Bizim mekana gidelim mi?
G:Olur.Şu kız nerde ya.GECEEEEEE!!!!
B:GECEEEEEEEE!
E:GECEEEEEEEEE!》
Hemen kızlara yazmaya başladım.
《Ge.:Geldim ya. Ne oldu??
Gi.:Buluşcaz bizim mekanda gelcen mi??
Ge.:Tmm.Saat kaçta??
B:18.30'da olsun mu??
E:Bana uyar.
Gi.:Banada.
Ge.:Tmm ozaman mekanda görüşürüz.
B:Bb.
E:Görüşürüz aşkolarr.
Gi.:Bb.》
Gruptan çıkıp müzik açtım.Şarkının adı 'Bekle Dedi Gitti-Çizik'. Bu şarkıyı son zamanlarda çok dinliyorum.Hemen üstümü değiştirdim.
Bunları giymiştim.Makyaj olarak da
Bunu yapmıştım.Saat 18.10 gösterdiğinde evden çıktım ve kapıyı kilitledim.Motorumla gidecektim.
(Motor bu)Motora bindim.Kaskımı taktım.Tam çalıştıracağım sırada çalılıklardan bir ses geldi.Oraya döndüm.Birkaç saniye baktım.Kedi çıktı.Iyiki başka kimse yoktu.motoru çalıştırdım.Mekana sürdüm.
(15 dk sonra)
Mekana gelmiştim.Motorun anahtarını valeye verdim.Mekana girdiğim anda bizimkileri gördüm.Ama yanlarında Kutay,Burak ve Ateş'de vardı.Şaşırarak yanlarına doğru yürüdüm.Beni fark ettiklerinde selamlaştık.
~
Arkadaşlar aşırı yorgunum.İlk bölümü böyle yazdım umarım beğenirsiniz.En yakın zaman da bölüm atmaya çalışacağım.Herkese iyi okumakta dilerim.
Yazdığım saat:01.40
Bitirdiğim saat:02.34
Kelime:377:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KARANLIK SOKAK~♡
Maceraİlk hikayem.Umarım beğenirsiniz.Bu kitapta okuduğunuz birçok kısım gerçek hayattan uyarlanılmıstır.