Mavi İçin

13 0 0
                                    

"NE??" dedi Berk inanamamıştı. "Doğru duydun. Mavi'yi yetimhaneye bırakamam. Ona benim yaşadıklarımı yaşatamam. Berk ayrı evlerde yaşamaya devam ederiz, ne biliyim eskisi gibi oluruz sadece kağıt üstünde evli oluruz-" "tamam" dedi Berk bı anda. "Yani kabul mü ediyorsun?" Yani daha önce yaşamamıştı bunu hatta bir erkeğe güvenemiyordu ama şimdi bir çocuğun hayatı söz konusuydu, Mavi'nin yaşamı Arwen'in ki gibi olamazdı,buna izin veremrezdi. Polislerin de izniyle Arwen'in evine gittiler. Mavi oyuncaklarla oynarken Berk ve Arwen evlilik hakkında konuşuyordu. "Bence aynı evde yaşayalım. çünkü onun sıcak bir aile ortamına ihtiyacı var ayrı ayrı olsak diğer çocuklar gibi olmaz . Merak etme ayrı yerlerde uyuruz. Sadece Mavi için bana biraz katlanmalısın. "  "Mavi için yani olur onun benim gibi olmasını istemiyorum Berk. Sevilmesini, mutlu olmasını, hayatını bir adam yüzünden mahfetmesini istemiyorum." Berk Arwen'in geçmişini biliyordu ilk birlikte çalışmaya başlayacaklarında  Arwen'in bileklerinde açtığı yaralar tazeydi. Berk ona yaraların ne olduğunu anlatmasında ısrar etmişti Arwen de ısrarlara dayanamayıp anlatmıştı. Anlatırken küçük çaplı bir sinir krizi geçirdi ama Berk onu sakinleştirmeyi başarmıştı. " Ne zaman nikah tarihi alacaz ?" diye sordu Arwen. "Avukat arkadaşlarımızdan yardım isteriz en kısa zamanda ayarlarlar" cevap verdi Berk. Berk o gece Arwen'de uyudu. Arwen ve Mavi yan yana Berk ise misafir odasında uyuyordu. Gece sesler duyup uyanan Berk ilk olarak uyku sersemi olarak ne olduğunu anlamadı. Sonra seslerin kızların odasından geldiğini anlayınca hemen oraya gitti. Arwen gözleri yaşlı, terlemiş,ve inleyerek uyuyordu. Sabah gördükleri tramvasını tetiklemiş olmalıydı. Berk hemen Arwen'in yanına çöktü " Arwen hadi uyan. Arwen bu saeece bir kabus hadi uyan güzelim . Arwen "  Arwen derin nefesler alarak uyandı ve yatakta oturur pozisyona geçti. Ağlıyordu. Berk onun yanına oturdu. Ve Arwen'in ağzından şu kelimeler döküldü " annemi çok özledim ben Berk" ve Berke sarıldı. Ağladı, ağladı...

VUKAATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin