Kayıp

3 0 0
                                    

Berk duruşmadan koşarak çıktı ve arven'in duruşma salonuna girdi. " Berk! Ne yapıyorsun"
" Bey efendi çıkar mısınız!"
" Ne işiniz var burada"
" Buraya böyle giremezsiniz!"
" Arwen Mavi kayıp!" Diye bağırıp herkesi susturdu. Arwen cevap vermeden durma salonundan koşarak çıkıp Berk'le birlikte arabaya doğru ilerledi.
Yaklaşık 10 dakika sonra Yusuf'un yanına okul bahçesine yetişmişlerdi." Yusuf ne oluyor? Mavi nerde?" Arwen'in sesi titriyordu. " Bilmiyorum geldiğimde görmedim öğretmenine de sordum ama çıktığını söyledi." Arwen cevabını almıştı. Durup düşünmeye başladı birkaç hafta  önce babasıyla kavga etmiş babasını tehdit etmişti,sonra da kızı kaybolmuştu. Yine derin düşüncelere dalmıştı. " Evet dur bir dakika hayır! Kesinlikle o yaptı. Başka kimse olamaz." Yusuf ve Berk Arwen'in dediklerinden hiçbirşey anlamamış gözlerle bakıyorlardı. " Mavi'yi babam olacak o adam kaçırdı" dedi soru soran gözleri cevaplayarak . O gece herkes Mavi'yi aradı. Her taşın altına, her deliğe, her kuyuya, her ormana baktılar Mavi'yi bulmak için. Ama nafile o gece maviden ne ses ,ne haber vardı. Yusuf Arwen'in perişanlığını görünce ikisini eve gönderdi. Berk ve Arwen eve yetişince ikisi de direkt salona yöneldi, aynı koltuğa oturdular ve susmaya devam ettiler. Sessizlik uzun sürünce Berk konuşmaya başladı "merak etme bulacağız Mavi'yi"
" Ne zaman? Nerede? Akşam oldu benim kızım karanlıktan korkar. Berk kızımız karanlıktan korkar. Neden getirdin beni eve benim kızımı bulamam lazım Berk"gözlerinden yaşlar boşalıyor, elleri titriyordu bunları söylerken." Tamam sakin ol bulacam kızımızı. Sen yeter ki ağlama" Berk Arwen'in göz yaşlarını sildi. " Git bul o zaman Berk, git bul kızımı-" ayağa kalktı Berk'i de elinden tutup kaldırdı ve kapıya yöneldi. Kapı açıp beri de kapıya doğru çekti." Kızımı bulmadan bu eve gelme Berk" deyip kapıyı Berk'in yüzüne kapattı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VUKAATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin