Arwen hızla ayağa kalktı ve çekmecede ki en büyük bıçağı alıp adamın yanına gitti. Ve sırtı kapıya dönük bir şekilde çömeldi.Bıçağı adamın karnına doğru doğrulttu. "Bana yaşattıkların için, beni sevmediğin için, önce gençliğimi, hayatımı sonra annemi benden aldığın için SENDEN NEFRET EDİYORUM. SENİ ÖLDÜRMEK İSTİYORUM." Diye bağırmaya başladı aynı zamanda gözlerinden akan yaşları sildi. Sırtına dokunan bir el hissetti ve sıçrayarak arkasını döndü. Mavi korkmuş bir yüz ifadesi ile ona bakıyordu " Ne oldu Arwen? bu kim? Neden bizim evimizde uzanıyor? Sen ağlıyor musun?" Diye ardı ardına sorular sordu. Arwen ise bu sorulara karşılık " odana git mavi. ODANA GİT VE KAPINI KİLİTLE. BEN ÇAĞIRANA KADAR DA DIŞARI ÇIKMA "Mavi'nin gözlerindeki korku ifadesi giderek artıyordu. Biraz bekledikten sonra odasına doğru yöneldi ve kapı kilitleme sesi duyuldu. Arwen adama arkası dönük duruyordu hâlâ. Birden yere doğru çekildiğini hissetti. Hemen ayağa kalktı, adam ayılmıştı. " Arwen güzel kızım, sen ne yaptığını sanıyorsun? Yoksa sonunun sevgili annenin ki gibi olmasını mı istiyorsun?" Dedi alay eder gibi. Sonra Arwen'e doğru adım atmaya başladı. Arwen, adamın her adımında bir adım geri gidiyordu. Onu annesinin katilinden koruyacak olan tek şey elindeki bıçaktı. Son adımında sırtı duvara yaslandı ve elindeki bıçağı adamın karnına doğrulttu. " Beni mi öldüreceksin Arwen? Elindeki bıçakla mı? Komik olma sadece dünyadan bir gereksiz eksilttim o kadar." "Senin ceza süren bitmemişti" diye araya girdi Arwen. "Sevgili kızım beni daha tanıyamadın mı, sence kim beni istemediğim biryerde tutulabilir ki? Şimdi ver o bıçağı bana. Annen gibi bir son istemiyorsan ver."
"Hadi yiyorsa yap" dedi bir erkek sesi ve adama sert bir yumruk attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VUKAAT
AdventureAnnesi babası tarafından öldürülmüş, hapishaneye girmiş bir avukatın hikayesi .Arwen üniversiteyi yeni bitirmiş geçmişi ile sorunları olan bir kadının başından geçen olaylar kat ve kat artıyor. aşk, işi ve geçmişi hepsini ayrı kefenlere koyup hayatı...