Kaza

13 1 0
                                    

Berk sinirlenmiş olmalı ki arabayı biraz hızlı kullanıyordu. "Berk yavaşlar misin? Berk beni duyuyor musun? Berk durdur su arabayı!!" Berk sanki Arwen'in dediklerini duymuyorumuş gibi takmamıştı. Arwen, Mavi kemerini takmışmı diye kontrol ediyordu. Önünü döndüğü anda onların üstüne gelmekte olan bir motar gördü " BERK DİKKAT ET!" Ama artık çok geçti. Motor sol taraftan   arabaninüstüne çıkıp sürücü arabanın üstünden arkaya uçmuştu. Arwen'in yüzüne çarpan cam parçaları yanaklarını kesmiş, kanatmışlardı. Arwen arkasını dönüp Mavi'ye baktı ağlıyordu ama iyiydi. Sonra ise Berk'e baktı. Birden durdu gözlerine inanmadı bek kanlar içinde başı direksyoan yaslanmış bir şekilde duruyordu. Bayılmıştı ya da... Arwen bu düşünceleri aklından sildi hemen. Berkin başını direksiyondan kaldırdı. Yüzü de kan olmuştu. " Berk baka bana! Berk lütfen aç gözlerini! Berk! BERK " diye feryat etti Arwen. Çevredekiler yardıma geldi ilk Mavi'nin kapısını (arka kapıyı) açıp onu çıkardılar arabadan sonra ise Arwen'in kapısını açtılar. "iyi misiniz hanımefendi? Ambulans çağırdık. Lütfen sakin olun." Arwen Berk'in hareketsiz bedenine bakarken arabadan inip Mavi'yi kucağına aldı. Beş dakika sonra ambulans geldi. Motor sürücüsünü, Arwen'i, Mavi'yi ve Berk'i alıp gitti. Arwen'in yarasına baktılar. Mavi hala ağlıyordu " birtanem sakin ol Berk'e bişey olmayacak " bu sözcükler ağızdan dökülürken aynı zamanda gözlerinden de yaşlar dökülüyordu. Hastahaneye yetiştiklerinde Berk'i amelyahaneye aldılar. Hastahane polisi Arwen'in yanına geldi " bey efendi neyiniz oluyor?"  diye sordu. "Eşim" istemsizce ağzından dökülmüştü bu kelime. " Kaza nasıl gerçekleşti?" " Motorlu yanlış şeritten gidiyordu herhalde sonra bize çarptı." diye açıkladı Arwen. " Geçmiş olsun" deyip oradan uzaklaştı polis. Arwen Mavi'nin yanına gidip oturdu. Mavi birden konuşmaya başladı "BABAMA BİRŞEY OLMAYACAK DEĞİLMİ ANNE" Arwen hıçkırıklarını tutamadı Mavi'ye sarılıp ağladı. Ağladı...

VUKAATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin