❗Trigger warning : sexual assault❗
*****
Θα τον σκοτώσω!!... Ξέρει ότι γνωρίζω τι θα γίνει με τον Μάνο αν πάει στο νοσοκομείο και το εκμεταλλεύεται! Να του περιποιηθώ εγώ τα τραύματα; Ή να του σακατέψω τη μούρη ακόμα περισσότερο;;
"Ναι κύριε... Δεν χρειάζεται να πάει στο νοσοκομείο. Θα τον φροντίσω εγώ" με την τελευταία μου πρόταση, τον κοίταξα με μίσος, ενώ εκείνος έσκασε ένα ψεύτικο γελάκι.
"Ωραία τότε. Σας δίνω και τους δύο άδεια. Πάρτε τις τσάντες σας και φύγετε για σήμερα"
Τι;! Πλάκα κάνει τώρα! Θα φύγω εγώ... με αυτόν;! Σκοτώστε με!
Βγήκαμε από το γραφείο και προχώρησα προς την τάξη γεμάτη θυμό, από πίσω μου αυτός.
"Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου που θα με φροντίσεις" μίλησε με ευχαρίστηση και γύρισα να τον κοιτάξω απότομα.
"Οι δυο μας είμαστε. Μη γελιέσαι. Παίρνουμε τις τσάντες μας και ο καθένας πάει σπίτι του" του το ξέκοψα.
"Για τόσο χαζό με περνάς ομορφιά μου; Αν δεν έρθεις μαζί μου θα το πω στον Πέτρου, θα με στείλει στο νοσοκομείο και έτσι ο φίλος σου ο Μάνος θα πρέπει να αρχίσει να ψάχνει για καινούριο σχολείο" μίλησε μέσα στην ειρωνεία.
"Κι εγώ θα πω ότι όλα ξεκίνησαν επειδή με απειλούσατε. Και να δούμε τότε ποιος θα ψάχνει για καινούριο σχολείο!" μίλησα δυναμικά, γεμάτη θυμό.
"Και τότε αυτό που περνάς εσύ, θα μοιάζει με ψίχουλο μπροστά στην κόλαση που θα ζήσει η φίλη σου η Αλεξία" χαμογέλασε επιδεικτικά στο τέλος της πρότασης, και δεν μπόρεσα παρά να κάνω εικόνα τη μπουνιά μου στη σκατόφατσα του.
Με κρατούσε από παντού. Ό,τι κι αν έβρισκα για να τον εκβιάσω, είχε κάτι ακόμα χειρότερο στο μυαλό του. Δεν μπορούσα να βάλω την Αλεξία σε όλο αυτό. Δεν θα το αντέξω αν πάθει κάτι.
"Έχεις 10 δευτερόλεπτα να αποφασίσεις" δήλωσε και ήθελα να κάνω μονάχα δύο πράγματα. Να τον χτυπήσω και να εξαφανιστώ από προσώπου γης.
"Εντάξει!" υπέκυψα και μετάνιωσα την ίδια κιόλας στιγμή την απόφαση μου. "Αλλά μην έχεις αυταπάτες. Δεν μπορείς να με κάνεις ό,τι θες" του είπα δυναμικά.
"Μα μπορώ μωρό μου" με πλησίασε απότομα με ένα αηδιαστικό χαμόγελο κι εγώ αυθόρμητα έκανα ένα βήμα πίσω.
Εκείνος γέλασε σαν να κατάλαβε ότι φοβήθηκα και το ευχαριστιόταν.
Πόσο θέλω να τον αφήσω αναίσθητο...
YOU ARE READING
Όταν σε Γνώρισα (New Version)
Romance✨1ο Βιβλίο✨ "Με απογοητεύεις... Τι του βρήκες;" "Δεν βαρέθηκες ακόμα ρε; Αν θες να τα βάλεις με κάποιον, βαλ'τα με μένα, όχι με αυτόν. Κατάλαβες;;" Αυτό που έκανε με εξόργισε τόσο, που έριξα την πιο δυνατή μου μπουνιά στο πρόσωπο του. "Άμα τον ξαναγ...