Το βλέμμα του Ανδρέα έπεσε πάνω μου όσο του έκανα νόημα με τα μάτια και το κεφάλι μου να μη μιλήσει.
"Ηρέμησε ρε βλάκα, τίποτα δεν της έκανε. Ό,τι ξέρεις έγινε. Κάτσε κάτω τώρα" μίλησε χαλαρά ο Ανδρέας κι εγώ ξεφύσηξα ανακουφισμένη.
Ο Μάνος γύρισε και με κοίταξε και αμέσως πήρα ένα σχεδόν αδιάφορο ύφος, πριν ο ίδιος καθίσει και πάλι απέναντι μου.
"Πρέπει να ετοιμαστώ για το φροντιστήριο" είπα ψέματα αφού είχα ήδη χάσει το μάθημα μου, αλλά ήθελα να σταματήσει η συζήτηση.
"Πάμε μαζί" είπε η Αλεξία και χαιρετήσαμε τα παιδιά, ενώ εγώ ψιθύρισα μια τελευταία φορά στην Εβελίνα που μας πήγε στην πόρτα, να μην πούνε στον Μάνο την αλήθεια.
Μπήκαμε στο ασανσέρ και την κοίταξα αυστηρά. "Δεν μπορείς μια φορά να κρατήσεις το στόμα σου κλειστό"
"Ε, σόρρυ, με νευρίασε" απάντησε εκνευρισμένη και δεν ξαναμίλησα μέχρι που βγήκαμε στον δρόμο.
"Σε παρακαλώ προσπάθησε να μην σου ξεφύγει κάτι. Δεν θέλω να μάθει τι έγινε. Θα κάνει καμιά βλακεία και πάλι εγώ θα την πληρώσω"
"Στο υπόσχομαι" συνεχίσαμε να περπατάμε δίπλα δίπλα κι εκείνη αναστέναξε.
"Τι;"
"Πάντα βάζεις τους άλλους πάνω από τον εαυτό σου και καταλήγεις να πληγώνεσαι εσύ"
"Τι εννοείς με αυτό;" αναρωτήθηκα.
"Είχες την ευκαιρία να μιλήσεις για ό,τι σου κάνει και ίσως αυτό να τον σταματούσε. Και το μόνο που χρειάστηκε να κάνει, ήταν να σου πει ότι αν μιλήσεις θα τα βάλει μαζί μου" με κοίταξε σαν να νιώθει άσχημα.
Καταλάβαινα ότι ένιωθε τύψεις. Ένιωθε υπεύθυνη που δεν τον ξεσκέπασα και πέρασα ό,τι πέρασα.
"Αν ήσουν εσύ στη θέση μου... Και σου έλεγε οτι αν μιλήσεις, η κολλητή σου θα πάθει χειρότερα απο όσα παθαίνεις εσύ... Τι θα έκανες;" γύρισα και την κοίταξα όσο περπατούσαμε, κι εκείνη κοίταξε χαμηλά και αναστέναξε, αργώντας να δώσει απάντηση.
"...Δεν μπορώ να σκέφτομαι ότι πέρασες ό,τι πέρασες για να προστατεύσεις εμένα"
"Αλεξία..." στάθηκα μπροστά της αγγίζοντας την στους ώμους. "Καταλαβαίνω πώς νιώθεις αυτή τη στιγμή, αλλά δεν φταις εσύ για ό,τι έγινε"
"Αν σε ξαναεκβιάσει με μένα, απλά αγνόησε τον. Μην κάνεις ό,τι σου λέει. Δεν τον φοβάμαι"
BẠN ĐANG ĐỌC
Όταν σε Γνώρισα (New Version)
Lãng mạn✨1ο Βιβλίο✨ "Με απογοητεύεις... Τι του βρήκες;" "Δεν βαρέθηκες ακόμα ρε; Αν θες να τα βάλεις με κάποιον, βαλ'τα με μένα, όχι με αυτόν. Κατάλαβες;;" Αυτό που έκανε με εξόργισε τόσο, που έριξα την πιο δυνατή μου μπουνιά στο πρόσωπο του. "Άμα τον ξαναγ...