Merhabaaa. Mutlu Pazarlar,
İyi okumalar...
***
"Tzuyu sen delirdin mi? Onlar için nasıl şarkı yazacağız? Bunun için nasıl vakit bulacağız? Ayrıca ya onlarla tanışmamız gerekirse? Ya bunu da isterlerse? Maske ve peruklarla ya da saçlarımızı kapatarak çektiğimiz videolar ya da canlı yayınlar gibi bir şey olmayacak bu farkında mısın?" dedi Chaeyoung. Sesi telaşlıydı.
"Onlarla tanışmamak konusunu hallederiz nasıl olsa tüm dünya GhostLine'ın yüzünü gizleyen bir grup olduğunu biliyor. Tanışmak istemediklerini söyleriz. Gizliliklerini koruyacaklarını önceden söyleriz Twice'a. Böylece bunu istemezler. Ve şey, şarkı konusunda benim aklımda bir şey var ama siz bunu kabul eder misiniz bilmiyorum..."
Dahyun ve Chaeyoung arkadaşlarına baktılar.
"Ne fikri, söyle bakalım?" dedi Dahyun. Chayeoung kadar endişeli değildi.
"Şey ben, acaba son yazdığımız "To Us" şarkımızı onlara mı versek diye düşündüm,"
To Us (I Got You – ismini hikayede değiştirdim ama şarkı olarak I got you'yu baz alacağım. Bunu yazarken şarkı henüz çıkmadı ama arkadaşlıklarıyla ilgili olduğunu bildiğimiz için bu şarkıyı tercih ettim.)
DubChae birbirlerine baktılar. Kendi arkadaşlıklarıyla ilgili yazdıkları bir şarkıydı To Us.
"Siz demiştiniz onların arkadaşlıkları bizimki gibi diye. Be-bende o yüzden böyle söyledim. Özür dilerim çocuklar başka bir şey yazarız o bize özel olmalıydı çok üzgünüm ben, ben bu aralar gerçekten mantıklı düşünemiyorum,"
Dahyun ve Chaeyoung aniden Tzuyu'ye sarıldı.
"To Us, Twice için harika bir şarkı olur dostum," dedi Chaeyoung. Dahyun da,
"Kesinlikle onlara çok yakışır," dedi.
Geri çekildiklerinde ikisi de Tzuyu'ye gülümsüyordu. Tzuyu onlara minnetle gülümsedi.
Bir saat boyunca şarkının bestesi üzerinde konuştular. Havasının nasıl olması gerektiğine dair notlar aldılar, notalar yazdılar. Bir süre sonra Tzuyu'yi yardımcı Hajoon aramıştı. Bir süre adamı dinledikten sonra Tzuyu ona,
"Bulduklarını bir belge haline getir, bunu kimse görmeyecek dikkat et lütfen," demişti.
Telefonu kapattıktan sonra arkadaşlarına döndü.
"Wang'ı bitirmeye neredeyse hazırız,"
**
2 hafta sonra Tzuyu tamamen iyileşmiş sayılırdı. Boynu bazen ağrısa da egzersizlere başlayalı 2 gün olmasına rağmen daha iyi hissediyordu.
To Us şarkısını hızlıca bestelemiş ve şirkette kimsenin olmadığı bir anda kayıt odasında kendi sesleriyle kaydetmişlerdi. Tzuyu bunu diske kaydedip DubChae ile Twice'a göndermiş ve hızlıca albüm için hazırlanmaya başlamalarını istemişti.
Henüz tazminatı ödeyememişti Tzuyu. Ev için ayırdıkları 8 milyar wonun dışında şirketin bünyesinden büyükannesine sormadan çıkarabildiği miktar 9 milyar wondu ve geriye kalan 3 milyar wonu nereden bulacağını bilmiyordu. Ödemenin son gününe 3 gün kalmıştı.
Tzuyu masasındaki koltuğunda iki yana sallanırken masasındaki telefonu çaldı.
Dahyun ve Chaeyoung koltuklarda yeni şarkılar yazmakla meşgullerdi.
Tzuyu telefonu sertçe kapattığında irkilip ona baktılar.
"Ne oluyor Tzu?" diye sordu Dahyun.
"Lee-Chon, burada. Benimle görüşmek istediğini söylüyormuş,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love The..?❤️🩹SaTzu (gxg)
FanficCHOU'S ENTERTAİNMENT YÖNETİMİ YENİDEN DEĞİŞİYOR! "İnternet haberimizde yeniden bir Chou's haberiyle karşınızdayız. Chou's Entertainment, 1 yıl kadar önce mecburi yönetim değişikliğine gitmişti. Saygı değer Başkan Chou Liang'ın ani rahatsızlığı sonr...