46. Bölüm FİNAL

169 28 38
                                    

Son kez, Love The..? için iyi okumalar dilerim... 😪💚

***

Yaklaşık 4 ay sonra artık insanlar Tzuyu'nin bir bebeği evlat edindiğini öğrenmişti. Sana ile birlikte dışarıya çıktıkları bazı fotoğrafları dahil birçok kez haber olmuşlardı fakat bu haberlerin üzerinde durmadılar. İnsanların kötü yorumlarına bakmadılar. Ne kadar iyi yorumlar son zamanlarda çoğalsa da Tzuyu ve Sana bunları bilmemeyi tercih ediyorlardı.

Jiro artık herkese alışmıştı. Kızların hiçbirini yadırgamıyor, Tzuyu'de durduğu gibi herkeste sakince durabiliyordu. Kızlar ise evi bir oyun parkına çevirmişlerdi. Hepsi deli gibi bebek alışverişi yapıyordu. Tzuyu ve Sana artık daha fazla şey almamalarını söylese de kendilerini dizginlemek konusunda sorun yaşıyorlardı çünkü hepsi Jiro, Sana ve Tzuyu için bir şeyler yapmaya çalışıyorlardı. Jiro için eğitici oyuncaklar ve ileriye dönük bir sürü oyun alırlarken Sana ve Tzuyu için de bebek bakımını kolaylaştıracak ürünler alıyorlardı. Onlar pes etmeyince pes eden taraf SaTzu oldu.

"Bakın, eğer evde bu eşyaları koyacak yerimiz kalmazsa kendi evinize koyarsınız ona göre!" diye sitem etmişti Tzuyu en sonunda.

Şimdi Twice üyeleri Chou's şirketinin tüm gruplarının dahil olduğu Chou's Nation konserine katılmak için hazırlıklar yapıyordu. Üyeler GhostLine'ın da konserde olmasını çok istemiş, bunu önce Liang'a sonra da Dahyun, Chaeyoung ve Tzuyu'ye söylemişlerdi. Liang buna onay vermişti çünkü SaTzuRo(Sana, Tzuyu, Jiro) konusunun artık hayranlar tarafından olumlu karşılandığını sosyal medya sorumluları aracılığıyla biliyordu. Twice üyeleri ve Sana ile de bu durumu konuşmuştu. Sana bu yüzden gönül rahatlığıyla birlikte sahne alma teklifini GhostLine'a götürebildi.

Tzuyu başlarda istemese de Sana onu ikna etmişti.

"Aşkım lütfen... Jiro da bizimle olur ha? Hatırlasana aylar önce minicik de olsa bunun hayalini kurmuştum. Lütfen bunu gerçekleştirelim lütfeeen!"

Sana'nın bu sözleri karşısında daha fazla söz söyleyemezdi Tzuyu zaten bu yüzden de direnişi kısa sürmüştü.

Konserin son anlarına kadar Tzuyu, Dahyun ve Chaeyoung kulisteydiler. Twice ve diğer Chou's grupları bireysel ve grup performansları ile karma performanslar sergilerken onlar bekliyorlardı. Tzuyu hala Jiro ile çıkıp çıkmamayı düşünüyordu, onun korkması isteyeceği son şeydi.

Dahyun ve Chaeyoung gülümseyerek arkadaşlarının önünde durunca Tzuyu kucağında Jiro ile onlara baktı oturduğu yerden.

"Ne oldu? Neden sırıtıyorsunuz?"

Chaeyoung elindeki hediye paketini öne çıkardı, Dahyun elini paketin üzerine koydu ve ikisi aynı anda paketi Tzuyu'ye uzattılar.

Tzuyu paketi şaşkınca aldı.

"B-bu ne? Ne için hediye aldınız? Neden durduk yere hediye aldınız ki?"

"Bu soruları sorana kadar açardın..." dedi Chaeyoung göz devirerek.

Tzuyu de ona göz devirip paketi açtı. Ellerine aldığı kıyafete gülümseyerek baktı. Bu Jiro'nun giyebileceği, Twice yazılı bir tişörttü ve hemen altında da GhostLine yazıyordu. Tişörtün arkasında ise her bir teyzesi ile Jiro'nun bireysel çekilmiş fotoğrafları kolaj yapılmıştı en üstünde ise SaTzuRo'nun(Sana, Tzuyu, Jiro) daha büyük bir fotoğrafı vardı. Tişörtün dışında bir şey daha vardı. Bu yumuşak bir kulaklıktı. Tzuyu başını kaldırıp en yakın iki arkadaşına baktı. Ama tek kelime edemeden Dahyun,

"Sahnede korkar diye endişeleniyordun biz de kulaklık alalım eğer alışırsa takar ve daha iyi olur diye düşündük," dedi gülümseyerek.

Tzuyu başını salladı ve

Love The..?❤️‍🩹SaTzu (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin