13. Bölüm

304 35 54
                                    

Bir Pazarın daha sonuna geldik. Pazar gününü ve haftayı final yapalım diye geldim. 

(Sadece 1 bölüm, fazlası yok bugün)  :)

İyi okumalar dilerim.

***

Chous Entermainted sanatçılarını kirletmeyecek, onların kirlenmesine izin vermeyecek!"

***

Tzuyu'nin gönderdiği bildiriyi okuduktan sonra haber spikeri derin bir nefes alarak ekrana baktı ve konuşmaya devam etti.

"Bayan Chou'nun sözleri... Sanırım hepimizi biraz şoka uğrattı ve biraz duygusallaştırdı? Onu Chou Liang kadar tanımasak da büyükannesinin izinden yürüyen karakterli bir kadın olduğunu gördüğümüzü düşünüyorum. Tüm dünya ile paylaştığı bu görüntüler, bu bilgiler, büyük ve sert bir hamleydi bana kalırsa. Böyle bir şeyi dünyaya göstermek büyük cesaret ister doğrusu. Sanırım Chous Entermainted, yeni CEO'su ile sektörde kendine has adımlar atacak.

Açıkçası bir şirketin karaktere bürünebileceğini ilk kez görüyorum, Chou Tzuyu ve ekibinin bu davranışı yıllar önce Twice'ın Chous Ent.'in yolunu açtığı gibi bu yolu tekrar açacaktır,"

Spiker konuşmasını bitirirken Sana ellerini yüzüne kapattı. Her bir Twice üyesi onun yanındaydı.

"Neden ağlıyorsun güzelim? Lütfen ağlama, bak bitti artık..." dedi Jihyo onun saçını okşarken. Sana cevap vermemişti. İstemsizce içini çekiyordu.

"Sana-chan ağlama niye ağlıyorsun?" dedi Momo gözleri herkes gibi dolu doluydu. Sana başını iki yana salladı.

"Ha-haksızlık ettim... O-ona haksızlık ettim...,"

Sana'nın hıçkırıkları arasında söylediği cümle üyelerin birbirlerine üzgünce bakmasına sebep oldu...

Chou Tzuyu'ye haksızlık ettiğini ona başından beri söylüyorlardı...

**

Tzuyu rahat bir nefes alıp sırtını koltuğuna yasladı. DubChae televizyonu başka bir habere geçtiği için kapatıp burunlarını çekerek birbirlerine baktılar sonra ayağa kalkıp Tzuyu'nin yanına yürüdüler. Tzuyu kaşlarını çatıp doğrulmuş arkadaşlarına bakmıştı.

"Niye üzgünsünüz aptallar?"

Dahyun ve Chaeyoung ona iki yandan sıkıca sarılıp ağlıyormuş gibi sesler çıkarmaya başlamışlardı. Tzuyu onlara kollarını doladı ama kaşları hala çatıktı.

"Size diyorum neden ağlıyorsunuz?"

Dahyun geri çekilirken sertçe burnunu çekti.

"Çok duygusaldı bazı cümlelerin... Neden kanala böyle bir yazı gönderdiğini bize söylemedin?" dedi Dahyun.

"Ve neden suçu üstlendin? Bizde yanındaydık, videoyu biz çektik bizde suçluyuz! Hem Sana unni konusunda da kendi üzerine aldın suçu..." diye ekledi Chaeyoung.

Tzuyu onları kollarından tutup hafifçe gülümsedi.

"Çünkü plan benim planımdı. O odanın kullanılmadığını ve dolabın boş olduğunu bildiğim için o herifi oraya aldım size dolaba girip kayıt yapmanızı son dakika söyledim yani resmi bir soruşturma olarak bakıldığında bile burada suçlu olan tek kişi benim. Sana konusuna gelirsek ondan izin almadığımı bilmiyordunuz ki, yine suçlu benim. Sizi buraya peşimden sürüklemiş olabilirim ama her karıştığım belaya sürükleyemem. Suç benim ve bunu bir cezası olacaksa kendim çekeceğim o cezayı,"

Love The..?❤️‍🩹SaTzu (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin