2. Bölüm

184 32 47
                                    


İyi okumalar dilerim. 💚

***

"Tzuyu, gitmek istememeni anlıyoruz ama yüzünü böyle asmasan? Gerçekten seni böyle gördüğümde bende çok mutsuz oluyorum," dedi Chaeyoung dudaklarını büzüp, çenesini de Tzuyu'nin koluna dayayıp uzun boylu kızın yüzüne bakarken.

Tzuyu onun bu şekilde bakmasına istemsizce gülümsemiş ve ona dönüp yanaklarını elleri arasına alarak sıkıştırmıştı yavaşça.

"Elimde değil Chaeng, mutsuzum..." dedi üzgün bir sesle.

Chaeyoung konuşmak için ağzını açmıştı ki biraz ilerilerinden siyah uzun saçlarıyla gelen Dahyun elindeki belgeleri sallıyordu.

"Her şey tamam, Jet de hazır. Kalkış saati yarım saat sonra ama şimdi binebiliriz,"

Dahyun ikisine de kendi belgelerini verdikten sonra iki küçüğüne baktı sırayla.

"Ne? Neden durgunsunuz? Chaeng? Tzuyu mutsuz diye sende mutsuz olursan bu sefer domino taşı gibi oluyoruz biliyorsun bende etkileniyorum. Hadi toparlanmalıyız. Her şey iyi olacak merak etme Tzu," dedi Dahyun Tzuyu'nin kolunu tutup okşarken. Tzuyu yavaşça bir iç çekip başını salladı.

"Umarım unni. Eğer benimle gelmeyi kabul etmeseydiniz, ben... Yapamazdım. Gerçi hala yapabilir miyim bilmiyorum ama mecburum,"

Dahyun onun koluna girip jetin olduğu garaja gitmek için arkadaşını yönlendirirken,

"Her zaman yanındayız Tzu merak etme ama bu kadar mutsuz olursan gerçekten daha da zorlaşır. Orada da vakit geçirmenin, günümüzü eğlenceli kılmanın bir yolunu buluruz tamam mı, lütfen endişelenme," dedi.

Chaeyoung da Tzuyu'nin diğer koluna girmişti ve başını onun koluna yaslayarak yürüyordu.

"Evet TzuTzu, orada da kendimiz olabiliriz,"

Tzuyu başını salladı, ikisi de görmese de konuşma gereği duymamıştı.

"Eh peki biz şimdi aceleyle gidiyoruz diye kalacak yerimiz olmayacak değil mi? Otelde mi kalacağız? Peki sonra?" diye sordu Dahyun.

Chaeyoung başını kaldırıp ikisine baktı.

"Otelde kalırız ama bir ev tutmamız gerekecek sanırım,"

Tzuyu başını salladı.

"Evet ev tutmamız gerekecek,"

"O zaman ilk iş bir ev tutmak sanırım ha? Yani nasıl bir ev tutacağız? Bizimle kalmaya devam etmek istiyor musun Tzuyu? Çünkü ben sizinle kalmaya devam edebilirim, Tayvan'daki düzenimiz neyse ona devam etmek sorun olmaz," dedi Chaeyoung.

Tzuyu başını salladı tekrar.

"Evet, aksi bir şey istemiyorsanız ben de Tayvan'daki gibi sizinle yaşamak istiyorum. Bizim için güzel bir ev alabilirim," dedi gülümserken. Dahyun ve Chaeyoung jetin yanına geldiklerinde ona gülümsüyorlardı.

"Wooaa Chou Tzuyuuu, bize bir ev mi alacaksın?" dedi Dahyun heyecanla. Tzuyu gülümsedi yeniden.

"Tabii ki... Giderken bakmaya başlayalım bence,"

İki kız da heyecanla onu onaylayıp jete binmişlerdi. Tzuyu de peşlerinden bindi ve üçü birlikte 3 hareketli koltuğun çember halinde bulunduğu ve ortalarında masanın olduğu yerlere oturdular. Jet havalandıktan sonra uyanık kaldıkları sürenin tamamında iş yerinin çok da uzağında olmayan bir ev bakmak olmuştu.

Uçuşlarının sadece bir kısmında Kore'ye gitmelerine sebep olan durum yüzünden konuşmuşlardı.

"Abin seninle hala konuşmuyor değil mi?" dedi Dahyun Tzuyu'ye. Tzuyu elindeki çayı yudumlarken başını iki yana salladı sonra da omuz silkti.

Love The..?❤️‍🩹SaTzu (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin