Mutlu Pazarlaarr.
Sadece 1 bölüm atacağım. :) 💚
İyi okumalar dilerim.
***
Tzuyu 1 hafta boyunca huysuzdu. Ne yemek yedi ne de ilaçlarını kolayca içti. Hemşireler doktora, doktor ise Liang'a başvurmak durumunda kalmıştı. Liang onun ne için böyle yaptığını tabii ki biliyordu.
2 hafta sonra Tzuyu zayıflamaya başladı. Dahyun ve Chaeyoung döneminde aldığı kilolar onu daha sağlıklı yaparken 1 haftada eski haline dönecek kadar zayıflamıştı.
Odasının kapısı açıldığında yine hemşirenin uzattığı kaşığı reddediyordu.
"Hey! O kaşığı ağzına sokmamı ister misin velet?"
Tzuyu hızla başını kapıya çevirdi ve cümlenin sahibi olan beyaz tenli kıza baktı,
"Dahyun unni! Chaeyoung!"
İki kız da gülerek Tzuyu'ye yaklaştılar ve ona yavaşça sarıldılar, Tzuyu de büyük bir gülümsemeyle sarılmalarına karşılık vermişti.
"Sizi çok özledim!"
"Bizde seni özledik TzuTzu!" dedi Chaeyoung neşeyle ve devam etti.
"Büyükannen gelip bizi yurttan aldı. Artık her gün senin yanına geleceğiz!"
Tzuyu büyük bir mutlulukla hem kızlara hem de büyükannesine bakıyordu. Liang'ın yüzünde bir rahatlama vardı. Tzuyu'nin yüzünün gülüyor olması onu da mutlu etmişti.
"Onlarsız çok daha kötü hasta olacak gibiydin, bende buna bir çare bulmak zorunda kaldım. Hastane yönetimiyle görüşeceğim, Dahyun ve Chaeyoung'un burada takılmasına göz yummaları için elimden geleni yapacağım,"
Tzuyu ona kocaman gülümsedi ve kollarını açtı. Liang şaşırsa da onun kolları arasına girip küçüğe sarılmıştı. İkisi arasında sevgi olsa da bu denli mutlu sarılmalar pek olmazdı. Liang da Tzuyu de birbirlerine benzer, soğuk birer karakterdiler.
"Teşekkür ederim büyükanne! Sen, en iyisisin!"
Liang istemsizce gülümseyip onun sırtını sıvazladı ve geri çekilip Tzuyu'nin başını okşadı.
"Bir şartım var,"
"KABUL!" x3
Üç kız da aynı anda söylemişti bunu. Yanlarındaki hemşireler istemsizce güldü.
"Kesinlikle fazla hareket etmek, dans etmek, yorulmak ve yormak, teknolojik cihazlara yaklaşmak, hastane içinde dolaşmak yok. Bunlar Tzuyu için zararlı şeyler. Kalp pili olduğu için hastanedeki bazı alanlardan uzak durmalı. Bu yüzden size bolca kitap göndereceğim. Böylece birbirinize hikayeler okuyabilirsiniz,"
Kızlar başlarını salladıklarında Tzuyu,
"Büyükanne bir mp3 çalar gönderemez misin?" dedi. Ondan normalde pek bir şey istemezdi ancak Dahyun ve Chaeyoung sayesinde şimdiden birçok kez bunu yapmıştı.
Liang kaşlarını kaldırıp başını iki yana salladı, mp3 çalar isteğini reddetmişti.
"Söz veriyorum dans etmeyeceğiz. Yemin ederim büyükanne! Söz veriyorum. Hemşirede kalır ve onun gözetiminde dinleriz. Lütfen,"
Liang şüphe ile Tzuyu'ye baktı, sonra hemşireye döndü. Kız gülümseyerek başını salladı. Bu ilgileneceğine dair bir işaretti.
"Pekala o zaman bir de mp3 çalar. Fakat ne olur ne olmaz kendinden onu da uzak tutacaksın tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love The..?❤️🩹SaTzu (gxg)
Fiksi PenggemarCHOU'S ENTERTAİNMENT YÖNETİMİ YENİDEN DEĞİŞİYOR! "İnternet haberimizde yeniden bir Chou's haberiyle karşınızdayız. Chou's Entertainment, 1 yıl kadar önce mecburi yönetim değişikliğine gitmişti. Saygı değer Başkan Chou Liang'ın ani rahatsızlığı sonr...