Merhabalar. Mod yükseltmeye geldim. :) Yazarken minicik eğlendiğim bir bölüm umarım siz de minicik de olsa eğlenirsiniz :) 💚
İyi okumalar dilerim.
***
"Chaeyoung kahvaltı ha-... Opps!"
***
Tzuyu ikisinin de yüzünü görmedi fakat öpüşür gibi durdukları kesindi. Mina'nın sırtını görebiliyordu ama Chaeyoung'un yüzü görünmüyordu birbirlerine dönmüşlerdi. Tzuyu öpüştüklerini düşünerek kapıyı hemen kapattı.
"Çok üzgünüm! Kapıyı çaldım ama duymadınız..."
Chaeyoung hızla kapıyı açtığında minicik bir atom biberi gibiydi. Kızgın ve kıpkırmızı...
Tzuyu ona masumca gülümseyince Chaeyoung ifadesini yumuşattı. Mina yanlarından geçip masaya ilerlediğinde Chaeyoung,
"Neredeyse öpüşüyorduk... Zamanlaman neden her zaman bu kadar harika!" dedi.
Tzuyu yeniden gülümsedi.
"Vaktin benim için ne kadar değerli olduğunu biliyorsun,"
Chaeyoung duyduğu bu cümleden sonra hafifçe gülümsedi ve masaya baktı.
"Dahyun unni ve Momo unni daha gelmediler mi?"
Tzuyu başını iki yana salladı.
"Dahyun unnniiii!" diye seslendi Chaeyoung yukarıya doğru. Ama ses gelmemişti. Tekrar seslendi.
"Dahyun unnniiiii!"
Chaeyoung, Tzuyu'nin kolunu tutup,
"Birlikte seslenelim senin sesini duymadan kılını kıpırdatmayacak," dedi. Tzuyu derin bir nefes aldı ve bıkkınca bıraktı.
"Bazen keşke büyük olan ben olsaydım diyorum..." diye söylendi.
Chaeyoung ona sırıtıp saymaya başladı.
"1...2...3..."
"DAHYUUUNN UNNNNİİİİİİİİ!"
İkisi birden bağırdıktan birkaç saniye sonra yukarıdan bir kapı açılmıştı. Onlar Dahyun'a bağırırken masadaki kızlar Tzuyu ve Chaeyoung'un bu kadar efor sarfetmesine gülüyorlardı.
Saniyeler sonra Momo ve Dahyun merdivenin başında belirdiler ve el ele aşağı indiler.
"Sizi bekliyoruz," dedi Chaeyoung.
Dahyun tek kelime etmese de gülümsüyordu. Onların yanında geçtikten sonra Tzuyu ve Chaeyoung ikisinin arkasından bakakalmışlardı.
Chaeng, Tzuyu'ye yaklaşıp fısıltıyla,
"Benim aksime Dahyun unni istediğini almış gibi duruyor..." dedi. Sesinde biraz sitem olsa da alaylı bir tınıda söylemişti. Tzuyu de buna kıkırdadı ve masaya yürürken gülümsemesini silmeye çalıştı.
Tüm bu anlarda Sana onu fazlasıyla gözlemlemişti. Chaeyoung'un odasına yürüdüğü anlardan itibaren gözünü onun üzerinden ayırmadı. Yürüyüş şeklini, görebildiği kadarıyla yüz ifadelerini, yan profilini ezberlemeye çalıştığını fark etti. Ses tonunun Sally iken ne kadar farklı çıktığını düşünüyordu ki Dahyun'u çağırırken üst kata bağırmasıyla istemsizce gülümsemişti. Onun daha önce kızgın tonlarını ve sesini yükselttiğini duymuştu fakat tatlı bir şekilde arkadaşına seslenmesi bambaşka bir durumdu.
Dahyun ve Momo masaya gelirken yüzlerini masaya doğru çevirdiklerinde Tzuyu'nin gülümsediğini ve masaya yürürken bu gülümsemeyi silmeye çalıştığını gördü Sana. Onun da dudakları kıvrılmaya başladığında solundaki Jihyo onu koluyla dürtünce hızla oraya dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love The..?❤️🩹SaTzu (gxg)
FanficCHOU'S ENTERTAİNMENT YÖNETİMİ YENİDEN DEĞİŞİYOR! "İnternet haberimizde yeniden bir Chou's haberiyle karşınızdayız. Chou's Entertainment, 1 yıl kadar önce mecburi yönetim değişikliğine gitmişti. Saygı değer Başkan Chou Liang'ın ani rahatsızlığı sonr...