23. Bölüm

214 28 27
                                    

Merhaba, Mutlu Pazarlar diliyorum. Umarım sınava girecek olanlarınız stresli değildir. Geç kaldım ama yine de geceden bir bölüm atmak istedim. 

İyi okumalar dilerim.  💚 :)

***

Dar bir alanda vücutları neredeyse birbirine değecek kadar yakındı. Sana elini Tzuyu'nin kolundan çekmemişti.

Tzuyu kaşlarını kaldırıp ona baktı.

"Ne yapıyorsun?"

Sana bakışlarını bir an kaçırsa da kendini toparlamaya çalıştı. Herkesten önce otoparka inerken aklından geçen bu değildi. Sadece Tzuyu'yi uzaktan da olsa görmek istemişti fakat birden kendini onu buraya sürüklerken buldu. Aklını kaçırıyormuş gibi hissediyordu şimdi. Aklına ilk geleni sormaktan başka çaresi kalmamıştı.

"Tek gecelik bir ilişki mi istiyorsun gerçekten?"

Tzuyu kaşlarını çattı. Bunu neden ona soruyordu ki?

"Neden bana bunu soruyorsun?"

Sana gözlerini kaçırmadan konuşmaya devam etti. Bu aptalca cesaretin nereden geldiğini bilmiyordu.

"Merak ettim. Dışarıdan bakıldığında çapkın duruyorsun ama arkadaşlarınla olduğunda tam tersisin. Seni anlayamıyorum. Hangi Tzuyu'sin? Çapkın ve gözü dışarıda olan mı? Yoksa evde oturup arkadaşlarıyla takılan mı?"

Tzuyu iç çekti, kızın yakınlığı onu heyecanlandırsa da göstermemeye çalışıyordu.

"Sen hangisi olmamı istersin? Çapkın ve istekli biri mi olmalıyım ev kuşu mu?"

Sana birkaç kez gözlerini kırpıştırdı. Bu soruya ne diyebilirdi ki. Omuz silkti.

"İstediğini olabilirsin. Sadece merak ettim,"

Tzuyu elini onun başının yanından uzatıp duvara koydu ve Sana'yı oraya hapsetti. Yüzüne doğru eğilip kızın gözlerinin derinliklerine baktı.

"Sana karşı çapkın ve istekli olmamı ister misin?"

Sana tek kelime edemedi. Şaşkınca dudaklarını araladı ve Tzuyu'nin gözlerine bakmaya devam etti.

"O akşam neden beni öptün?" dedi Tzuyu tekrar konuşarak. O günden beri bunu sormak istiyordu ona ama cesaret edememişti.

Sana yutkundu ve gözlerini kaçırdı ancak Tzuyu buna izin vermemişti. Duvara dayalı olmayan kolunu Sana'nın elinden kurtarmış, çenesini tutup başını yukarı kaldırarak ona bakmasını sağlamıştı.

"Beni neden öptün Sana? Birincisi bir hataydı, bir öfkenin sonucuydu peki ya ikincisi? O nedendi?"

Sana gözlerini kısa bir an kapatıp geri açtı.

"Sadece, sadece istedim. Bir nedeni yoktu,"

Tzuyu gülümsedi, bu alaycı bir gülümsemeydi.

"Yani her istediğimizde birbirimizi öpebilir miyiz?"

Sana şaşkınca gözlerini açtı. Onun böyle bir şey demesini hiç beklemiyordu. Birkaç saniye sonra Tzuyu'nin ona doğru eğildiğini hissetti. Gözlerini kapattı ve dudaklarında onun dudaklarını hissetmek için sabırsızca ve heyecanla bekledi. Nefesi nefesine karıştığında Sana oracıkta bayılacağını hissetti. Öpücüğü Tzuyu başlatıyordu ve bu Sana için inanılmaz şok etkisi yaratan bir andı.

Sana dudaklarına hafifçe çarpan dudaklar hissetti fakat onu öpmüyordu, kelimeler dudaklarına çarpıyordu.

"Daha çok ev kuşu olmayı tercih ediyorum Bayan Minatozaki,"

Love The..?❤️‍🩹SaTzu (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin