İyi okumalar dilerim. :)
***
Tzuyu düz bir ifadeyle baktığı kızların hala şaşkın olduğunu görüyordu.
"Dışarıda konuşalım," dedi ve stüdyodan çıktı.
Herkes onu bir yandaki küçük toplantı odasına kadar takip etmişti.
Onlar içeri geçene kadar girişte bekledi sonra içeri girip kapıyı kapattı. Kızlar toplantı odasındaki sandalyelere oturmadı çünkü tuhaf bir durumda olduklarının farkındaydılar. Tzuyu'nin bu konuda oturup uzun uzun konuşacağını düşünmüyorlardı.
"Burada ne işiniz vardı diye soracağım ama belli ki hepsi Wang'ın ayarladığı bir şeydi," dedi Tzuyu.
Jihyo boğazını temizleyip konuşacağını belirterek herkesin ona bakmasını sağladı.
"Biz aslında evde si-sizin yani GhostLine'ın ya-yayınını izleyecektik ama o sırada menajerimiz geldi, patron acil bir toplantı istedi, dedi. Biz de mecburen buraya geldik. Daha sonrasında patron dan kastının Wang olduğunu öğrendik yani şirkete gelene kadar sizin bir toplantı istediğinizi sanıyorduk,"
Tzuyu başını salladı. Zaten Wang'ın cümlelerinden sonra bunun bir başkasının suçu olması mümkün değildi.
"Biz, istemeden öğrendik ama yine de bunun için üzgünüz. Lütfen endişelenmeyin, bu öğrendiklerimiz sonsuza kadar sır olarak kalacak," dedi Jeongyeon.
Tzuyu sırayla hepsine baktı. Sana'yı biraz kısa tutmuştu.
"Sorun değil bence. Aslında kimsenin bilmemesini tercih ederdik tabi ama olan oldu. Kimseye söylemeyeceğinizi biliyoruz ama yine de size bunun için ricada bulunmamız gerekiyor tabi. Lütfen bundan kimseye bahsetmeyin," dedi Dahyun sonda saygıyla eğilip.
"Merak etmeyin asla söylemeyiz," dedi Momo başını sallayarak.
Tzuyu,
"O zaman gidebilirsiniz. İzin gününüzün tadını çıkarın," dedi ve odadan çıktı. Dahyun ve Chaeyoung da kızlara hafif gülümsemelerle selam verip çıkmışlardı. Aslında Tzuyu kadar onların da morali bozuktu ama Twice üyelerine bunu belli etmek istememişlerdi.
Twice üyeleri menajerlerine tek kelime etmeden evlerine döndüler.
Jeongyeon eve giren son kişiydi herkes kendini Jihyo'nun konseri izlemek için birleştirdiği koltuklara atmıştı, o da kendini koltuğa atıp,
"Peki siz Japonların Kaplan, Kartal ve Geyiğe ekstra hayran olmanızı göz önünde bulundurursak gerçek kişiliklerine de hayran olmanıza ne diyeceğiz?" dedi.
Mina sadece ona göz devirdi onun dışında herhangi bir yorum yapmamıştı. Momo ise ellerini yanaklarına koydu ve
"Ben hala nasıl kalp krizi geçirmediğime şaşırıyorum... Kartala hayranım, Dahyun'a aşık olduğumu düşünüyorum ve ikisi ayni kişi! Bu, bu inanılmaz güzel bir duygu..."
Jeongyeon, Jihyo ve Nayeon ona gülümsemişti. Nayeon Sana'ya dönüp,
"Peki senin için nasıl bir duygu?" dedi. Sana ona kaşlarını kaldırarak sorarcasına baktı.
"Ne nasıl bir duygu?"
"Yani hayranı olduğun kişinin hoşlanmaya başladığın kişi olması?" dedi Jihyo. Herkesin gözü Sana'nın üzerindeydi şimdi.
Sana kaşlarını çattı.
"Hoşlanmaya başladığım derken? Saçmalamayın lütfen bu nereden çıktı? Ben Geyiğe hayrandım evet ama onun kim olduğu önemli değil. Ben onu hala maskesiyle tanıyorum. Ayrıca hoşlanmak da ne demek? Nereden çıktı bu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love The..?❤️🩹SaTzu (gxg)
FanficCHOU'S ENTERTAİNMENT YÖNETİMİ YENİDEN DEĞİŞİYOR! "İnternet haberimizde yeniden bir Chou's haberiyle karşınızdayız. Chou's Entertainment, 1 yıl kadar önce mecburi yönetim değişikliğine gitmişti. Saygı değer Başkan Chou Liang'ın ani rahatsızlığı sonr...