İŞTE TANITIM FİLMİMİZ!
Ne kadar oldu bilmiyorum ama çok uğraştım... Belki ileride daha güzelini yaparız şimdilik bununla yetinelim. Tanıtım filmimiz hakkında ki yorumlarınızı yotube de videonun yorumlar kısmına yazarsanız mutlu olurum. Tabii ki kurgumuzu yazarken bana morel olması için tanıtım filmini beğenirseniz mutlu olurum!
Bir zahmet kanalımada abone olun! Şurada beğeni oy abone isterken ne kadar utanıyorum siz biliyor musunuz?!
HADİ O ZAMAN TANIŞALIM!
Hepinize merhaba arkadaşlar! Ben Gülsu, Gülsu Coşgunsel. Siz şimdi beni yeni tanıyorsunuzdur. Çünkü ilk defa wattpad'te kitap yazıyorum ve YIKIK MASKELER benim ilk kurgum. İlk kurgum olduğu için çok heyecanlıyım ve bir o kadar da çok stresliyim. Kurgumun en iyisi olması için çabalıyorum. En azından çabalamaya çalışıyorum.
Bölümlerde büyük ihtimal yazım yanlışları olacaktır. Lütfen kusuruma bakmayın ve eğer bir yanlış görürseniz yorumlarda belirtmekten çekinmeyin. Sonuçta bir çok şeyi ben sizden öğreneceğim.
YIKIK MASKELER kurgusunun başladığı tarih Cuma 10 Mayıs 2024. Lütfen sizde YIKIK MASKELER kurgusuna başladığınız tarihi yazarmısınız?
Bu arada bölümleri okuduktan sonra duygu ve düşünçelerinizi yorumlarda belirtirseniz çok mutlu olurum. Eh bide oylarsanız mutlu olurum. Biliyorsunuz ki bu kurgu benim ilk kurgum ve her kurgu gibi satır arası yorumlarınıza ve yıldızlarınıza ihtiyacım var. Eğer siz benim bu ihtiyaçlarımı giderirseniz bende kısa süre içerisinde bölüm ihtiyacınızı gideririm.
NOT: Arkadaşlar aslında karekter tanıtımına geçmeden önce size ufak bir durum bilgilendirmesi yapmam lazım. Arkadaşlar aslında YIKIK MASKELER kurgusunun ilk başta ki ismi MASKELİ BALOY'DU ama maalesef başka bir yazar bu ismi kullandığı için zaten değiştirmeyi düşünüyordum veya yeni bir hesap açıp sıfırdan başlamak istiyordum. Zaten önceki hesabında şifresini unuttuğum için giremiyordum. Googleden girebiliyordum ama uygulamadan giremiyordum maalesef. Bu yüzden önceki hesapla daha fazla devam edemezdim. Dediğim gibi yeni bir hesap açıp oradan sıfırdan başlamak istiyordum. Hesabı açtım açmasına ama maalesef önce ki hesapta ki kurgunun bölümlerini silmeyi unuttum. Tekrardanda googleden bile olsa hesaba giremiyordum. Yani şimdi okuyacağınız bölümlerin benzerini daha amatörce yazılmış bölümleri şuan benim önceki hesapta ki MASKELİ BALO kurgusundan okuyabilirsiniz. Kurgu çalıntı değildir. Lütfen bölümlerin benzerini bir başka kurguda görürseniz bilin ki o kurgu benimdir. Dediğim gibi sadece bölümleri silmeyi unuttum. Ama eğer MASKELİ BALO kurgusu haricinde bir başka kurguda benim kurgunun benzerini görürseniz o yazan kişi çalmıştır!
KARAKTER TANITIMI
ARAS KORKMAZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIKIK MASKELER (+18)
Teen FictionAras'ı itekliye itekliye yatağa kadar getirmiştim. Son bir sert hamlemle yatağa düştüğünde şaşkınlıkla bana baktı. "Namusumamı göz koydum şimdi de?" diye sordu ve bir yandan da göğüslerini kapatıyormuş gibi yaptı. Sağ elimle alnıma vurdum ve fısılda...